Foros ›
Autor
Mensaxe
cordobes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/06/12
1 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Dec 2012, 0:46
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Cuando.abris la.incripcion?
Gracias
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 22:14
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Estiven falando onte co técnico de deportes do concello de Vimianzo, que é quen organiza (eu e uns cuantos máis, somos só colaboradores) e pregunteille sobre as dúbidas que foron aparecendo nas mensaxes anteriores.
En primeiro lugar espera publicar as bases esta semana ou a próxima polo que obviamente aínda non se abriu o prazo de inscrición. Iso si, será de novo limitada a 100 persoas. Seica o precio do seguro varía bastante según que se contrate para 100 ou para 150 persoas (e daí para arriba, peor aínda claro) e ademáis, como este ano hai cambio no formato, temos medo de que se monte un cristo nas transicións. Por iso decidiuse manter os 100.
En segundo lugar, este ano haberá que pasar por caixa Triste En principio serán só 3 euros ou por aí. Isto é así por dous motivos: 1) a falta de pasta (de feito o ano pasado non quedamos en números vermellos porque un patrocinador, Ferrokey, puso a última hora os cartos que faltaban para cadrar as contas) e 2) que así "obligamos" a que todo aquel que se apunte apareza logo o día da proba (o ano pasado faltounos xente que estaba apuntada e iso perxudica a outros que estaban en lista de espera e que non puideron competir porque as inscricións xa estaban pechadas).
En terceiro lugar, este ano SÓ se permite bici de montaña. Este ano imos ser severos nese aspecto. Todo aquel que queira participar con outro tipo de bici NON poderá competir.
Sobre o percorrido, tal como dixen serán uns 5700 m na primeira transición, logo uns 22 de bici (isto aínda non é definitivo) pero xa vos adianto que será un circuito sinxelo (ou sexa, nada técnico, sen subidas mortais e con baixadas sen perigo), e xa por último outro tramo a pé duns 3600 m.
Bueno, por agora iso. Se esquecín algo pois perdoade.
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 22:17
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Bueno xa sabía eu que esquecía cousas: NON hai camisetas. E sobre o de estar federado, NON é necesario
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 22:20
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

pena de camisetas...... a verdade que neste tipo de carreiras un pouco "distintas" fan loita mais ilusión......
debuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/05/11
0 Carreiras
123 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2012, 22:46
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

El tema de la gente que se inscribe y después no se presenta, lo tienen trillado en el Tri de Oleiros, que también es popular y gratuito: el que se inscriba y no se presente, el año siguiente tiene vetada su participación en la prueba (salvo justificante médico). De esta forma, los que se inscriben "por si acaso", cerrando el paso a otros, se lo piensan mejor no haciéndolo a la ligera.
Es solo una idea...
ordinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/11
2 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2012, 0:04
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Pareceme ben que haxa que pagar algo para axudar cos gastos, que seguro que non é facil atopar patrocinadores.
O de pagar algo é normal, na popular de Carballo entre que era gratuita e choveu máis de 300 non se presentaron e quitaron o posto a outros que querian participar.
O da camiseta a min dame igual. Hai tendas de recordos en Vimianzo e podese visitar o Castelo jejeje.
Para os que somos da zona será especial xa que non temos tris nin duatlon nos arredores.
Moitras gracias por organizar algo asi.
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2012, 0:14
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Lo de la camiseta es lo de menos, y lo de pagar 3 Euros me parece muy bien.

Para mí lo unico que le faltó al "Du" de este año, es que el circuito de la bici fuese algo más técnico, ya que era una pista (y mitad asfaltada) sin más.

De todos modos lo pasé genial y pienso repetir.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2012, 8:38
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

moitas grazas pola info pablobaio, sobre todo do circuito en bici pois a miña non está "adaptada" para circuitos técnicos ou terreos moi rotos (e o piloto tampouco).

sobre o de pagar paréceme moi correcto se axuda a cadrar as contas e ademáis espanta aos que se apuntan a tres carreiras no mesmo día.

o da camiseta dame igoal, habendo auga e unha peza de froita e un circuito ben actoado ao tráfico e sinalizado xa é suficiente.

Esto é so a miña opinión e preferencias e só o poño para que a organización sepa o que pensan os posibles participantes, non para abrir un debate sobre se en Vimianzo deben facer de tal ou cal xeito Parar . A responsabilidade é súa.

espero manterne en condicións "decentes" nestas semanas e poder participar, sería a primeira vez nun duatlón Bailar . Grazas por manternos ao tanto.

-- Chámame "ghose"
Mouzo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 12:20
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Eu penso facelo por primeira vez, a ver que tal. Agora que teño bici, e aínda que me cadre no medio dos exames, penso ir igual que me fai ilusión jajaja

De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2012, 15:10
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

tentaremos estar por alí,aínda que a miña bici non é ningunha maravilla se o circuito e sinxelo anímome,pena da camiseta que sempre fai ilusón ter unha camiseta dunha proba así.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 13 Dec 2012, 23:00
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Espero non quedarme fora dos 100, este ano regresarei, despois do paron do ano pasado por estudios. Bonita prova, e moi familiar. Ademais hay boa xente na organizacion. Vemonos.!!

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2012, 11:42
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Xa esta aberto o prazo de inscripcion para a proba!!!
vimianzo.es/axenda.php...=gl&sec=81

Este ano, segun me comentaron dende a organizacion, o circuito vai ser 95% cross. A bici sen nada de tecnica, todo camiños de monte, e salvo se chove, que pode "enlagar", non ten mais problema. A carreira vai ser tamen cross, e como moito 1km de asfalto. As prazas son moi limitadas, polo custo de todo, e os 3€ para pagar seguro e asegurar a participacion de quen se apunte.
Asique a todo aquel que se queira apuntar: "Corred insensatos" Mr. Green
Extreme

Montañés
Montañés
13/08/12
8 Carreiras
216 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2012, 13:18
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Hola. Tengo dudas sobre el proceso de inscrpción. ¿ La preinscripción se realiza por correo o hay que enviar el formulario desde el principio ?

De todas formas ya he enviado el correo, espero sea válido.

Saludos
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2012, 13:55
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Extreme escribió:
Hola. Tengo dudas sobre el proceso de inscrpción. ¿ La preinscripción se realiza por correo o hay que enviar el formulario desde el principio ?

De todas formas ya he enviado el correo, espero sea válido.

Saludos

Descargas o formulario e o reenvias cos teus datos. Despos fas o ingreso como che pon, e se quedan prazas.... Listo!!!
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2012, 14:14
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Confirmado por el concello que hay que mandar el formulario desde el primer momento, que yo también tenía la duda.

Yo ya estoy dentro!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos