Sáb, 24 Nov 2012, 18:41
Asunto: Re: Mi hijo a futbol y mi hija a Ballet.
Meu fillo xoga os sabado o futbol, os domingos carreiras, entrena luns e venres a futbol; e martes, mercores e xoves o atletismo.
O ano pasado os sabados pola tarde iamos os dous a clases de tenis pero iste ano deixámolo pra ter tempo pra actividades culturais e sociais.
El vai a todo moi contento, pero onde o pasa mellor e mais se diverte e cos rapaces do seu equipo de atletismo, xa que e mixto e hay moi bo ambiente moito respeto e soliadridade. No futbol en catro ou cinco anos cambiou de grupo cinco veces -e un club con variso equipos en cada categoria- e no entreno non falan e o acabar cada un a sua casa. No futbol aprendiu o pior, falar mal, tacos, malos modos, falta de respeto e obligame a coorexir isas conductas que el ve neste deporte.
Non fallou en catro anos a ningun entrenamento a non ser por forza maior, e soio ten 10 anos.
A conclusión que saco cos miña experiencia e que os nenos/as deben practicar dous deportes, un colectivo e outro individual, porque o deporte colectivo co tempo faise moi competitivo e pode quedar descolgado do equipo un ano ou deixalo porque perde a compaña dos seus compañeiros habituais. O deporte individual sempre o pode practicar e a sua evolución e mais medible, convertindose nun feito de progresión individual a costo do esforzo dos entrenamientos, e iso producelles grande satisfaccion.
Os pais temos que aconsellalos, nunca obligalos, e mostrar so interes cando eles o mostren...ainda que nos caiga a baba cando os vemos compitindo a unha idade nas que nos (teño 50) xugabamos o trompicallo...
O futbol e o rei, pero eu teño envexa doutros pais que siguen os seus fillos en baloncesto, balonman, tenis,..porque non teñen que soportar o mala educación que rodea o deporte rei en España, tanto polos pais como monitores...o que eu escoitei nas gradas e no campo nunca me imaxinei que poidera escotalo vindo a escolares practicar deporte, pero si o rapaz quere..que lle vamos a facer; practicar calquer deporte, aunque sexa futbol, e sano.