Foros ›
ENTRENAMIENTOS de los populares
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 0:52
Asunto:

Hoy 40 minutos y 7 Km.Aunque el ritmo fué lento,tenía mucho miedo a que se repitieran las molestias del domingo y salvo una discreta cargazón en los gemelos de las dos piernas en los tramos de hierba la verdad es que me sentí genial.¡A ver si esta situación de bonanza perdura en Padrón!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 1:06
Asunto:

Dani73, en mi humilde opinión, creo que sería una osadía por tú parte echarte una maratón con tan pocos km. Creo que deberías realizar un par de sesiones más semanales para por lo menos, no quedar maltrecho después de correrla, porque claro, acaba puede que la acabes; el asunto es como y como será después la recuperación.
Hoy intente correr porque por la mañana me encontraba mejor...pero sólo parecía; al comenzar a correr ya noté molestias y en seguida tuve que parar. Más vale prevenir que luego lamentar. En fin, paciencia Triste

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 13:13
Asunto:

Bueno ahi van mis ultimos entrenos:
Viernes 14K en 1 hora, domingo CARMA pontevedres, creo que sobre 17 K en 1:35 aprox, martes 3k calentamiento mas 6x1000 entre 4´y 4´10" mas 2k de recuperacion.
A seguir currando

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 14:11
Asunto:

Ayer conseguí zafarme de la lluvia por unos minutos. Empezó a llover cuando llegué a casa... y cuando paró el tremendo ventarrón que venía de frente en la segunda parte de mi recorrido Disimulando El resultado: 6,6 km en poco más de media hora.

Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
494 Carreiras
3779 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 17:45
Asunto:

Uno que no levanta cabeza, llevo toda la semana parado con una bronquitis y no le veo trazas de mejorar, tengo una tos de fumador que no veas y encima no doy arrancado la mucosidad, si mañana no mejor vuelvo al médico.

Dani73, como veo que no te contesta nadie, te voy a dar mi opinión y eso que yo no hice ningún maraton por ahora.
Creo que si aumentas la duración de los 2 rodajes hasta las 2 horas o 2h30 en alguna ocasión no tendrás problemas para acabar.
Yo en principio en Junio voy a hacer un maraton y no creo que pueda hacer más de 4 días semanales. Mi idea será acabarlo si expectativa ninguna.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 18:13
Asunto:

Dani73, eu fixen dous maratóns adestrando tres días á semana, e recoméndoche que vaias aumentando as saidas largas (eu acostumo a facelo os domingos, porque dispoño de mais tempo libre).
Eu (coma kurti) vou tratar de fazer outro maratón en xuño, con tres días de adestramento á semana.
Moita sorte campión.
dani73

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/06
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 19:10
Asunto:

Gracias a Derek, Kurty e Barbanzon. Eu tamén teño pensado correr o maratón en Xunio, e coido que polo que leín neste foro poida ser o Maranalón, que pola descripción que fixo Ochobre ten pinta de ser unha paisaxe bastante fermosa e ademais un percorrido asequible.
Contestando a Derek, xa sei que en principio son poucos kms. pero dentro de dous meses sumando os tres días poden ser entre 50 e 60 a semana. Non teño tempo para mais, se algún día vedes a alguén correndo por Santiago entre as 10 e as 12 da noite, hai moitas posibilidades de que sexa eu. A Barbanzon preguntarche sobre que tempo fixeches, a min non me importa o tempo que faga só quero rematalo en condicións dignas, pero é para ter unha referencia.
Un saúdo.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 19:52
Asunto:

Eu non teño, polo de agora, previsto correr maratón algunha (non entra nos meus plans para o 2007) pero coa xente do CARMA que estou correndo os domingos teño feito un máximo de 26,6 kms. en 2h.26'' (eles en pouco máis fixeron 29 kms.) así que vaite facendo unha idea do necesario que son as rodaxes longas dani73... vótalle unha ollada ó tema do MAPOMA (alí verás moitas cousas interesantes sobre cómo preparar unha maratón ou mesmo cómo afrontala o mesmo día da carreira).

Entreno do luns: 3.000 en 15'36'' cun ritmo medio de 5'10''/km. e a 150 ppm. (iso si, o 80% do percorrido en costa) e outros 3.000 en 13'45'' cun ritmo medio de 4'34''/km. subindo ata 159 ppm. (e o percorrido inverso 20% subida e 80% baixada).

Hoxe non teño nen idea do que darei feito, pero espero dispoñer de máis de unha hora para poder rodar entre 12 ou 15 kms. Mañan rodaxe suave e sen costas, e venres descanso para a carreira de Padrón Guiño Guiño
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 19:58
Asunto:

Levo unha morea de tempo sen escribir, pero é que estiven moi ocupado. a pesar de todo puiden sacar tres días para ir a Madrid e correr a II media maraton de latina. Así que a semana pasada so adestrei 3 días, un de rodaxe 50', outro de series de 500 e o último comendo filloas Molón
A media a pesar de ser a segunda edición conta cunha organización que sabe facer as cousas moi ben, un público en todo o percorrido moi animoso, moita participación de atletas (aínda que lamentablemente moi poucas mulleres) e unha bolsa de corredor, avituallamentos e coidados despois da carreira moi satisfactorios.
O percorrido para os que coñezades a capital do Reino sae do barrio de Aluche, que se atopa saindo cara Extremadura, pasa pola casa de campo, onde o zoo, o parque de atraccións e o lago. Despois volta ao estadio. Os primeiros quilómetros fanse comodos, sobre todo pola baixada até o lago Ríndose , pero a volta é rompepernas, ademais o vento axudou a facelo máis incomodo Chorando .
O tempo no que chegamos eu e o meu irmán foi 1h35'37'' polo meu crono, a satisfacción é que o primeiro me quitou menos tempo que na de ferrol, así que supoño que vou millorando.
O ano que ven temos pensado repetir.

PD: quizais non debería escribir aqui esto, pero era por non abrir un post e ocupar un espazo no listado de foros. como desculpa dicir que esta media é un adestramento para a vig-bay Ríndose Ríndose

Caminante, no hay camino, se hace camino al andar... (A. Machado)
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 20:26
Asunto:

¡¡¡Vaia home!!! ¡¡¡Outro que, coma min, fai unha media maratón para preparar outra!!! ... isto vai en homenaxe a quen me dixo que iso era absurdo Demo sorrindo Demo sorrindo cando o realmente absurdo (e iso tamén o fixen eu) é correr 26 kms para preparar 21 Abraiado Abraiado ... e que eu son como son Molón Molón Molón Molón e non teño arranxo Mr. Green Mr. Green
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 20:31
Asunto:

Hola hoy sobre unos 14 km en 1h 8 m.

Mañana tengo pensado descansar y ¿sera bueno hacer 40 minutos de rodaje tranquilito el viernes antes de la carrera de Padrón?

Saludos a todos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 20:43
Asunto:

Eu estou contigo Banderas!!!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 20:53
Asunto:

Llevo 3 días entrenando de nuevo, pero con un poco de molestias aún en el pie lesionado y ayer fueron 5 km. en 22 min. y hoy 8 km. en 37 min. lo que antes cooría tranquilamente en 32 min., pero ahora estamos en fase de recuperación y no hay que forzar. Saludos
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 1:03
Asunto:

Hoy primero visita al masajista,que me dejó como nueva,¡gracias Jorge!,luego entreno con cambio de planes sobre lo previsto inicialmente,primero hice 15 minutos de técnica de carrera y después 30 minutos de carrera continua,hoy en cinta a ritmo bajo,en total 5,3 Km.

Vouamodo,yo el viernes descansaré,como mucho unos largos de piscina,jacuzzi y baño turco .
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 2:13
Asunto:

Vouamodo escribió:
Hola hoy sobre unos 14 km en 1h 8 m.

Mañana tengo pensado descansar y ¿sera bueno hacer 40 minutos de rodaje tranquilito el viernes antes de la carrera de Padrón?

Saludos a todos.

Es perfecto, descanso el jueves y 30' - 40' suaves y unos progresivos de 80 - 100 metros el viernes. Es mi consejo ( y a mi me lo dio alguien que sabe bastante de esto) , lo tomas o lo dejas.

Yo sigo fastidiado de la pierna pero de momento voy tirando. Me va a salir el hielo por las orejas.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos