Foros ›
El valor de un gesto
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
yomakita

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/12/11
10 Carreiras
96 Mensaxes
Ponte Canedo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 22:09
Asunto: Re: El valor de un gesto

basibasi escribió:
Eu penso que primeiro é a persona e despois o atleta e como persona este atleta è todo un campeón. Espero que os populares aprendamos algo de este xesto. Pensando
+1

@mariogmzou
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 23:00
Asunto: Re: El valor de un gesto

Eu opino que se es unha gran persoa ....e fas deporte....es un bo atleta...vivimos nun mundo moi competitivo no cal non nos importa nada con tal de chegar antes....colamonos no medico, no futbol, se podemos tangarlle o posto de xefe o xefe molo e punto....por todo este egoismo kestamos a vivir estes xestos son moi escasos e valoremolos como se merecen...moi ben feito..gran persoa e atleta...ke sepades kas carreiras e a vida ten en comun ke pasa o tempo e os anos e o final pon a cada ken no seu sitio....e pra min esta xente acaban estando no mais alto.
mesacl03

Novo foreiro
Novo foreiro
5/10/11
8 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 10:02
Asunto: Re: El valor de un gesto

Muy buen gesto, si señor.

Cuando leí el título del post, pensé que se iba a hablar de Lochte cuando le regaló su oro a un niño del público, cuando otros lloramos porque al llegar al final de la meta no tenemos una camiseta que llevarnos...
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 10:58
Asunto: Re: El valor de un gesto

Un gran xesto !!! e como atleta tamen gañou moito e vai facerlle medrar.
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 12:36
Asunto: Re: El valor de un gesto

Unm gesto muy honrado, y está claro que él no se consideraría campeón si se aprovechase de las circunstancias, pero no es menos cierto que a estos niveles los fallos de concentración también cuenta, y para mi Abel Mutai tiene un fallo de concentración.

Esto es como la acción de Tamudo en la final de la copa del Rey de 2000, Tamudo se aprovechó del despiste de Toni, y el Espanyol ganó la copa del Rey al Atlético, nadie dijo que fuesen injustos vencedores, sino que Tamudo era muy pícaro...

Yo creo que más bien las palabras de Martín Fiz se asemejan a estos hechos, yo también prefiriría que mi hijo hiciese lo que hizo Iván Fernández, un gesto muy honrado, pero tampoco creo que sea recriminable lo contrario...
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 13:32
Asunto: Re: El valor de un gesto

yo me gustaría decir que haría lo mismo y quedar como un "señor" pero tengo mis serias dudas, creo que ganaría, para que mentir.

Espero que no me crujais por mi sinceridad
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 23:00
Asunto: Re: El valor de un gesto

callosraba escribió:
yo me gustaría decir que haría lo mismo y quedar como un "señor" pero tengo mis serias dudas, creo que ganaría, para que mentir.

Espero que no me crujais por mi sinceridad


Sin que sirva de precedente Guiño , estou dacordo contigo.


Eu , sinceramente, intentaria gañar. ¿Por qué? Porque non faria nada malo, nin forá das normas nin fora da deportividade.

Esto é un lance máis da carreira. Aquí o único que actuou mal ( deportivamente falando) foi o gañador, por non pisparse de donde queda a meta. De ser un erro de sinalización sería toda a culpa dos organizadores.

Para min este xesto nin o fai mellor atleta nin mellor persoa, evidentemente tampouco o fai peor.

Os deportistas, sobre todo os de alto nivel deberian saber donde queda a liña de meta, as voltas que hai que dar, o tempo co que hai que entrar na cámara de chamadas e o resto de normas do seu deporte, non esperar a que despois os "xestos deportivos" dos demais lle solucionen a papeleta.

Eu mirando os feitos friamente, vexo un atleta que dentro da carreira cometeu o error de confurdirse na chegada (como tamen puido olvidarse dos clavos, de atar ben as zapatillas...) e outro, que dentro da sua capacidade de decisión decidiu regalarlle o triunfo. Decisón persoal, pero que non deixa de ser mellor ou peor que si decide adiantalo e gañar.


Por certo, leede o artículo enteiro, e poderedes ver a opinión do atleta si o lance se producise nun Europeo ou nun Mundial.

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 10 Xan 2013, 17:37
Asunto: Re: El valor de un gesto

Supongo que podrían haber descalificado a Iván Fernández por ese gesto, por «no emplear su mejor esfuerzo para ganar», igual que pasó en las olimpiadas con los equipos de badminton de Corea del Sur, China e Indonesia, ¿no? Pensando


Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Xov, 10 Xan 2013, 20:09
Asunto: Re: El valor de un gesto

khene escribió:
Supongo que podrían haber descalificado a Iván Fernández por ese gesto, por «no emplear su mejor esfuerzo para ganar», igual que pasó en las olimpiadas con los equipos de badminton de Corea del Sur, China e Indonesia, ¿no? Pensando

Buenoooo, video mítico con los mejores momentos (?), a partir del segundo 35 ...



esto mas bien es amañar un resultado antes de jugar Indiferente

Socio nº 2 del club de fans de Safita
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 11 Xan 2013, 2:40
Asunto: Re: El valor de un gesto

El gesto,esta bien,pero y sino lo hiciera,seria un cabron?
Hace 3 años,Lamdassen en la SanSil Vallecana,se equivoco a menos de 1km de meta de camino,por seguir al camion de la prensa,en ese despiste perdio la carrera,los otros no le devolvieron la posicion,Lamdassen,acabo 3º,creo.
Todo atleta,tiene la obligacion,de conocer el recorrido del circuito de carrera,es un arma de doble filo,lo que sucedio,porque de ser un español el que fuera el primero,se equivocara,y el 2º un extranjero,lo adelantara,segurisimo,que la prensa,saldria diciendo que el ganador no lo hizo bien.
No critico la actitud de Ivan Fernandez,pero,hay que ser realista tambien.

Lamdassen en la San Sil Vallecana,min 3:50


Otro caso,en Japon:


Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos