Foros ›
I Duatlón trail de Ribeira
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2012, 22:09
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Listas as fotos. A primeira fornada.

Mañá, e pasado, e ó longo da semana iremos sacando máis:

www.facebook.com/media...100&type=1
darrastro

Novo foreiro
Novo foreiro
2/03/10
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2012, 22:28
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Muchas gracias por las fotos, muy chulas, ya estamos esperando por la siguientes. Sorriso
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2012, 22:31
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Puxémolas nun álbume de facebook, para que podades etiquetarvos e compartilas cos "amigos".
manuafor

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2012, 23:50
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Noraboa a organizacion, sodes uns craks, ruta de 10 . Xa se pode anotar un para o ano que ben?
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 7:50
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Xa que non se puiden participar, unhas fotiños!! Disculpas de antemán os que non saides!! (dedo solto=petada tarxetas)

www.facebook.com/media...802&type=1
Oscarito

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 9:59
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Boas! non suelo comentar moito por aquí ainda que sí leo bastante. So quero dicir que a organización unha auténtica pasada para o que cobraban. Eu como fai pouco saín dun problema pulmonar quixen ir ó meu ritmo, e puiden disfrutar un pouco máis dos percorridos.

A parte da bici tiña de todo pero sempre moi rodador e permitía adiantamentos, e a carreira parecía un trail destos monte a través pero tamén foi divertido, pa correr por carretera temos 1000 populares, este toque diferente estivo moi ben.

E os organizadores unha pasada, moi hospitalarios en todo momento e atendían cunha sonrisa na cara, así da gusto. O detalle de organizalo todo no camping un auténtico detallazo.

Todos os membros do Club Os Esfola Arrós que fomos seguramente repetiremos!!! Temos sorte de ter estas cousas aqui, e nestos paraxes Sorriso
ddiego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/12
0 Carreiras
96 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 11:18
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Colibri escribió:
Xa que non se puiden participar, unhas fotiños!! Disculpas de antemán os que non saides!! (dedo solto=petada tarxetas)

www.facebook.com/media...amp;type=1

Moitas gracias, pero parece que o enlace non existe, ou hai algún problema co facebook... Quizáis as fotos estean nun álbum que non é de contido público (Pódelo cambiar)
scot55

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/12/11
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 11:33
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Bueno, acabo de subir o resto das fotos que me quedaban, subinas o face e a picassa, son as que o compañeiro colibrí sacou, doulle as gracias pola reportaxe que fixo.

Aquí as tendes, espero que vos gusten:
picasaweb.google.com/1...4dLdkvCHWQ
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 16:00
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Moitisimas gracias polas fotos e noraboa a organizacion. Non coñecia o camping e a verdade que esta moi ben.... Unha proba cojonuda!!!!!!!!
niñoholandes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/10/09
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2012, 23:15
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Hola, chicos:

Finalmente me perdí la prueba por trabajo, pero os dejo unas pocas fotos que me han pasado. Perdonad por la baja calidad de alguna, pero con que sólo una le haga ilusión a alguien, ya habrá valido la pena colgarlas. i Ah, su autor es Matías, de 8 años !

P.D. Aunque parezca lo contrario, al ampliarlas con el zoom de Picasa ganan un poco en nitidez.

picasaweb.google.com/1...vO94tLbnQE

Besos
darrastro

Novo foreiro
Novo foreiro
2/03/10
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2012, 11:23
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Bien por Matías, muy buenas fotos, y las de los demás también. Muchas gracias.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2012, 20:11
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Teño as zapatillas de ciclista que algún participante esqueceu no box; como non son do meu número creo que o correcto é devolvelas, sempre é cando o propietario se decate, estabamos a esperar a que as reclamara.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2012, 20:18
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Qué ben que todo saise ben¡¡ e qué pena non poder ir porque me quedei na "lista de espera". Esto me pasa porque teño family e hai que saber se o home tén baloncesto ese día....se as fillas tamén teñen partido.... e... logo, se non hai nada que mo impida..... (son muller)pois apúntome. Foi demasiado tarde¡¡ Pero as normas son as normas e contestáronme rapidísimo cando preguntei de por qué eu non estaba na lista dos inscritos definitivos e compréndoo. Unha organización ben feita significa que non se pode deixar nada para o final, se non corres o risco de que saia todo mal. Ou sexa que grazas polo trato e non pasa nada é un deporte que se pode facer soa, tamén. Eso sí, procurarei non ve-las fotos porque o vivo tanto que me deprimiría, prefiro deixalo aqui. Grazas.
Josedr10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/10/11
3 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2012, 15:30
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Gran carrera, excelente organización y fenomenal ambiente!! Yo que soy más de asfalto lo pasé un poco mal en la bajada final y, como a todos, la carrera a pie se me hizo bastante dura, pero acabé muy contento. Además, hizo un día espectacular (menos mal, porque lloviendo para mí habría sido algo peligroso). Así que nada, felicitar a los organizadores (no se puede pedir más por menos) y dar las gracias a todos los fotógrafos que han aportado sus fotos para que aficionados como yo podamos escribir nuestras crónicas de la carrera en nuestros blogs!! Un saludo!!

www.losretosdejose.blogspot.com
fer7.0

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/11
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2012, 16:17
Asunto: Re: I Duatlón trail de Ribeira

Bonita carrera y excelente organización !!
Gracias a todos por las fotos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos