Foros ›
Autor
Mensaxe
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2012, 22:48
Asunto: Re: Temporada de caza

corvo escribió:
corvo escribió:
Pese a que exista unha porcentaxe importante de imbéciles entre o colectivo de cazadores (de ahí a gran cantidade de accidentes que se producen entre cazadores e de cazadores a si mesmos) tampouco hai que meter a todo o colectivo no mismo saco. Sorriso

Si vos encontrades o moito inútil solto é porque os requisitos para coller unha escopeta son mínimos tirando a nulos Indiferente

Dixen que hai unha porcentaxe de imbéciles dentro dos cazadores, como igualmente, pode haber entre os corredores ou como ti ben dis entre os conductores. É algo que existe en tódolos colectivos e non por iso se pode xeralizar en ningún deles. Eso era o que queria expresar.

Non falo do risco para terceiros, baixo polo xeral, se non entre cazadores ou para o propio cazador. Non estaria de máis dar o cazador unha básica formación de seguridade no uso das armas sobre todo no monte. Coñezo de primeira man dous rapaces da miña idade que sufriron importantes accidentes cazando, que afortunadamente non terminaron en traxedia; vai poucos anos resultou morto un cazador preto da miña casa.... e todos eles por accidentes perfectamente evitables, que a cazadores máis experimentados seguramente non lle tiveran sucedido.

Lamento ter razón en casos coma este Indiferente

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Nov 2012, 11:37

www.farodevigo.es/gran...13675.html

Perseguía conejos
La Policía denuncia a un cazador cerca de casas

La Policía Local identificó a las 17.00 horas de ayer en Sampaio a un cazador que estaba matando conejos con una escopeta en una propiedad privada. Vecinos dieron la alerta. Aunque él alegó que era día de caza, la Policía propuso denuncia administrativa por incumplir la ley de caza ya que estaba cerca de viviendas, lo que está prohibido. También le requisó el arma.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
rcc

Montañés
Montañés
22/01/07
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Nov 2012, 17:04

Moderador por favor elimine ya este tema, es que vamos a estar poniendo una respuesta y otra contestando y ya no tiene nada que ver con el foro carreras de montaña y andainas... por favor !!!!
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Lun, 19 Nov 2012, 21:54

t.co/G6W8vHgM
Camiseta tecnica marela fosforito, e cantando unha cancion que se lle entenda a letra nada de berrea, berrea, e por pista ou estrada.
Sorte
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 16:39

Hoy,por la mañana,salí a hacer una tirada a uno de mis sitios preferidos,la Sierra del Galiñeiro....en la cima del mismo,mejor dicho,en una de las cimas,me encuentro un grupo de cazadores,escopeta en mano....digo yo...que cojones cazan en un lugar asi,en la que sólo hay piedras ? La imagen,vale por si misma:

No es muy tranquilizador tener un grupo de personas ( los perros no me molestaron para nada ) armadas por alli merodeando...y yo que voy al monte a sentirme libre...hay que joderse !

Ya ni me atrevi a hacer mucha "fuera de pista" y a descubrir nuevos senderos...por precaución Enfadado Enfadado ... porque en un lugar tan transitado cómo el Galiñeiro,lleno de ciclistas,montañeros,senderistas,escaladores,etc... tiene que compartir espacio con personas armadas ? No lo entiendo...desde luego,que una mañana que se supone que deberia ser de "liberación" se convierte en estresante....me confundiran con un animal salvaje ? acabaré en urgencias del Xeral mientras me sacan los plomos ? Sabrán distinguir entre un conejo y un tio con una mochila Salomon en la espalda ?...tantas preguntas por hacer....sólo sé que mi integridad física dependia de la buena vista o del buen juicio de una persona con dos cañones..... ya me decia mi madre que correr por la montaña era peligroso : "niño,ten cuidado cuando vayas al monte"...se referia a esto,imagino......

www.desnivelpositivo.com/
jamaico

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/06
0 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 20:06

Tenía entendido que solo se podía cazar los jueves, sábados y festivos, yo he dejado de ir al Galiñeiro esos dias por ese mótivo muchos tiros se escuchan
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2012, 12:31

Levo sin escribir no foro dende fai tempo, por falta de tempo (valga a redundancia) , pareceme que o debate é constructivo ainda que se crispe certas persoas, cousa que vexo producctiva.
Hai quen di que non lle gusta ou que non ve axeitado este debate neste foro, respeto esa opinión máis non a comparto, non a comparto dado que é un problema que nos afecta a todos por igual, gúste a caza ou non, o tiro no peito a de doer igual sexa cal sexa a postura neste tema.

A miña opinión ainda que as escopetas chegaran ao monte antes que as salomon (mira que me descojonin con esta frase de patio de escola) , por certo o home corria polos montes antes de existir a roda, en fin.
Hai que ter coidado uns e outros, está claro que eu non deixarei de correr porque eles estén cazando, irei con roupa de alta visibilidade e sen máis, tamén se teño algún encontronazo , por mínimo que sea , chamarei ao SEPRONA, que xa non é a primeira vez, e animo a todo o mundo a facelo, sempre con argumentos, para min un "largate de aquí" ou algunha frase polo estilo cunha arma nas mans xa é motivo para chamar ao SEPRONA.

P.D: Fende testas, ti eres o mesmo que o do blog do mesmo nombre ?? Un saudo
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2012, 20:29

Se caza jueves y domingo. En las zonas de caza intensiva( delimitadas) se puede cazar cualquier DIA.
En esa zona del galiñeiro se puede cazar perdices (las he visto varias veces) y algún que otro conejo. De todas maneras la mayoría de los cazadores asumimos que nos tendremos que limitar a pasear con los perros sin tener problemas con el Seprona por llevarlos sueltos.
Llevo 26 cazando y 6 corriendo por el monte, las dos actividades me encantan y me permiten disfrutar de la naturaleza.
FendeTestas

Novo foreiro
Novo foreiro
14/05/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2012, 23:19

cabuxamontesa non, non son o mesmo xa que eu non levo ningún blog.

Sobre o tema xa dixen todo o que tiña que dicir pero... se disfrutar da natureza é vestirse de Rambo, levar armas para matar, e levar os cans ó monte.... ¿non se pode disfrutar da natureza disfrazado de Rambo, sen armas e levando os cans ó monte?

A min gústame ver os corzos, contemplar como me miran, ver os pequenos a saltos co cu blanquiño... en fin... non penso en matalos... debo ser mor raro eu, ou non disfruto realmente da natureza...

Saudos.

EDITO: por certo.. esa información sobre os días de caza é errónea... pero non serei eu quen publique cando se pode andar a tiros
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2012, 6:08

home, pois ben podías dicilo, que a min xa me j*de non saber cando podo saír ao monte polo medo a levar un tiro. O sábado 8 xa estaba vestido e todo cando de repente oín un par de tiros, e xa non saín, claro.

a maioría dos cazadores con que topei foron razonables conmigo (incluso os cans), pero eu non son capaz de disfrutar correndo coa sensación de estar "escapando" rapidamente de alí antes de ser confundido con algo que se pode matar legalmente.

e vou de fosforito, pero nin con esas.

dicíades arriba algo así como "hai idiotas/imbéciles/xente de pouco entendemento" en tódolos colectivos, tamén nos que corremos, pero nos non levamos un arma na man nin acurralamos a outras personas ladrando.

-- Chámame "ghose"
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2012, 9:15

Muy buenas.

Los días para cazar son:

Caza menor: todos los jueves, domingos y festivos. Creo que la temporada finaliza el 6 de enero.
Caza mayor: En principio sábados y domingos. También alguna batida autorizada en otras fechas. Esto es en general ya que los días para cazar y el fin de temporada varían dependiendo de cada tecor(coto). En nuestro tecor finaliza a mediados de febrero.

Un saludo.
alveiras

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
14 Carreiras
193 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2012, 9:18

El domingo me crucé con varios cazadores por el Seixo Branco, suele ser sitio habitual de caza. Normalmente suelo salir con ropa llamativa, pero este domingo como llovía salí con chubasquero (negro) sin percatarme de los cazadores. La verdad, sí que daba un poco de canguelo ir por el monte de oscuro encontrándote a los cazadores por los senderos y escuchando tiros a lo lejos.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 09 Xan 2013, 14:09

www.farodevigo.es/gran...omentarios

Otro ejemplo más del "humanismo" de algunos cazadores....confundimos aves rapaces con palomas o que ?

..que gusto debe dar cazar a un animal cómo este....por mucho que me intenteis explicar,no lo entenderé...

...por cierto,otro entrenamiento dominical en "compañia" de personas armadas...que tranquilidad aportan !!

www.desnivelpositivo.com/
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 09 Xan 2013, 16:32

Non me gusta a caza, pero tampouco estou totalmente en contra dela. O que si me semella impactante é número desproporcionado de cazadores que te atopas hoxe en dia polos montes que che fan sentir ameazado por non ser un deles. Semella como se o monte fose deles e so deles e que ti lles estorbases. O que si é perigoso ver como moitos deles van coa arma montada mentres andan (creo que por regulamento so a poden montar xusto antes de disparar).
O Outro dia lin un artigo moi interesante de Mauel Gago (xornalista especializado en arqueoloxia) que tamén ten que frecuentar os montes www.manuelgago.org/blo...anta-caza/
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 09 Xan 2013, 20:45

identificome totalmente polo expresado por manuelgago en esa bitácora.

este mesmo domingo, en lugar de poder ir tranquilamente polo monte, quedei dando voltas coma un rato na roda polas pistas arredor da miña aldea pero nin por esas. Si, había xente con escopeta a escasos 200 m. das casas. Qué fago? Aviso a garda civil? baixo as orellas e quedo pechado na casa?
Cita:

. O que si é perigoso ver como moitos deles van coa arma montada mentres andan (creo que por regulamento so a poden montar xusto antes de disparar).
e ademáis esto, que algún valía para walker texas ranller ou así, sempre alerta. Enfadado

esto é coma cos atropelos de ciclistas Enfadado . Os accidentes e mortes mantéñense nunhas figuras tolerables pola sociedade.

-- Chámame "ghose"

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos