Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 15:58
Asunto:

Eu polo de agora cumplín "colgando" o tema, que era o que prometera onte. Hoxe, coma todos os mércores, andiven pelín liado... así que ata agora non puxen mensaxes no foro... se non o creedes podedes estudiar cántas mensaxes puxen en mércores e cántas o resto dos días... comprobaredes que hai unha gran diferencia... en contra dos mércores, evidentemente. Molón Molón
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 16:20
Asunto:

banderas escribió:
Eu polo de agora cumplín "colgando" o tema, que era o que prometera onte. Hoxe, coma todos os mércores, andiven pelín liado... así que ata agora non puxen mensaxes no foro... se non o creedes podedes estudiar cántas mensaxes puxen en mércores e cántas o resto dos días... comprobaredes que hai unha gran diferencia... en contra dos mércores, evidentemente. Molón Molón

Joer, esto está lleno de funcionarios Abraiado
Propongo cambiar el nombre a la web por "www.correrenlaxunta.org"

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 20:03
Asunto:

Alguien ha hablado de arroces o paellas. A mí se me ocurre que paella o unas variedades de arroces encaja bien con los requisitos. Makoki dixit. Secundo la moción. Ademas que mejor forma de rellenar los depositos de combustible que con una buena ración de hidratos de carbono, bien regados por supuesto de birrillas para empezar y tintorro para continuar.

Es una idea.

Todos temos unha leiriña en Conxo
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 20:30
Asunto:

Bueno, nun día e xa levamos dúas páxinas... a cousa marcha. Ademáis, xa temos opcións alimenticias... falan de arroces, de peixes, e comentan que hai vexetarianos (¿moit@s?). Ademáis, temos o tema do prezo... vanse clarexando algunhas cousas, como unha lista provisional:

Aguita (n)
Charly(3?+2)
... xa me diredes qué ca***o significa isto Disimulando Disimulando Disimulando
Banderas (2+2)
Elyana (4)
Easywind
Keniatablanco (3)
Makoki (3?)
Tette


Evidentemente nunca chove a gusto de todos, así que sempre haberá alguén descontent@... sentirémolo moito e tentaremos entre todos os do CARMA votar unha man para organizar este encontro estando á altura dos precedentes Demo sorrindo Demo sorrindo .

Un saúdo. Guiño Guiño
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 21:03
Asunto:

banderas escribió:


Aguita (n)
Charly(3?+2)
... xa me diredes qué ca***o significa isto Disimulando Disimulando Disimulando
Banderas (2+2)
Elyana (4)
Easywind
Keniatablanco (3)
Makoki (3?)
Tette


La interrogante que no sé si será la cifra correcta. El primer número es el de adultos y el segundo el de niños. Aunque en tu caso son muy pequeños.

Makoki 5.1
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 21:22
Asunto:

Makoki escribió:
banderas escribió:


Aguita (n)
Charly(3?+2)
... xa me diredes qué ca***o significa isto Disimulando Disimulando Disimulando
Banderas (2+2)
Elyana (4)
Easywind
Keniatablanco (3)
Makoki (3?)
Tette


La interrogante que no sé si será la cifra correcta. El primer número es el de adultos y el segundo el de niños. Aunque en tu caso son muy pequeños.

Coido que xa entendín Charly e a súa dona (@ terceir@ adult@ é o que non controlo). No meu caso, ainda sendo 2+2 mellor contar 2+1 (porque os dous apáñanse coa ración dun adulto)
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 1:27
Asunto:

banderas escribió:
Makoki escribió:
banderas escribió:


Aguita (n)
Charly(3?+2)
... xa me diredes qué ca***o significa isto Disimulando Disimulando Disimulando
Banderas (2+2)
Elyana (4)
Easywind
Keniatablanco (3)
Makoki (3?)
Tette


La interrogante que no sé si será la cifra correcta. El primer número es el de adultos y el segundo el de niños. Aunque en tu caso son muy pequeños.

Coido que xa entendín Charly e a súa dona (@ terceir@ adult@ é o que non controlo). No meu caso, ainda sendo 2+2 mellor contar 2+1 (porque os dous apáñanse coa ración dun adulto)

El tercer adulto es la suegra, que normalmente acompaña a la familia, muy maja por cierto.:wink: Ríndose Ríndose
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 8:45
Asunto: comida

eu despois da media carne ou peixe,meu fillo si lle poñedes enha tortilla e o rapaz mais feliz do mundo(de patacas)todo regado con coca cola
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 10:04
Asunto:

Agora entendín o do 3º adulto na "Agrupación Charly... gracias Marola.

Xa vexo tamén que por aquí hai moito amante do peixe... a ver a ver qué se pode facer. Por certo, podemos xuntar ós meus fillos cos de keniatablanco ó redor dunhas tortillas de pataca Guiño Guiño ... mira ti qué fácil solución ten o asunto.

Isto marcha... e supoño que despois da Carreira de Padrón poremos a 5ª (todos menos Lestrove, que ten moito peligro co coche Mr. Green Mr. Green ).
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 10:28
Asunto:

ya estamos en marcha

Aguita (2+1)
Charly(3?+2
Banderas (2+2)
Elyana (4)
Easywind
Keniatablanco (3)
Makoki (3?)
Tette

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 11:04
Asunto:

Voy a actualizar y de paso separo los niños de Elyana y Keniatablanco tambien :

Aguita (2+1)
Banderas (2+2)
Charly(4?+1 )
Elyana (2+2)
Easywind 1
Keniatablanco (2+1)
Makoki (3?)
Tette 1


lo que si va a ser complicado va a ser el tema del horario ya que al salir la Vig-bay a las 11h00 hay que preveer que como minimo la gente llega , se ducha ,comenta la jugada ,coge el autobus y regresa a Samil nos ponemos cerca de las 3h00 de la tarde, bueno ya te comentaré algo Banderas que la cosa no es tan facil como parece para reservar en esos horarios tan merendoleros ,el año pasado cuando nos sentamos a comer ya eran cerca de las 4 asin que ... Confuso

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 11:10
Asunto:

De eso nada: "Ganarás el pan con el sudor de tu frente". Traduzco: El que no baje de 1h35' a comer a su p*** casa, como mucho pueden acercarse para ver como el resto toma el postre Mr. Green

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
castigator

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/06
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 11:13
Asunto:

tette escribió:
De eso nada: "Ganarás el pan con el sudor de tu frente". Traduzco: El que no baje de 1h35' a comer a su p*** casa, como mucho pueden acercarse para ver como el resto toma el postre Mr. Green

¿Pero tu no tienes que correr un maratòn una semana despues ?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 11:20
Asunto:

Tempo ó tempo. Xa veremos si a comida é en Vigo ou arredores... ó mellor hai sorpresas Demo sorrindo Demo sorrindo Por certo, case no mesmo Samil hai algún sitio no que poderíamos preguntar para unha comida en masa Mr. Green Mr. Green
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 11:27
Asunto:

Por otro lado, podiamos buscar un sitio intermedio entre vigo y baiona nos quedaria mas cerca , siempre y cuando nadie tenga que volver a vigo.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos