anarky escribió: |
Tiña pensado correr un par de carreiras, pero a MM de Ferrol non vai poder ser por compromiso ineludible social-lúdico e a San Silvestre de Coruña pois vai ser que non estou disposto a gastarme 10 € nunha carreira de 7 kms por moito dorsal de diseño, kilo de kiwis ou camiseta ultratécnica que ofrezan. A ver se dunha vez comezan a quitarse a esa absurda idea de que a maioría de populares vamos correr pola camiseta ou polo que den en meta. E cambiando de tema, dentro dun ratexo partiremos dous olímpicos cara terras vascas para disputar o domingo a Maratón de Donosti. Pola miña parte, espero acabar independientemente do tempo que me leve - a idea é saír sobre 5:20 min/km e logo deus proveerá-. Se me teño que arrastrar ou facer unha longa caminada, que así sexa |
Kaufman escribió: |
Hola. Me paso para desear suerte a los descarriados oliímpicos que van a correr sin la ansiada recompensa de puntos, pero bueno todos cometemos locuras y seguro que se os sabrá perdonar Me he leido un poco el tema y vaya, ya veo que Mou ha conseguido que ya no haya Olimpicos disfrazados, bien por el tema aunque algunos hemos pasado buenos momentos a base de caballos locos, retos en el guetto y demás inspiraciones del lado mas copero y si hay, alguno que hace sus 3:38 en maratón corriendo media carrera a la pata coja, www.correrengalicia.or...mp;t=7746, que cosas Suerte y buen finde a todos, con o sin puntos |
anarky escribió: | ||||||||
Tranquilo jesusb, non te emociones tan pronto que cando acaben de sumar os puntos da San Martiño o resto de equipos, volveremos ao noso sitio, estar ahí peleando pola terceira posición ... pero non te preocupes que o ascenso non peligra aínda q en decembro sei máis de un que o vai tomar de descanso Tiña pensado correr un par de carreiras, pero a MM de Ferrol non vai poder ser por compromiso ineludible social-lúdico e a San Silvestre de Coruña pois vai ser que non estou disposto a gastarme 10 € nunha carreira de 7 kms por moito dorsal de diseño, kilo de kiwis ou camiseta ultratécnica que ofrezan. A ver se dunha vez comezan a quitarse a esa absurda idea de que a maioría de populares vamos correr pola camiseta ou polo que den en meta. E cambiando de tema, dentro dun ratexo partiremos dous olímpicos cara terras vascas para disputar o domingo a Maratón de Donosti. Pola miña parte, espero acabar independientemente do tempo que me leve - a idea é saír sobre 5:20 min/km e logo deus proveerá-. Se me teño que arrastrar ou facer unha longa caminada, que así sexa Visto en entrenar en Coruña
Segundo este comentario, o único olímpico que correu o Maratón de Coruña foi GasMan, os demais fomos arrastrarnos ou andar un rato polas rúas coruñesas, supoño que molestando a xente que estaba correndo |
Chayanne_Galaico escribió: |
y un fin de de temporada con un ascenso que ni te cuento como podría ser esa cena celebración con los miembros de los Olímpicos. |
jesusb escribió: | ||
Si conseguimos el ascenso, me apunto a esa cena |
capi_olimpico escribió: | ||||
|
Felicitaciones a los Olimpicos sub 3:21 y sub 3:30 parece que al final no se arrastraron ... al menos de día Ahora toca disfrutar con el entorno de personas, familiares, compañeros de trabajo, amigos, fans de cada uno...etc... que os siguen. |
Felicitaciones a los Olimpicos sub 3:21 y sub 3:30 parece que al final no se arrastraron ... al menos de día Ahora toca disfrutar con el entorno de personas, familiares, compañeros de trabajo, amigos, fans de cada uno...etc... que os siguen. |