Lecop escribió: |
Son o que se levou o golpe na curva da baixada, máis de un acordarase... O primeiro que quería facer é dar as gracias a todos os compañeiros que se pararon e preocuparon polo meu estado;ademais de dar o aviso para q me acudiran. (ca consecuente pérdida de tempo,sobre todo a algún deles) O segundo que quería facer e dar as GRACIAS a todos os que compoñen a organización de este evento,pola pronta resposta chegando o rápaz da organización na bici e máis tarde o coche de protección civil(que me acercou o hospital).Ademáis dos que interviron para que todo se efectuase ca maior brevidade. A caida foi un fallo grave pola miña parte por arriscar de máis nunha curva empedrada en baixada, de feito non tiña gran perigo, pero ó querer aproveitar dito tramo pa atrapar xente apresureime de máis e non me dou tempo a virar. Se non chega a ser polo casco... No hospital coseronme un dedo da man esquerda(9 puntos), na frente uns catro por unha brecha, e no hombro un golpe que non me deixa facer todos os movementos. Pero máis que todo esto o que máis me doia era non haber podido terminar-la proba; de feito iba disfrutando coma un enano,(...e so puiden vivir parte da bici, se chego a parte de correr,xa nin vos conto) Hoxe xa me atopo moito mellor, todo vai volvendo ó seu sitio e teño unhas ganas tolas de repetir a proba. Así que pídovos que volvades repetir o evento e redimirme,en cando sexa posible. Noraboa unha vez máis á organización e alegrame ver o compañerismo demostrado.Unha vez máis gracias. PD: Pídovos non, arrodillome se fai falta, para que repitades esta gran proba(que pasada de montaxe)!! Gracias en especial ó foreiro Xtreme |