Foros ›
Autor
Mensaxe
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2012, 18:46
Asunto: Re: ¿Camiseta SI Vs camiseta NO?

No me caben ya las camisetas en el armario, y casi ya no me compro ropa de "persona" pues no tengo sitio para meterla.
Aún así Camisetas forever!!!
A caballo regalao no le mires el diente.
Eso sí, de vez en cuando algo diferente, como los calcetines técnicos que nos regalaron en el circuito Correndo por Ourense, pues como que se agradece.

Conste que el problema de la superpoblación de camisetas se arregla fácilmente dándolas o tirándolas a la basura, pero vade retro, satán.
Antes morir de síndrome de Diógenes que deshacerme de alguno de mis preciados trofeos. Y esto vale lo mismo para las de la Vig-bay, con su diseño fashion, que para las de publicidad de talleres Menganito.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2012, 19:37

Papa-Léguas escribió:
Conste que el problema de la superpoblación de camisetas se arregla fácilmente dándolas o tirándolas a la basura, pero vade retro, satán.

Bah, no hace falta tirar nada. Calientas con ella antes de la salida en un día frío, justo antes de arrancar la quitas para correr sólo con la de tiras, la dejas bien atada a una valla o similar, y cuando vuelves a por ella ya te la han robado. En un invierno se te llevan amablemente la mitad del stock.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2012, 20:28

yo las camisetas para quien las quiera o bien unos colores que dañan la vista y la que mas me gusta la de la vig-bay nunca me sirve ,el mejor detalle los chorizos de zamanes ,y las camisetas ya las pagan los que ponen la publicidad en ellas ,nos vemos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2012, 23:16

Bueno,bueno,bueno...el asunto tiene su miga. Guiño
Voy hablar como organizador-productor.Y lo que tengo que decir al respeto es que en la carrera que aquí un servidor organiza,Pedestre de Lestrove,y en la cual cobré este año 5€(primer año que cobro),dichos 5€ fueron integramente para pagar Jueces,cronometraje y seguros.El resto,trofeos,avituallamiento y camisetas fueron aportados por casas comerciales y estamentos del estado.
Si tengo que pagar todo a tocateja,no me llegan 10€ por barba para organizarla.
Se preguntaran como es que hasta ahora la misma carrera de un año para otro todo gratis y ahora no,pues sencillamente porque dichos estamentos estatales aportaban el 100€ del capital para organizarla.Ahora apenas aportan el 25€
Buenas noches y buena suerte........ Guiño
ma.garcia

Montañés
Montañés
27/09/09
0 Carreiras
115 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 15:23

Pensando O tema e sinxelo,para os que corremos moitas carreiras parecenos ben prescindir das camisetas,pero pra xente que so corre unha vez ou duas o ano nas carreiras do seu pobo,gustalle coma recordo,e faille ilusion.
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 16:15

eu propoño "Pantalóns de running", "bragas" ou "calcentíns"... calquera cousa é benvida!!!

Camisetas xa están moi vistas!!!

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 16:18

jorbaiona escribió:
eu propoño "Pantalóns de running", "bragas" ou "calcentíns"... calquera cousa é benvida!!!

Camisetas xa están moi vistas!!!

Xa o sopesei eu este ano,pero non me decidín a abandonar a mítica camiseta técnica. Sorriso
tartaruga

Maratoniano
Maratoniano
18/10/09
0 Carreiras
271 Mensaxes
ourense
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 20:25

Claramente precios economicos, para hacer deporte y al final agua, mucha agua.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 20:50

tartaruga escribió:
Claramente precios economicos, para hacer deporte y al final agua, mucha agua.

Bueno,hay quien quiere isotónicas. Guiño
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
944 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 10:00

Eso sí, de vez en cuando algo diferente, como los calcetines técnicos que nos regalaron en el circuito Correndo por Ourense, pues como que se agradece.

Non sei qué tal saíron os calcetíns, aínda non os probei, pero a miña cara de tonto que me quedou cando mos deron foi apoteósica. Eu ía todo ilusionado, xa que o circuito puña "recollida de agasaioso día 15 de novembro". Ía contento, xa que o ano pasado deron un buff, descontos, e non me acordo que mais. Este ano fun e só deron uns calcetíns. Sentínme mal. A crise é a crise, pero puña agasaios, e para min un par de calcetíns é un agasaio só.
Sentínme tan deprimido que fixen unha mala S. Martiño o día seguinte Chorando
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 11:01

Animo Ariberna,non te veñas abaixo por uns calcetíns. Guiño
E os calcetins eses viñan grabados??? Sorriso
Anonimo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/06/10
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 15:22

lestrove escribió:
Animo Ariberna,non te veñas abaixo por uns calcetíns. Guiño
E os calcetins eses viñan grabados??? Sorriso

Hay alguns casos que a pregunta debia ser, seguro si ou non?
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 17:00

Ola; repasando o tema vexo as constantes de sempre pero tamén novidades interesantes..

Ás veces penso que si eu co pouco que podo participar teño un auténtico almacen de roupa (e iso que tiro as camisetas de quecemento nas saidas das probas multitudinairas) que non será da xente que fai mais de 40 probas en 9 meses?

Ser son partidario de que as inscripcions sexan o mais económicas posibles; que cada premio teña un patrocinador e que as inscripcions e achegas voluntarias se destinen a por auga no percorrido (si é necesario) e na meta (PARA TOD@S); pero como moitas organizacions saben ás veces as prendas son o xeito de transmisión publicitaria que solicitan os patrocinadores (poño 3€ por camiseta e vai a publicidade...) así que abundo no tema da "diversidade":

CAMISETAS DE MANGA LONGA... Sorriso
*Bolsos de calzado
*Cintas de pelo ou tapa-orellas
*Manguitos
*Toallas (como as que deron na MM Adolfo Ros)
···

Seguro que si o patrocinador insiste no tema da prenda se pode chegar a un acordo que satisfaga ás dúas partes... e que non vos digan que non hai quen lles imprima eso... outra cousa é que haxa que "colocar" lotes vellos de camisetas coa publi... que deso tamén hai.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
RicardoXD

Maratoniano
Maratoniano
14/09/11
22 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 19:19

Mi mujer dice que ya está bien!! que deje de traer camisetas Nono
La verdad es que a veces nos olvidamos de lo sencillo, que mejor recuerdo que el dorsal con nuestros datos ,por detrás a boli, de nuestro crono, meteo que hubo, sensaciones, ritmo etc. Yo lo hago, lo archivo en una carpeta de fundas transparentes, y no veais qué contento estoy. Camisetas? si ,me gusta la una media, un maratón o alguna especial, pero sinceramente, mi dorsal es el que me mola más. Hace poco los de Sada, dieron un buff, y la verdad que me ha hecho más ilusión que cualquier camiseta.
No sé si abaratarían algo, pero Camisetas NO, que hagan los dorsales con diseños atractivos.
aeiou

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/09/12
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 20:13

Boas tardes:
Eu digo NON máis camisetas, e SI abaratar custos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos