stabylo escribió: |
Hola!Alguien me podría decir como me puedo poner en contacto con la organización de esta carrera?porque ya le envié un correo electrónico y le dejé un mensaje en su página web,pero no me contestan.Es para solucionar un problema con un trofeo.Gracias! |
meluko escribió: |
mira,eu xa digo que subin de prestado,co cal nesto dos trofeos e dos podiums nin vou nin veño. pero ti ves "xusto" lo que un corredor que quedou 4º en categoria leve o trofeo do 3º porque o autentico 3º xa ten trofeo da general?????? non sei,eu vexo un pouco sin sentido. |
CesGti escribió: | ||
pufff,meterse a unha maraton que son 42km tendo en conta que fas uns 27km semanais... eu non fago series nin cambios de ritmo nin nada,simplemente me limito a correr entre 12 e 16km todos os dias que podo,osea de 3 a 5 dias a semana. ritmo??,pois o que dea,uns dias saleme o kilometro a 4'20'' e outros dias que tou sembrado a 4' o kilometro. personalmente creo que a base desto esta na constancia.unha vez acade un nivel de fondo fisico generoso que me permita entrenar un dia tras outro sin achaques empezarei cas series e esas historias. |