Lun, 17 Dec 2012, 22:00
Asunto: Re: El valor de un gesto
callosraba escribió: |
yo me gustaría decir que haría lo mismo y quedar como un "señor" pero tengo mis serias dudas, creo que ganaría, para que mentir.
Espero que no me crujais por mi sinceridad |
Sin que sirva de precedente
, estou dacordo contigo.
Eu , sinceramente, intentaria gañar. ¿Por qué? Porque non faria nada malo, nin forá das normas nin fora da deportividade.
Esto é un lance máis da carreira. Aquí o único que actuou mal ( deportivamente falando) foi o gañador, por non pisparse de donde queda a meta. De ser un erro de sinalización sería toda a culpa dos organizadores.
Para min este xesto nin o fai mellor atleta nin mellor persoa, evidentemente tampouco o fai peor.
Os deportistas, sobre todo os de alto nivel deberian saber donde queda a liña de meta, as voltas que hai que dar, o tempo co que hai que entrar na cámara de chamadas e o resto de normas do seu deporte, non esperar a que despois os "xestos deportivos" dos demais lle solucionen a papeleta.
Eu mirando os feitos friamente, vexo un atleta que dentro da carreira cometeu o error de confurdirse na chegada (como tamen puido olvidarse dos clavos, de atar ben as zapatillas...) e outro, que dentro da sua capacidade de decisión decidiu regalarlle o triunfo. Decisón persoal, pero que non deixa de ser mellor ou peor que si decide adiantalo e gañar.
Por certo, leede o artículo enteiro, e poderedes ver a opinión do atleta si o lance se producise nun Europeo ou nun Mundial.
Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas