Foros ›
1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
DREYFUS

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/10
15 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 13:00
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

Urko xa estás a amolar, como que os escalóns son baixando, sempre subindo home.
Xalma disfruta agora que o domingo vas sufrir, diso encárgome eu, ja,ja,ja.
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 13:18
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

DREYFUS escribió:
Urko xa estás a amolar, como que os escalóns son baixando, sempre subindo home.
Xalma disfruta agora que o domingo vas sufrir, diso encárgome eu, ja,ja,ja.

Jaaa.....e lojoooo non viches que xogo con ventaxa Ríndose Ríndose ????

Ou pa que pensas que lle poño as velas ao Santiño Pensando Pensando ?? bueno tamen ei de ir aljo Dopado cunhas cuncas de barrantes do bo......Non teña que facer todo o Santo Bailar Bailar Bailar
PINGA-PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/08/11
299 Carreiras
245 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 20:40
Asunto: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

Hola Urko, son Diego, Organizador da Carreira Pinga Pinga...simplemente darche a Noraboa¡¡¡, pois e unha alegria para a familia atletica que outra carreira se una o calendario Galego de carreiras Populares.

Por outra banda, persoalmente estou indeciso de si ir a Ourense (San Martiño) ou debutar na vosa carreira. Gustariame que me dixeses se o circuito e rápido, e dicir, se se fai correndo a velocidade elevada, ou e máis ben técnico. Sería posible ver o perfil? Bueno igual e moito pedir, pois sei o que costan estas cousas e simplemente con organizar algo así coa que está caendo tenedes un mérito impresionante.
¡¡¡ Moita Sorte ¡¡¡
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 23:01
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

PINGA-PINGA escribió:
Hola Urko, son Diego, Organizador da Carreira Pinga Pinga...simplemente darche a Noraboa¡¡¡, pois e unha alegria para a familia atletica que outra carreira se una o calendario Galego de carreiras Populares.

Por outra banda, persoalmente estou indeciso de si ir a Ourense (San Martiño) ou debutar na vosa carreira. Gustariame que me dixeses se o circuito e rápido, e dicir, se se fai correndo a velocidade elevada, ou e máis ben técnico. Sería posible ver o perfil? Bueno igual e moito pedir, pois sei o que costan estas cousas e simplemente con organizar algo así coa que está caendo tenedes un mérito impresionante.
¡¡¡ Moita Sorte ¡¡¡

esto...

en pouco mais dun ano xa acumulas 110 carreiras??

pararas pa comer e nada mais,porque sinon ....
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 23:03
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

PINGA-PINGA escribió:
Hola Urko, son Diego, Organizador da Carreira Pinga Pinga...simplemente darche a Noraboa¡¡¡, pois e unha alegria para a familia atletica que outra carreira se una o calendario Galego de carreiras Populares.
Por outra banda, persoalmente estou indeciso de si ir a Ourense (San Martiño) ou debutar na vosa carreira. Gustariame que me dixeses se o circuito e rápido, e dicir, se se fai correndo a velocidade elevada, ou e máis ben técnico. Sería posible ver o perfil? ¡¡¡ Moita Sorte ¡¡¡
Hola, Diego. Antes de nada decir que teño unha espiñiña clavada por non ter corrido aínda en Santo Tomé, un lugar moi especial para min, xa que na vosa preciosa igrexa levei a cabo unha ceremonia desas que se fan unha vez na vida, debido á amistade que profesaba con Rubén Aramburu...
En fin, ó tema: o circuito deste cross-trail ten un perfil en V, cun primeiro kilómetro que se baixa “a fuego”. Logo sin moito tempo para repoñerse comenza unha rampa que posiblemente na segunda volta, leve a máis de un a botarse a andar; a continuación ven un zig-zag en subida moi atractivo para o público asistente xa que os corredores estarán continuamente á vista.
En canto á elección con respecto á San Martiño…buf, eso son palabras maiores. Non vou ser eu quen diga nada negativo da San Martiño, xa que é unha proba á que lle teño moito cariño e que corrín en varias ocasións!!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 23:19
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

ata que hora se poden recoller os dorsais??
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 23:55
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

Boa pregunta, xa que estamos, de duchas non lembro de ler nada, por favor confirmade.
SantiRun

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/12
1 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 9:58
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

Hola:
Tengo pensado ir sólo en coche desde Pontevedra.
¿Alguien se apunta a compartir coche y gasolina?
Mi mail: boullosasanti @ gmail.com Tel: 653 944 431
Un saludo
Santi
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 14:10
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

CesGti escribió:
ata que hora se poden recoller os dorsais??

Os maiores hasta as 12:00, e os peques hasta 10 minutos antes de cada carreira...!!
PINGA-PINGA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/08/11
299 Carreiras
245 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 15:57
Asunto: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

Que coincidencia URKO¡¡¡, temos a un moi bo amigo en común e este e Rubén. Un crack como párroco e mellor persoa. Por descontado a min tamén me casou el.

Gracias pola información, pois pode que me decante por ter o privilexio de correr unha primeira edición desta carreira que seguro que terá máis edicións. Polo que comentas parece bastante rápida. Se vou espero coñecerte e falar un intre. Por certo, a carreira acaba en subida? a baixada e moi técnica?

Se queres calquer tipo de axuda organizativa www.pinarium.com ,ahí verás o meu correo electrónico.

Un saudo,
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 17:23
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

PINGA-PINGA escribió:
Polo que comentas parece bastante rápida. Se vou espero coñecerte e falar un intre. Por certo, a carreira acaba en subida? a baixada e moi técnica?

A carreira ten unha baixada moi rápida, pero como todo o que baixa, sube...logo temos unha subida mooooi lenta. A chegada é en subida. Vamos, para entendernos, salimos dun monte costa abaixo, e volvemos a subilo (en largos zig-zags, que o fan moi visible ó público que, en xeral, esperará na parte alta do monte). Monte é unha forma de chamalo, eh...O desnivel é de 100 metros. Polo tanto, o desnivel acumulado nos 6 km é de 400 metros. Desnivel medio: 6,66% (otiá, o desnivel "do demo"!!!). A rampa máis dura ten un 15%.

De todos xeitos, como cando cheguedes o recorrido estará balizado, aconsellaría unha volta de recoñecemento a todo o mundo antes de empezar as carreiras dos nenos. O tempo aproximado para esta volta: sobre 20/25 minutos. De feito estuvemos valorando a posibilidade de facer obrigatoria esta volta de quencemento, como os warm up da fórmula 1!!
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 18:40
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

URKO escribió:
PINGA-PINGA escribió:
Polo que comentas parece bastante rápida. Se vou espero coñecerte e falar un intre. Por certo, a carreira acaba en subida? a baixada e moi técnica?

A carreira ten unha baixada moi rápida, pero como todo o que baixa, sube...logo temos unha subida mooooi lenta. A chegada é en subida. Vamos, para entendernos, salimos dun monte costa abaixo, e volvemos a subilo (en largos zig-zags, que o fan moi visible ó público que, en xeral, esperará na parte alta do monte). Monte é unha forma de chamalo, eh...O desnivel é de 100 metros. Polo tanto, o desnivel acumulado nos 6 km é de 400 metros. Desnivel medio: 6,66% (otiá, o desnivel "do demo"!!!). A rampa máis dura ten un 15%.

De todos xeitos, como cando cheguedes o recorrido estará balizado, aconsellaría unha volta de recoñecemento a todo o mundo antes de empezar as carreiras dos nenos. O tempo aproximado para esta volta: sobre 20/25 minutos. De feito estuvemos valorando a posibilidade de facer obrigatoria esta volta de quencemento, como os warm up da fórmula 1!!
MIIMAAA, VAIA COSTAS!! e ainda por encima que nos vexan sufrindo u.u
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 20:01
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

Eso, ti anima o persoal, a pasar vergoña con publico.. Avergonzado
Cantos espartanos hai anotados?
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 23:14
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

URKO escribió:
CesGti escribió:
ata que hora se poden recoller os dorsais??

Os maiores hasta as 12:00, e os peques hasta 10 minutos antes de cada carreira...!!

pufff caralludisimo,non sabes ti ke boa noticia.
o sabado teño unha cena ineludible e aproveitar a cama vaime facer moita faltiña.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 7:32
Asunto: Re: 1ºCross.Trail Solidario "Parque de San Roque"

CesGti escribió:
URKO escribió:
CesGti escribió:
ata que hora se poden recoller os dorsais??

Os maiores hasta as 12:00, e os peques hasta 10 minutos antes de cada carreira...!!

pufff caralludisimo,non sabes ti ke boa noticia.
o sabado teño unha cena ineludible e aproveitar a cama vaime facer moita faltiña.
SIIIII...eu o sabado tamen teño cena Mr. Green espero non chejar como a carreira do demo, que a pouco mais quedo en terra Demo sorrindo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos