Ven, 16 Nov 2012, 15:09
Asunto: Re: Os olímpicos do copazo
anarky escribió: |
Xa vexo que para o fin de semana da MM de Ferrol hai xente que está pensando en doblar Non vos cansedes demasiado no Cross dos Menhires que non creo que puntúe e despois non estades en condicións de rendir na MM
Lamentándoo moito, ese fin de semana eu non poderei acudir a Ferrol xa que teño compromiso previo , unha mágoa pero se me arrisco e non asisto a ese evento social é probable que me mate o organizador e despois non poida volver sumar puntos para o equipo nunca máis . Intentei utilizar o razoamento de jesusb, de que cando subamos os olímpicos, sentirá unha profunda sensación de alegría e orgullo, pero prefiro non poñer o q me dixo que ven admin e cérranos o chiringuito |
El Cross de los Menhires lo haré como un entreno de víspera de competición con lo que estaré en mejor forma al día siguiente en la MM...
y, no me importa que sea o no puntuable (lo mas probable es que puntúe), porque espero efectuar mas de las 40 reglamentadas y elegiré las de mayor puntuación (el año pasado participé en 160 carreras)
picasaweb.google.com/1...1485982770
Es una pena que no puedas correr la MM de Neda
pero, si no surge alguna posibilidad de última hora, ya sumarás en posteriores carreras
Es importante para todos, que sumemos puntos cuanto antes ya que, van pasando los meses y, cuando no quede ninguna carrera puntuable, que nadie tenga que lamentarse como... si hubiera ido a aquella carrera sumaríamos xxx puntos, justo los que nos faltan para ascender...
Nuestro Equipo es de Primera y, si ponemos empeño, subiremos
www.facebook.com/jesus.bernalgomez