Foros ›
VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mér, 05 Dec 2012, 19:49
Asunto: Re: VII Carreira Popular de Vedra (02/12/12)

DAntilles escribió:
FANTÁSTICA "Carreira de Aldea"

Eso si, a vez que máis frío papei nunha popular.

CesGti escribió:
ferunecoraxe escribió:
Ola de novo. Polo tema de mellorar os tempos, depende da cantidade de kilómetros semanal? Eu saio unhas 4 ou 5 veces á semana e fago 30'. Agora vou introducir unha tirada larga o domingo (aprox 60') ¿Abondará para ir mellorando ou precísanse máis tempo? Xa sei que depende do estilo de cada sesión, eu fago costas, series e rectas a pulsacións elevadas. Bueno, un saudo a todos. Deixo dúas preguntas para quen teña experiencia nestes temas:
1.Os “juanetes" poden agravarse co feito de correr ou si non doen non pasa nada?
2.Teño en mente a maratón de Coruña, podo acabala indo moi amodiño ou require unha preparación específica? Cada cántos km hai que beber e comer nunha maratón e qué se soe levar para comer e beber? Un saudo

pufff,meterse a unha maraton que son 42km tendo en conta que fas uns 27km semanais...

eu non fago series nin cambios de ritmo nin nada,simplemente me limito a correr entre 12 e 16km todos os dias que podo,osea de 3 a 5 dias a semana.
ritmo??,pois o que dea,uns dias saleme o kilometro a 4'20'' e outros dias que tou sembrado a 4' o kilometro.

personalmente creo que a base desto esta na constancia.unha vez acade un nivel de fondo fisico generoso que me permita entrenar un dia tras outro sin achaques empezarei cas series e esas historias.

Buah!! Vaia tempazos CesGti (sen facer "entrenamentos específicos")
Si, Señor!! Aplauso

Inda que se me permites unha suxerencia: pon o tempo duns 10MIL homologados. Luce máis!! Guiño

a miña segunda millor marca foi en Cangas do morrazo o ano pasado baixo a chuvia e facendo 6 giros de 180º,despachei o 10.000 en 36':53'' e como son os dous unicos 10miles nos que baixei de 37' e creo que ningun e homologado,pois poño o mais rapido.

que homologado non sera,pero os 10km hai que patealos,jajajaj.
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Dec 2012, 17:40

Frío es una palabra que el otro día sufrimos en nuestras propias carnes!! Es niebla, esa humedad, hizo que la carrera fuera un poco de épica, jajajjaj
gracias a la organización por hacer esta preciosa carrera, ya es el 2º año que voy y habrá un tercero seguro

Un placer volver a saludar a koala, esta vez me ganaste, pero la devolvere, la SinSon es para mí!! Mr. Green Mr. Green
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1683 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 07 Dec 2012, 13:02

dieguitto escribió:

Un placer volver a saludar a koala, esta vez me ganaste, pero la devolvere, la SinSon es para mí!! Mr. Green Mr. Green

jajajaja, ten en conta que corria na casa, e tocaba dalo todo (que ainda asi non foi moito Triste Triste )

Un placer volver a coincidir contigo, e seguro que na SinSon....habra duelo novamente Guiño Guiño
juanki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 21:45

Os que queiran poden ver as fotos da VIII carreira de vedra no seguinte enlace
***Editado: As fotos no seu correspondente foro de Fotos e Videos ,grazas

Un saudo
juanki

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/12
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2012, 0:03

Perdonad hay vos vai o enlace das fotos

picasaweb.google.com/1...larDeVedra

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos