Foros ›
Mi hijo a futbol y mi hija a Ballet.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 10:47
Asunto: Re: Mi hijo a futbol y mi hija a Ballet.

Hai variedade de deportes, pero só ún onde é totalmente gratuito e cun horario adaptado a cada necesitade: "correr". A este deporte acudimos os/as que no seu día, os nosos pais NON nos levaban a ningunha actividade ou había que pagar por ela. Pero hoxendía, tódolos pais/nais levan aos seus fillos/as a algunha actividade, e eso é moi bó. Pero tamén temos que entona-la mea culpa cando vamos (os/as papás/mamás) ás carreiras cos/as nosas fillas e elas NON corren. Por qué? Eu dende que tiven a miña primeira filla e en canto podemos ir correr, elas tamén o fixeron (e dende aquí agradézolle moito a algunhas persoas que nos quedaban coas fillas, sempre que íamos papá e mamá a correr a carreira grande).
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1035 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 10:59

A mi modo de ver los chavales se fijan mucho en lo que ven en la tele y todos quieren ser Mesi, Casillas y demás..... Hay que buscar mucho para encontrar algo de atletismo, quizás el triatlon se estea poniendo de moda, pero las modas ya se sabe....
Es labor de los padres educar, pero si llegas tarde del trabajo (quien lo tenga....) y ya el chaval tiene chupado 2/3 horitas de tele.....luchar contra eso es difícil.
A veces, lo que pasa es que son los propios padres los que presionan a sus hijos, en el futbol tengo visto cada caso.... Enfadado y a ciertas edades lo que más importa es que se diviertan y hagan compañeros Aplauso Payaso .
En la piscina los veo en los cusos de triatlon y natación y la verdad es que tienen pinta de pasarlo genial.
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 11:12

MIOTE escribió:
Pero tamén temos que entona-la mea culpa cando vamos (os/as papás/mamás) ás carreiras cos/as nosas fillas e elas NON corren. Por qué?

¿Por que?, pois no meu caso porque ela non quere. Xa lle preguntei moitas veces se quere ir, e di que non. Penso que ten que facelo porque lle guste, senon na primeira oportunidade o deixa. E como eu xa pasei por iso (natacion "voluntaria"= non piso mais a piscina ), non teño ganas de que se queime.

Isto ven sendo 1 carreira de fondo, que porcentaxe de adultos continuan facendo deporte reglado a partires dos 18-20 anos? Que porcentaxe continua facendo deporte sen mais?
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 11:27

VICTORALVAREZ escribió:
Mi chaval mayor (8 años) hace Judo desde hace 5 años y fútbol. Esta es su segunda temporada en el fútbol 8 y ya estoy algo cansado. Juega de portero y está todas las semanas con una presión enorme. Cualquiera del equipo aunque tenga diversos fallos durante el partido, pasa desapercibido; pero en cuanto al portero le meten un gol (sea o no culpa de él) ya hay unos cuantos que se dedican a criticar Enfadado

Ya me estoy hartando de esta falta de compañerismo y como siga así la cosa lo llevaré a probar a atletismo.

Soy de Coruña, dónde me recomendáis llevarlo??

Gracias y saludos

Coruña Comarca. Habla con Tuñas o con Sergio Teixeira.

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 11:31

gormitti escribió:
VICTORALVAREZ escribió:
Mi chaval mayor (8 años) hace Judo desde hace 5 años y fútbol. Esta es su segunda temporada en el fútbol 8 y ya estoy algo cansado. Juega de portero y está todas las semanas con una presión enorme. Cualquiera del equipo aunque tenga diversos fallos durante el partido, pasa desapercibido; pero en cuanto al portero le meten un gol (sea o no culpa de él) ya hay unos cuantos que se dedican a criticar Enfadado

Ya me estoy hartando de esta falta de compañerismo y como siga así la cosa lo llevaré a probar a atletismo.

Soy de Coruña, dónde me recomendáis llevarlo??

Gracias y saludos

Coruña Comarca. Habla con Tuñas o con Sergio Teixeira.

Gracias Gormitti Guiño
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 13:52

Bueno, na miña casa a miña filla fai atletismo desde os 8 anos - agora xa é unha "mociña" de categoría infantil; e o meu fillo fai danza contemporánea desde os 6 anos.....
Tamén fan natación.
Xa vedes o mundo do revés.... Jajajajajajaaj...

O que non podemos facer os pais/nais é proxectar as nosas frustaccións e os nosos prexuizos nos nenos..... Que fagan o que queiran, que o pasen moi ben, e os papás debemos facilitarlle o camiño.
Un saúdo a todos/as.

Última edición por cubeliños o Ven, 23 Nov 2012, 21:16; editado 1 vez
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 16:07

saric escribió:
MIOTE escribió:
Pero tamén temos que entona-la mea culpa cando vamos (os/as papás/mamás) ás carreiras cos/as nosas fillas e elas NON corren. Por qué?

¿Por que?, pois no meu caso porque ela non quere. Xa lle preguntei moitas veces se quere ir, e di que non. Penso que ten que facelo porque lle guste, senon na primeira oportunidade o deixa. E como eu xa pasei por iso (natacion "voluntaria"= non piso mais a piscina ), non teño ganas de que se queime.

Isto ven sendo 1 carreira de fondo, que porcentaxe de adultos continuan facendo deporte reglado a partires dos 18-20 anos? Que porcentaxe continua facendo deporte sen mais?

dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 22:27

como dice Gormitti yo por trato conozco al coruña comarca, muy buena gente sin duda
Juanto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/12
0 Carreiras
53 Mensaxes
Porto do Son / Gijon
Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 2:38

En esto de las actividades de los niños influyen varias cosas. Evidentemente la inmersion mediatica que vivimo con el futbol hace que sea casi siempre la mayoritaria, aparte de eso están las presiones paternas y lo que los niños ven hacer a sus padres, hermanos, etc. Pero tambien hay otro factor importante, lo bien que lo pasen los niños, el boca a boca. A mi me ocurrió entrenando a baloncesto. Una niña se lo pasa bien entrenando a pesar de hacerlo con niños 3 y 4 años mayores, al año siguiente otros 8 niños y niñas de su clase se apuntan a baloncesto.
En esto de las actividades una persona puede marcar la diferencia en un colegio, el problema es que a veces esa misma persona que consigue multiplicar el numero de niños y tenerlos contentos, acaba encontrandose con las criticas de los padres "porque no gana", eso si que es un problema, el mayor de todos (por suerte no me ocurrió, siempre tuve mano con los padres aunque perdiera todos los partidos :D)
enrique2696

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/09/11
12 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 17:42

el problema es que el futbol es mas divertido que el correr
xoelrod

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/11
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Nov 2012, 18:41

Meu fillo xoga os sabado o futbol, os domingos carreiras, entrena luns e venres a futbol; e martes, mercores e xoves o atletismo.
O ano pasado os sabados pola tarde iamos os dous a clases de tenis pero iste ano deixámolo pra ter tempo pra actividades culturais e sociais.
El vai a todo moi contento, pero onde o pasa mellor e mais se diverte e cos rapaces do seu equipo de atletismo, xa que e mixto e hay moi bo ambiente moito respeto e soliadridade. No futbol en catro ou cinco anos cambiou de grupo cinco veces -e un club con variso equipos en cada categoria- e no entreno non falan e o acabar cada un a sua casa. No futbol aprendiu o pior, falar mal, tacos, malos modos, falta de respeto e obligame a coorexir isas conductas que el ve neste deporte.
Non fallou en catro anos a ningun entrenamento a non ser por forza maior, e soio ten 10 anos.
A conclusión que saco cos miña experiencia e que os nenos/as deben practicar dous deportes, un colectivo e outro individual, porque o deporte colectivo co tempo faise moi competitivo e pode quedar descolgado do equipo un ano ou deixalo porque perde a compaña dos seus compañeiros habituais. O deporte individual sempre o pode practicar e a sua evolución e mais medible, convertindose nun feito de progresión individual a costo do esforzo dos entrenamientos, e iso producelles grande satisfaccion.
Os pais temos que aconsellalos, nunca obligalos, e mostrar so interes cando eles o mostren...ainda que nos caiga a baba cando os vemos compitindo a unha idade nas que nos (teño 50) xugabamos o trompicallo...
O futbol e o rei, pero eu teño envexa doutros pais que siguen os seus fillos en baloncesto, balonman, tenis,..porque non teñen que soportar o mala educación que rodea o deporte rei en España, tanto polos pais como monitores...o que eu escoitei nas gradas e no campo nunca me imaxinei que poidera escotalo vindo a escolares practicar deporte, pero si o rapaz quere..que lle vamos a facer; practicar calquer deporte, aunque sexa futbol, e sano.
icosas

Montañés
Montañés
17/09/11
1 Carreiras
79 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 16:30

Qué buen hilo.

Mi caso es con mi hijo mayor, de casi 6 años: aún es pronto pero a mí ya me pica el gusanillo para que poco a poco hiciera deporte. Pero no le gusta nada y aún no sé como conseguiré que haga algo. Me parece fundamental para su educación. Moriría porque hiciera atletismo, mi gran frustración desde que era niño, y de hecho una de su clase ya lo hace.

A ver... no es fácil empujar a un crío y sin obligarlo al mismo tiempo. Hay que hilar fino. A ver si lo animo Rezar .

Me encanta leer vuestros ejemplos.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2012, 12:00

Creo entender que los niños pueden empezar con esto del atletismo a eso de los 7 u 8 años , ¿no?.
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2012, 9:40

Cibreiro escribió:
Creo entender que los niños pueden empezar con esto del atletismo a eso de los 7 u 8 años , ¿no?.

Supongo que dependerá del club, en principio empezarán en categoría Benjamín (nacidos en el año que cumplan 9 y 8 años), aunque hay clubs que trabajan con prebenjamines.

Y ya hace años estaba en una ANPA e hicimos una encuesta sobre actividades a las familias, creo que era encuesta libre, que cada uno pusiese lo que le gustase. Había actividades deportivas y no deportivas; entre las no deportivas la mas demandadas era inglés y luego teatro, plástica e informática. De las deportivas destacaban piscina y patinaje, después predeporte (para infantil), karate, futbol y baile y ya con menos solicitudes teníamos a predeporte, atletismo y baloncesto.

Luego estaba la dificultad de formar grupos, en eso influye como se organicen pues según lo hagas puedes necesitar de 6/8 niños a 10/12 como mínimo. Otra limitación viene dada por el el tipo de instalaciones disponibles, las del colegio o bien municipales cercanas, así como el número de niños escolarizados, ya que a mas niños mas posibilidades, un colegio de 450 niños da mas posibilidades que uno de ciento y poco.

Sobre lo de ballet pues no sé lo que se comenta pero por lo que vi suele ser una actividad menos demandada y al haber baile casi todos las niñas prefieren baile con los que es difícil hacer grupo de Ballet, pero en eso dependerá de la tradición de cada colegio.

Luego está la situación del deporte escolar, que a veces falta el eslabón entre club y organizadores con los niños. Por ejemplo aquí en Galicia está el programa Xogade y seguro que la mayoría de los niños no reciben información, y hay muchos deportes en los que uno se puede apuntar, pero eso es el talón de aquiles, la falta de estructuras eficaces para dar a conocer el deporte,. AL final tenemos una sociedad pobre que solo se alimenta de futbol.

Socio nº 2 del club de fans de Safita
logastro

Novo foreiro
Novo foreiro
24/11/13
2 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Nov 2013, 18:20

Realmente es cierto, la precariedad de las estructuras y la falta de oferta por encontrar un grupo de edad acorde con la de nuestro hijo son el principal obstáculo.
Por no hablar de la forma en la que algunos padres viven las actividades extraescolares de su hijo. Para muestra, esta carta que refleja como no se debe actuar como padre.

El fútbol es el deporte rey y cuesta hacerle sombra. Ojalá todos tomaramos consciencia de ello y nos preocuparamos más de formar y educar.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos