Germanmd escribió: |
Esta é a carreira por excelencia máis grande da nosa terriña. E unha festa do deporte para todas as idades, co tráfico cortado, unha moi boa Organización i todo de valde. Busca se atopas algo similar avisame que ala vamos os 4 da casa. Felicidades o Concello de Ourense i os Organizadores, voluntarios, Policia, Empresas, etc . |
lanzelot escribió: |
a EMILIOCORUÑAORENSE no merece la pena hacer ningún comentario. Parece mentira, correr con los niños cuando el reglamento lo prohibe. Este hombre de donde sale. Por cierto yo bajé de 36 minutos, y qué? |
JBxever escribió: | ||
IMOS VER FERNANDIÑO....ALJO MAIS DE 36 MINUTOS LEVOUCHE, QUE EU IBA CERCA TUA... |
Bubela escribió: |
Unha cousa é cobrar entre 2 e 10 euros. Sobre todo garantir que os inscritos asistan. Outra é "atracar" aos que se deixen atracar. |
carmo77 escribió: |
A mi lo único que no me gustó es el que se llevó la parte de arriba de mi chandal que dejé en las vayas de obra que había en la salida, y que desde que hace frio lo he dejado en otras tantas, pero bueno quiero pensar que debió ser un mendigo y en ese caso bien le vendrá. |