Foros ›
Lugo Monumental ¿Se cae del calendario?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2012, 17:05
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

anarky escribió:
craig escribió:

En calquera caso, non teño dúbidas de que moitos dos que aquí protestades, estaredes alí ese día participando. E non me cabe dúbida de que será, como tódalas carreiras que se fan en Lugo, un éxito organizativo.

Podes estar seguro de que nin por asomo vamos ir correr a un polígono dar voltas un sábado pola tarde. Moita mellor opción será ir a MM de Ferrol ao día seguinte ou calquera das outras opcións bastante máis atractivas que hai nesa fin de semana.

A CCNOS está pensada para promover o atletismo popular entre a xente de Lugo - unha excelente iniciativa- pero a Lugo Monumental estaba pensada para que xente de toda Galicia fora a disfrutar da carreira e da cidade ese domingo. Eles saberán o que fan, se queren cambiar unha carrreira tan fermosa como a Lugo Monumental, á altura das grandes clásicas galegas como a Pedestre ou San Martiño - para min por riba-, por outra carreira dentro do CCNOS, paréceme fantástico pero que non conten con que a xente que ía correr a Monumental faga 100, 200 ou os kms que sexan para dar un par de voltas a un polígono para completar 4-5 kms Pensando Pensando Pensando . Creo que resulta obvio !!!

En fin ... Muro Muro Muro

Totalmente de acuerdo contigo Aplauso Aplauso Aplauso .
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2012, 17:22
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

anarky escribió:
craig escribió:

En calquera caso, non teño dúbidas de que moitos dos que aquí protestades, estaredes alí ese día participando. E non me cabe dúbida de que será, como tódalas carreiras que se fan en Lugo, un éxito organizativo.

Podes estar seguro de que nin por asomo vamos ir correr a un polígono dar voltas un sábado pola tarde. Moita mellor opción será ir a MM de Ferrol ao día seguinte ou calquera das outras opcións bastante máis atractivas que hai nesa fin de semana.

A CCNOS está pensada para promover o atletismo popular entre a xente de Lugo - unha excelente iniciativa- pero a Lugo Monumental estaba pensada para que xente de toda Galicia fora a disfrutar da carreira e da cidade ese domingo. Eles saberán o que fan, se queren cambiar unha carrreira tan fermosa como a Lugo Monumental, á altura das grandes clásicas galegas como a Pedestre ou San Martiño - para min por riba-, por outra carreira dentro do CCNOS, paréceme fantástico pero que non conten con que a xente que ía correr a Monumental faga 100, 200 ou os kms que sexan para dar un par de voltas a un polígono para completar 4-5 kms Pensando Pensando Pensando . Creo que resulta obvio !!!

En fin ... Muro Muro Muro


Si señor Anarky, has expresado perfectamento lo que pensamos muchos.

Los circuitos de carreras cortas son principalmente para los locales y gente de la zona , y nos desplazamos a "carreras clásicas".

Aunque yo este año había escogido la MM de Ferrol, es una pena que la quiten.

Un saludo.
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2012, 18:32
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

Si finalmente se ha caído del calendario, es una auténtica pena...

Nosotros ya habíamos "engañado" a algunos compañeros de nuestra Escuela hermana en León para venirse a la Lugo Monumental. Además teníamos la costumbre de comer por allí.

Si no hay carrera, no creo que vayamos a la del día anterior. Una pena...

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso

lacofradiadeltrotecoch...gspot.com/
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2012, 19:03
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

Pois aquí poñen:
"o 19 de xaneiro terá lugar por primeira vez a Carreira Nocturna Monumental co circuito da Monumental pero en horario nocturno."
Se arranxasen a iluminación do adarve sería a mellor Monumental da historia.
Por desgracia, creo que aquí o periodista entendeu o que lle deu a gana.
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2012, 21:19
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

De ser así, sería absolutamente impresionante y me quitaría el sombrero.

Si no es así, paliza al periodista por contrastar tan bien la información jajajaja
merchibugallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/11
5 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2012, 15:02
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

Ultima hora: Y positiva, en el periódico "El Progreso" de Lugo hablan hoy del circuito del Corre con Nos, y al final de la noticia dicen que la carrera "Lugo Monumental" probablemente la haya en febrero o marzo, que hay una empresa interesada en organizarla, en diciembre sabremos algo más.
suspaca

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2012, 20:43
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

Si pero tambien ponen que quieren que siga siendo popular y no cobrar nada, pero llevan dos años cobrando y donando la recaudación así que no se saben los motivos realmente
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2012, 22:57
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

merchibugallo escribió:
Ultima hora: Y positiva, en el periódico "El Progreso" de Lugo hablan hoy del circuito del Corre con Nos, y al final de la noticia dicen que la carrera "Lugo Monumental" probablemente la haya en febrero o marzo, que hay una empresa interesada en organizarla, en diciembre sabremos algo más.
Haga frio ó calor... correr la "Monumental de LUGO", lo mejor.... Aplauso Aplauso
anxelxade

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/01/09
95 Carreiras
116 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 0:22
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

merchibugallo escribió:
Ultima hora: Y positiva, en el periódico "El Progreso" de Lugo hablan hoy del circuito del Corre con Nos, y al final de la noticia dicen que la carrera "Lugo Monumental" probablemente la haya en febrero o marzo, que hay una empresa interesada en organizarla, en diciembre sabremos algo más.




¿No será una huida hacia delante? Me explico, no será para silenciar a todo el mundo con la promesa de que la carrera se va a hacer y al final, nada de nada
No dejemos perder la mejor carrera de Lugo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 6:54
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

Craig eso de
Craig escribió:
2-Todos os que tiñan planeado correr o día 16/12/2012 unha carreira de 10 Km en Lugo, poderano facer. Sí, seguramente o día anterior, e seguramente por outro sitio. Xa que logo, non vexo eu tanto trastorno.
É de broma Non si? Cómo podes comparar correr por riba dunha muralla bimilenaria (algo único en europa) e chegar á praza do concello con correr nas gándaras?

Lamentandoo moito eu non vou ir.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
juancdl

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/01/10
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 22:32
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

craig escribió:
1-Supoño que onde pon "sábado 12/12/2012" hai un erro tipográfico, e o que debería poñer é sábado 15/12/2012.

2-Todos os que tiñan planeado correr o día 16/12/2012 unha carreira de 10 Km en Lugo, poderano facer. Sí, seguramente o día anterior, e seguramente por outro sitio. Xa que logo, non vexo eu tanto trastorno.

En calquera caso, non teño dúbidas de que moitos dos que aquí protestades, estaredes alí ese día participando. E non me cabe dúbida de que será, como tódalas carreiras que se fan en Lugo, un éxito organizativo.

Supongo que estás de coña, o nunca corriste la Monumental. Si es en el el pólgono van a ir el concejal, su prima, y tú, por lo visto
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 12:08
Asunto: Re: LUGO MOMUMENTAL ¿SE CAE DEL CALENDARIO?

Nin comparo nada nin estou de coña. Só digo que todos aqueles esforzados atletas cuxa milimétrica preparación estaba programada para facer un 10.000 en Lugo o 16/12/2012, poderan exhibir o seu estado de forma o día anterior. De tal xeito que todos eses duros entrenos non foron en balde.

Agora, entendo e comprendo que para moitos o escenairo elixido non sexa digno da súa presenza. Nese caso, tendo en conta que esa fin de semana hai moitas carreiras, ao que non lle guste a de Lugo, pode ir a calquera das outras. Xa que logo, insisto, o trastorno ou prexuízo que se nos provoca aos corredores non é tan gravoso.

Eu, dende logo, irei, a pesares da perda de lustre que a vosa ausencia supón para esta carreira. O concelleiro, probablemente tamén (aínda que el é mais de cigarro na boca que de zapatillas nos pés). A súa prima, non sei. Pero seguro que non menos de 600 ou 700 persoas tamén irán.
xaneco

Novo foreiro
Novo foreiro
15/05/11
30 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 0:43
Asunto: Protesta pola suspensión da Lugo Monumental.

Esta información está directamente tomada dun grupo do Facebook, aberto ao público, e denominado igual que este tema. Este post ten un carácter informativo.
Xunto as palabras literais:
"Como xa saberedes tod@s este ano déixannos sen Lugo Monumental, a carreira insignia do atletismo popular en Lugo. Non vou facer ningún tipo de cábalas nin suposicións de por que os organizadores decidiron privarnos desta bonita e carismática proba. Tod@s poder ternos unha idea máis ou menos acertada ou polo menos aproximada de cales son os motivos pero á espera de que quen corresponda teña ben informarnos, é mellor non entrar en polémicas. O que agora quero é facervos a tod@s unha proposta na cal mostremos o noso desacordo con esta decisión que considero tremendamente inxusta posto que precisamente o que se debe dende as institucións é fomentar o deporte e non nos privar do aducindo seguramente uns motivos que cando menos son bastante dubidosos e irreais. A proposta é a que xa fixen noutro fío a raíz deste tema e é que o día da carreira fagamos unha grande quedada ataviados con roupa deportiva e listos para "competir" na Praza Maior, en fronte do Concello, cunha pancarta que conteña un slogan onde se mostre o noso enfado e desacordo con esta suspensión, para a continuación facer o percorrido polo que transcorría a proba en edicións anteriores. Senón todo si polo menos parte do, tratando de interromper o menos posible o correcto desenvolvemento da vida na nosa cidade, para que así non poidan acusarnos de incívicos. Por suposto isto é tan só unha proposta e agradeceríavos que deses a vosa opinión e dende logo achegásedes as vosas ideas para así facer unha posta en común e adoptar unha decisión. O que si teño claro é que non deberiamos quedar de brazos cruzados.
Salu2 e xa me contaredes.................."

Xandra

Mod
Mod
3/10/11
0 Carreiras
888 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 0:55
Asunto: Re: Protesta pola suspensión da Lugo Monumental.

xaneco escribió:
Esta información está directamente tomada dun grupo do Facebook, aberto ao público, e denominado igual que este tema. Este post ten un carácter informativo.
Xunto as palabras literais:
"Como xa saberedes tod@s este ano déixannos sen Lugo Monumental, a carreira insignia do atletismo popular en Lugo. Non vou facer ningún tipo de cábalas nin suposicións de por que os organizadores decidiron privarnos desta bonita e carismática proba. Tod@s poder ternos unha idea máis ou menos acertada ou polo menos aproximada de cales son os motivos pero á espera de que quen corresponda teña ben informarnos, é mellor non entrar en polémicas. O que agora quero é facervos a tod@s unha proposta na cal mostremos o noso desacordo con esta decisión que considero tremendamente inxusta posto que precisamente o que se debe dende as institucións é fomentar o deporte e non nos privar do aducindo seguramente uns motivos que cando menos son bastante dubidosos e irreais. A proposta é a que xa fixen noutro fío a raíz deste tema e é que o día da carreira fagamos unha grande quedada ataviados con roupa deportiva e listos para "competir" na Praza Maior, en fronte do Concello, cunha pancarta que conteña un slogan onde se mostre o noso enfado e desacordo con esta suspensión, para a continuación facer o percorrido polo que transcorría a proba en edicións anteriores. Senón todo si polo menos parte do, tratando de interromper o menos posible o correcto desenvolvemento da vida na nosa cidade, para que así non poidan acusarnos de incívicos. Por suposto isto é tan só unha proposta e agradeceríavos que deses a vosa opinión e dende logo achegásedes as vosas ideas para así facer unha posta en común e adoptar unha decisión. O que si teño claro é que non deberiamos quedar de brazos cruzados.
Salu2 e xa me contaredes.................."

Vamos intentar respetar las normas del foro si ya hay abierto un tema sobre la carrera utilizarlo !!!! hay que leer los temas antes de abrir uno sin mas y cada carrera en su sitio,asi a todos nos sera mas facil encontrar la informacion,ayudemos todos al buen funcionamiento del foro Guiño Gracias
xaneco

Novo foreiro
Novo foreiro
15/05/11
30 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 1:03
Asunto: Re: Lugo Monumental ¿Se cae del calendario?

Desculpa, non era a miña intención transgredilas normas do foro. Abrín un novo tema para que a información da protesta teña a maior dispersión posible e a xente do foro poida telo presente simplemente cun vistazo, sen ter que buscar entre mil comentarios.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos