anarky escribió: |
Tiña pensado correr un par de carreiras, pero a MM de Ferrol non vai poder ser por compromiso ineludible social-lúdico e a San Silvestre de Coruña pois vai ser que non estou disposto a gastarme 10 € nunha carreira de 7 kms por moito dorsal de diseño, kilo de kiwis ou camiseta ultratécnica que ofrezan. A ver se dunha vez comezan a quitarse a esa absurda idea de que a maioría de populares vamos correr pola camiseta ou polo que den en meta. E cambiando de tema, dentro dun ratexo partiremos dous olímpicos cara terras vascas para disputar o domingo a Maratón de Donosti. Pola miña parte, espero acabar independientemente do tempo que me leve - a idea é saír sobre 5:20 min/km e logo deus proveerá-. Se me teño que arrastrar ou facer unha longa caminada, que así sexa ![]() |
Kaufman escribió: |
Hola. Me paso para desear suerte a los descarriados oliímpicos que van a correr sin la ansiada recompensa de puntos, pero bueno todos cometemos locuras y seguro que se os sabrá perdonar ![]() Me he leido un poco el tema y vaya, ya veo que Mou ha conseguido que ya no haya Olimpicos disfrazados, bien por el tema aunque algunos hemos pasado buenos momentos a base de caballos locos, retos en el guetto y demás inspiraciones del lado mas copero ![]() y si hay, alguno que hace sus 3:38 en maratón corriendo media carrera a la pata coja, www.correrengalicia.or...mp;t=7746, que cosas ![]() Suerte y buen finde a todos, con o sin puntos ![]() |
anarky escribió: | ||||||||
Tranquilo jesusb, non te emociones tan pronto que cando acaben de sumar os puntos da San Martiño o resto de equipos, volveremos ao noso sitio, estar ahí peleando pola terceira posición ![]() ![]() Tiña pensado correr un par de carreiras, pero a MM de Ferrol non vai poder ser por compromiso ineludible social-lúdico e a San Silvestre de Coruña pois vai ser que non estou disposto a gastarme 10 € nunha carreira de 7 kms por moito dorsal de diseño, kilo de kiwis ou camiseta ultratécnica que ofrezan. A ver se dunha vez comezan a quitarse a esa absurda idea de que a maioría de populares vamos correr pola camiseta ou polo que den en meta. E cambiando de tema, dentro dun ratexo partiremos dous olímpicos cara terras vascas para disputar o domingo a Maratón de Donosti. Pola miña parte, espero acabar independientemente do tempo que me leve - a idea é saír sobre 5:20 min/km e logo deus proveerá-. Se me teño que arrastrar ou facer unha longa caminada, que así sexa ![]() Visto en entrenar en Coruña
Segundo este comentario, o único olímpico que correu o Maratón de Coruña foi GasMan, os demais fomos arrastrarnos ou andar un rato polas rúas coruñesas, supoño que molestando a xente que estaba correndo ![]() |
Chayanne_Galaico escribió: |
y un fin de de temporada con un ascenso que ni te cuento como podría ser esa cena celebración con los miembros de los Olímpicos. |
jesusb escribió: | ||
Si conseguimos el ascenso, me apunto a esa cena ![]() |
capi_olimpico escribió: | ||||
![]() ![]() |
Felicitaciones a los Olimpicos sub 3:21 y sub 3:30 ![]() parece que al final no se arrastraron ![]() ![]() Ahora toca disfrutar con el entorno de personas, familiares, compañeros de trabajo, amigos, fans de cada uno...etc... que os siguen. ![]() |
Felicitaciones a los Olimpicos sub 3:21 y sub 3:30 ![]() parece que al final no se arrastraron ![]() ![]() Ahora toca disfrutar con el entorno de personas, familiares, compañeros de trabajo, amigos, fans de cada uno...etc... que os siguen. ![]() |