Foros ›
Falta de solidaridad con el resto de corredores
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Dec 2012, 20:34
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

ultimo escribió:
YO TENGO VISTO GENTE EN LA VIG-BAY PILLANDO CAJAS Y LLENÁNDOLAS DE TODO LO QUE PILLABAN POR DELANTE. ESO VA EN LA NATURALEZA DEL ANIMAL...!
Cajas llenas de todo, incluso gente llevandose 3 ó 4 medallas!! ya que yo acabe la Vig-Bay en 2:07 y no tengo Medalla: Ahh, se acabaron, fue la explicación que me dieron. Muro

Para mí como tiene que ser como en Coruña10, pasas por Meta, andas 20 metros, una fila y una bolsa de corredor. Solo asi se podrá controlar que los que llegamos en el furgón de cola tengamos avituallamiento Aplauso
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Ven, 07 Dec 2012, 21:20
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

Yo cogí 2 isotónicas en el San Martiño Avergoñado , pero sencillamente porque las azafatas nos las estaban ofreciendo a todos a manos llenas y no tenía pinta de que fuesen a escasear, en otras carreras cojo lo que me toca y respeto el derecho de otros corredores a hidratarse debidamente.

En cualquier caso si se llega a meta con una sed espantosa, se pide permiso a los repartidores para coger otra lata o botellín y listo.
Angel
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Dec 2012, 21:21
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

como me molan los temas archirepetidos,,,,,jejeje
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 07 Dec 2012, 23:07
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

hola eu son sempre d@s ultimos ,na san martiño cando eu cheguei sa non daban acuarius ,os que quedaban eran pos cativos (me parece moi ben ) a min me da igual agua ,pero ay sente que necesita sales e azucar para recuperarse e detras miña chegaron 100 persoas mais que beberia esta sente ?? o outro dia na carreira de bembrive cando eu cheguei a meta as personas mallores e que non correron estaban cheas de comer castañas e beber viño ,e tiven que pelear pa coller 4 castañas ,e despois de que rematara a carreira fun pedir un par de mazas eu outras 2 personas mallores que tampouco correran estaban a encher unha bolsa de mazas e plátanos ,MENOS MAL QUE ERA UNHA CARREIRA SOLIDARIA ,imos ter que aprender de portugal un acuarius para 4 asi beben todos un pouco ,un saludo e no ano novo teñamos un pouco de consideración cos demais
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Dec 2012, 23:31
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

callosraba escribió:
como me molan los temas archirepetidos,,,,,jejeje

O malo e que si son archirepetidos sera que non aprendemos.. Muro
E como non aprendemos teran que poñernos en liña, 1 cousa de cada e pa casa.. Avergonzado
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 08 Dec 2012, 6:44
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

o tema é repetido así como os argumentos e volta periódicamente a primeira páxina cando alguén se espanta do que ve ou queda sen pastelito ao chegar a meta.

Creo que o tema de meter todo nunha bolsa como fan en certas carreiras axuda a solucionar a situación dun reparto xusto, pero o problema non é ese, se non a falta de respeto e educación.

Aquí non escriben os que van co carrito do súper* pero está ben que vexan este fío e que sepan tamén que ainda que disimulen son vistos e están mal considerados. Pensádeo a próxima vez que montedes un picnic tras chegar a meta. Avergonzado

Desde aquí quixera mostrar o meu apoio aos organizadores que se esforzan en organizar ben o reparto de viandas* e non poñer un buffet libre, que parece que estamos nun hotel e hai que amortizar o pagado a costa de acabar con empacho Muerto



* é unha metáfora, aclaración para os susceptibles.

-- Chámame "ghose"
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 08 Dec 2012, 10:54
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

Eu tamén repito, preguntando previamente.
Pero eu repito ¡cando están recollendo! jeje.
jandro75

Novo foreiro
Novo foreiro
18/10/11
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Dec 2012, 12:12
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

Como decis, hay gente que se hace la compra para la semana.
En la Vig Bay vialguna persona que se llevaba los pack de yogures y se los pasaba por encima de la valla a la familia, así no tendría que comprar el postre para el restaurante que regenta, y al decirle algo se echan a reir y te contestan:
-Esto lo pagué
y ves al energumeno marcharse con la familia y la compra hecha.
Esto no es no tener educación es tener jeta.
Gracias
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 08 Dec 2012, 13:47
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

o como este año en la carrera de Redondela, una carrera de 6 kms que se supera año tras año y donde el avituallamiento al finalizar creo recordar que te lo dan en una bolsa, pero tampoco esto es suficiente. Este año había pizza, helados, etc, y recuerdo ver a gente (no corredores algunos) abrir el arcón de los helados y llevarse las cajas de 4 uds, un acto de pillaje como esos que tanto nos escandalizan cuando los vemos en tv (antisistemas, etc).

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 08 Dec 2012, 16:17
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

Eique tamén escriben os que levan o carrito do super. Queren disfrazarse de boas persoas, din: "eu collín dous powerades pero era para un amigo meu e iba darllo ó entrar na meta", "eu pregunteille o que repartía se podía coller dous", "podes coller o que queiras que vai a sobrar", "como tiña moita sede só collín dúas", etc.
Moralexa: se colles dúas cousas do que sexa pensa que o organizador estaría obrigado a dobrar a cantidade do producto se todos fixeran coma ti, ou sexa, o primeiro irresponsable eres ti.
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2012, 11:58
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

Bueno, eu sei de algun que xa leva a bolsa da casa e corre con ela no bolsillo para estar preparado no avituallamiento....
Hay xente pa todo, que lle imos facer, ala cada un coa sua conciencia.
Pero o da bolsa individualizada creo que e o mellor sistema.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2012, 15:32
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

Sempre armando lio,co tema este cada un e libre de coller o que lle dean hay quen ten mais sede ,e fame q outros eu nunca vin a nadie q quedara sin avituallamiento,e eu son dos da cola deixade xa de polemizar co temiña este parece q os que abrides o tema tendes envidia dos que collen 2 acuarios,eso non e problema voso ,sinon da organizacion da carreira,vive i deja vivir ,corre e deixade correr non todos son tan perfectos coma vos ,saudos
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2012, 18:10
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

Yo tambien soy de los que voto por una bolsita por corredor y andando. Cada loco con su tema.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2012, 19:21
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

www.correrengalicia.or...ida-1b.jpg

Por lo menos reconozco coherencia con la filosofía fajooquemesaedoscollóns.
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 0:28
Asunto: Re: Falta de solidaridad con el resto de corredores

jabato escribió:
Sempre armando lio,co tema este cada un e libre de coller o que lle dean hay quen ten mais sede ,e fame q outros eu nunca vin a nadie q quedara sin avituallamiento,e eu son dos da cola deixade xa de polemizar co temiña este parece q os que abrides o tema tendes envidia dos que collen 2 acuarios,eso non e problema voso ,sinon da organizacion da carreira,vive i deja vivir ,corre e deixade correr non todos son tan perfectos coma vos ,saudos
Envidia non é precisamente o que sinto ante xente coma tí.
Este fio abriuno,creo,alguen que ,precisamente quedou sin isotonica.Non sei quen carallo a colleria por que dis que a Organizacion tiña pra todos os participantes.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos