Foros ›
VIG-BAY 2007 15 de abril de 2007
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Feb 2007, 23:10
Asunto:

Visto lo visto, y aunque no lo reconozcan claramemte pienso que es un detalle que hayan rectificado sacando el 2º plan de entrenamiento. A pesar de las criticas realizadas es posible que acabe participando. Leyendo el foro y pensando en la experiencia personal del año pasado, teneis razon que es una prueba bastante atractiva para correrla y disfrutarla.

Saludos a tod@s.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 24 Feb 2007, 0:08
Asunto:

Eu tamén me apuntarei xa que dende o ano pasado (entereime da data da Vig Bay o mesmo día que se corría Avergoñado Avergoñado Avergoñado ... claro, como non entraba no foro nen en ningún lado para ver o calendario de probas!!!) esta carreira é un dos meus obxectivos deste ano... e de calquera... coido que ten fama, calidade e bóa organización... ou alomenos niso coincide toda a xente que coñezo e que a correu.

Non me gusta o detalle da suba de prezo ano tras ano, e por iso propuxen chamar a atención dalgún xeito "non agresivo" nen "provocador"... eu nunca dixen que non participaría... ¡¡¡¡faltaría máis!!!! ... iso sí, anotareime cando me veña en gana... penso que tempo hai dabondo Molón Molón Molón Verémonos pola estrada da costa, que xa a teño moi vista polas rodaxes do CARMA, pero tanto mellor... así poderei facela cos ollos pechados... metafóricamente, claro, porque o percorrido paga a pena admiralo e fotografialo incluso


Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 24 Feb 2007, 2:25
Asunto:

Yo esperaré a apuntarme a que salga en championchip,estoy apuntada al "gram slam" Avergoñado y una de las premisas para puntuar es apuntarte a las carreras que entran,como la Vig-Bay, desde su página y allí aún no ha salido nada Guiño
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 11:56
Asunto:

Acabo de apuntarme através de la página de la Vig-Bay poniendo el código de mi chip,ya sólo me falta mandar el fax y disfrutar corriéndola Sorriso
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 13:59
Asunto:

Me gustaría correrla, es una carrera preciosa, el año pasado estuve allí. Pero si me inscribo será más adelante, en abril. Saludos
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 17:23
Asunto:

Ala, pos ya está¡¡¡ apuntado para mi 2ª media y debut en la Vig-Bay. Ahora a entrenar, q me hace falta y mucho para mantenerme en la elite pastelera.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2007, 21:04
Asunto:

Elyana y Xan_de_Ris, me alegro de que estéis animados para disfrutar de esta carrera. Yo voy a inscribirme dentro un rato, que ya va siendo hora.

Makoki 5.1
sofia

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/05
0 Carreiras
6 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 1:38
Asunto:

Hola, soy Sofía, esposa de Alejandro López. Me resulta desagradable tener que entrar en el foro en medio de un ambiente tan desportivo para exponer algo tan molesto. Los que conoceis la historia de Alejandro comprendereis que encontrar en mi buzón por segunda vez "la invitación para la carrera" es.....no sé ya ni como describirlo. Un fallo, y tal como sabemos que es la informática, lo entiendo, dos fallos, SRES. DE LA VIG-BAY: ME SUENA YA A MALA LECHE. POR FAVOR, BASTA YA. Un abrazo a todos los corredores y que disfruteis lo máximo posible.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 2:08
Asunto:

Sofia,más que a este foro deberias mandar un e-mail a la organización de la Vig-Bay,si no te encuentras con fuerzas me ofrezco a mandártelo yo en tu nombre.Y aunque sé que las palabras no consuelan,siento lo que le pasó a tu marido.

Un abrazo
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 11:04
Asunto:

Acabo de "enterarme" do que lle pasou ao compañeiro Alejandro (eu son relativamente novo nisto das carreiras e estiven "buceando" en fíos antigos para saber de qué vai o asunto... pido mil desculpas) e considero que neste aspecto a organización débelle, cando menos, unha desculpa á Sofía.
Xa van polo menos dous anos nos que comete o mesmo erro de mandarlle a famosa "invitación".

Hai erros e ERROS CON MAIÃ?SCULA e dende logo, éste "erro" reiterado estase a convertir nunha "broma de mal gusto" que di moi pouco a favor dunha organización tan "exquisita" en outros aspectos Demo Demo

O meu enfado co grupo empresarial que organiza esta carreira empeza a raiar límites insospeitados... ¡¡¡E eu que a tiña pola carreira máis bonita e das mellor organizadas de Galicia!!! non atopo emoticono suficientemente enfadado para engadir e que reflexe o meu estado de ánimo neste intre... e estou a falar con bagoas nos ollos... non quixera que nada semellante lle sucedera a ninguén... a vida xa é suficientemente fodida (non penso poñer asteriscos) para que encima veñan uns desalmados a fodérnola ainda máis.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 11:20
Asunto:

Sofia, siento que tengas que entrar el el foro para contarnos el vergonzoso hecho que se repite...

Creo que habria que decirle a la organizacion que BASTA YA, que tenemos sentimientos, que no somos como ellos...

Animo Sofia, animo, estamos contigo y nos alegramos de que estes bien.

Salud y Kilometros
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 14:10
Asunto:

Acabo de leer el reglamento de la VIG BAY y sobre el precio de la inscripción son 15 euros si se preinscribe uno antes del 4 abril y 50 euros! Abraiado si lo hace entre el 4 y el 10 abril.
O sea que no lo dejéis para muy tarde.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 14:41
Asunto:

No acabo de entender todas estas críticas. Nunca he participado en la Vig-Bay y pienso hacerlo este año. Nunca he entendido las críticas o las alabanzas a un organismo o a una organización. Detrás hay personas, algunos muy válidos, otros unos absolutos ineptos y algunos con mala baba y ellos son los responsables. El caso que comenta Sofía supongo que se tratará de una base de datos mantenida por el grupo Vieira y que han encargado hacer el mailing a un/una secretari@ al que todos los nombres le parecen iguales. Muy mal para el responsable que no se le ha ocurrido dar de baja a Alejandro en la base de datos Demo . Después de la bronca que les ha echado un forero, no creo que se les vuelva a pasar.

Acerca de la carrera sólo sé:

    que hay que pagar una cantidad por participar. Siempre hay gastos de comida, gasoil, cañas, etc. Si hubiera más carreras de pago me lo pensaría, pero ésta es la única de pago a la que voy y prácticamente todos podemos afrontar este pago.

    que es una media maratón con un recorrido muy bonito.

    que la salida está en Vigo y la llegada en Bayona.

    que voy a hacerla en 1h50'

    cómo es el perfil de la carrera

    que lo voy pasar muy bien porque veré a un montón de amigos y estaré rodeado de gente «guay».

  • ¿Que han subido 3 euros desde el año pasado? A ninguno nos va a arruinar. Si es tanta preocupación podemos ir a la carrera con un amigo y compartimos gastos de coche para compensar.

    ¿Que se reservan los derechos de imagen de la carrera? Me parece lógico, ¿no? Tampoco dejan sacar fotos en los conciertos y nadie protesta.

    Lo que haya detrás y sus problemas, se lo dejo a ellos. Lo mío es ir a disfrutar con una carrera y a pasar un buen día Guiño .


  • ezaqui

    Foreiro Veterano
    Foreiro Veterano
    5/02/06
    0 Carreiras
    1032 Mensaxes
    santiago
    Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 14:43
    Asunto: vig bay

    ¿vai haber xuntanza foreira,antes e despois da media?
    banderas

    Maratoniano
    Maratoniano
    13/09/06
    0 Carreiras
    3318 Mensaxes
    Gondomar
    Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 16:04
    Asunto:

    Este domingo pasado non, o anterior, no CARMA falouse algo diso. Quedamos Charly e mais eu de ver prezos de posibles lugares para meter a unha morea de xente por un prezo razoable e que saibamos que se coma ben... así que seguramente vai sendo hora de ir abrindo un fío chamado "Comida post Vig-Bay" ou similar. Pola tarde-noite póñoo eu, se non o fixo alguén xa. Molón Molón





    Podes publicar novos temas
    Non podes responder a temas
    Non podes editar as túas mensaxes
    Non podes borrar as túas mensaxes
    Non podes votar nas enquisas
    Non podes adxuntar arquivos
    Podes descargar arquivos