Foros ›
VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 12:50
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

juandertaker escribió:
koala36 escribió:
juandertaker escribió:
Pois ao final eu quedome fora debido a que non recibin o numero de conta a tempo Moi feliz outro ano sera


vouche dar un tiron de orellas por deixar as cousas para o ultimo dia Nono Nono Nono Nono Nono Nono Nono Nono
Jorge, eu polas mañans estou no instituto, o unico dia era hoxe á tarde..pero resulta que non tiña numero de conta.. e cando o tuben o banco xa estaba pechado Muro

o teu e sempre unha odisea,jaja.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 13:18
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

CesGti escribió:
juandertaker escribió:
koala36 escribió:
juandertaker escribió:
Pois ao final eu quedome fora debido a que non recibin o numero de conta a tempo Moi feliz outro ano sera


vouche dar un tiron de orellas por deixar as cousas para o ultimo dia Nono Nono Nono Nono Nono Nono Nono Nono
Jorge, eu polas mañans estou no instituto, o unico dia era hoxe á tarde..pero resulta que non tiña numero de conta.. e cando o tuben o banco xa estaba pechado Muro

o teu e sempre unha odisea,jaja.
xa ves tio Ríndose
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Sáb, 15 Dec 2012, 13:19
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

CesGti escribió:
juandertaker escribió:
koala36 escribió:
juandertaker escribió:
Pois ao final eu quedome fora debido a que non recibin o numero de conta a tempo Moi feliz outro ano sera


vouche dar un tiron de orellas por deixar as cousas para o ultimo dia Nono Nono Nono Nono Nono Nono Nono Nono
Jorge, eu polas mañans estou no instituto, o unico dia era hoxe á tarde..pero resulta que non tiña numero de conta.. e cando o tuben o banco xa estaba pechado Muro

o teu e sempre unha odisea,jaja.
xa ves tio Ríndose
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 16 Dec 2012, 16:01
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

ufffff, hoxe en Boiro parecia o diluvio universal.....que maneiriña de chover e ventar!!!!!

O final fomos 296 os "valentes" que nos atrevimos a desafiar o mal tempo e participar na proba , non estubo mal. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

En canto a proba, xa facia uns anos que non a corria, e penso que o recorrido non ten moito que ver co que eu fixen na primeira ou segunda ediccion (o mellor e que xa non me acordo del, e si que é o mesmo). Para min fixoseme bastante duro. E verdade que a chuvia e o vento dificultaban moito o poder correr, pero tamen e certo que me habia feito unha idea desta proba bastante mais llana, e para min ten moita subida. De feito , revisando o grafico das altitudes, non parecen os desta carreira ( e seguro que o son).

Felicitar a organizacion por poder participar nesta carreira. Felicitar os voluntarios que se pillaron unha boa molladura. E moitas gracias polo chocolate quente do final que sentaba de maravilla.

Pero sentindo moito, non todo van ser felicitacions. Tamen lle hai que dar un bo tiron de orellas os organizadores, porque mira que levo participado en moitisimas carreiras, e creo que en ningunha vin tantos coches polo medio dos corredores como nesta proba. Penso que eso e algo que deben tratar de mellorar para futuras ediccions. Xa sei que o dia non axudaba moito, e que son moitos os cruces que nos imos encontrando o largo do recorrido, pero si non poden ser 8 km que sexan 4 km, pero penso que a seguridade dos que participamos é o mais importante neste caso. O dito tiron de orellas por este motivo (ainda que un pouco mais suave porque o tempo non vos axudou)..

Saludos.


Última edición por koala36 o Lun, 17 Dec 2012, 13:23; editado 1 vez
alleres

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/11/12
36 Carreiras
163 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Dom, 16 Dec 2012, 20:30
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

Estoy de acuerdo con el asunto de los coches y, sobre todo, con lo dura que resultó la prueba. Las condiciones meteorológicas fueron tremendas, lluvia, viento racheado..., y a partir del km 3 el perfil del recorrido resultó más duro de lo previsto. Mi intención era hacer 31´- 32´, pero no conseguí bajar de 33´. El próximo año espero repetir y ojalá el tiempo sea mejor.

- 10 Km: 36' 28" (Interrunning Porriño 2015)
- Medio Maratón: 1h 19' 35" (A Coruña 2015)
- Maratón: 2h 54' 07" (A Coruña 2016)
miranda

Maratoniano
Maratoniano
22/06/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Dec 2012, 21:35
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

Totalmente de acuerdo con los coches,y ademas mal señalizado el recorrido,yo me quede en la cola del peloton por acompañar a mi novia y en un momento nos perdimos,preguntando a un señor nos indico,nos volvimos a incorporar a la carrera pero recortando un km,cosa que a mi no me hizo ni p..gracia,al llegar a meta me dio una sensacion de no querer ni cruzarla,no vimos justo aparecer en la clasificacion con ese tiempo,pero tampoco mereciamos no aparecer,corrimos 1 km menos,pero no fue culpa nuestra
alleres

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/11/12
36 Carreiras
163 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Dom, 16 Dec 2012, 22:04
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

La putada ha sido para vosotros, que se os ha fastidiado la carrera. Son cosas que pasan a veces. Saludos.

- 10 Km: 36' 28" (Interrunning Porriño 2015)
- Medio Maratón: 1h 19' 35" (A Coruña 2015)
- Maratón: 2h 54' 07" (A Coruña 2016)
miranda

Maratoniano
Maratoniano
22/06/10
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Dec 2012, 22:13
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

Mas bien para ella que era su debut en la distancia,pero bueno,es lo que hay
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 10:41
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

bo dia!!!
foi a miña terceira participacion nesta carreira. É unha carreira sempre dura, tanto polo percorrido posto que, ainda que non ten subidas nen baixadas con pendentes excesivas, é un continuo tobogán e ten moi pouco terreo chan. E por outro lado, a climatoloxia soe ser adversa ( normal, coa epoca do ano que se celebra). Os anos anteriores fixo un frio intenso, pero o da chuvia de onte foi impresionante.... é a primeira carreira que non quento antes da proba, non fun capaz jejeje
O que citades dos coches é certo, habia bastantes polo percorrido,ainda que os que me topei eu iban moi lentos ou alguns estaban parados, pero nun momento dado pode pasar algo, e non se pode permitir. Teño que dicir que nos anos anteriores non houbo problemas, onte foi un dia moi duro, e supoño que tamen para a organizacion.
Polo resto, agradecer a xente de Boiro o seu cariño a esta carreira e animalos para continuar con esta magnifica carreira. unha aperta
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1310 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 12:06
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

A min gustoume moito a carreira, foi algo medio épico, eu persoalmente chegaba a Boiro sen durmir nada, e coa intención de ver como responde o corpo nesas condicións, se fixese sol e calor o pasaría peor.
O percorrido non me pareciu para nada duro, so lembro unha subida que se poida considerar como tal, as outras eran pequenos repeitos, de feito corrín igual de rápido que en calqueira outra carreira e vistas as condicións de auga... máis que a choiva ó handicap era cruzar eses "rios" que atravesaban a carretera e os contínuos charcos inevitables. Sen olvidar o vento claro, pero encantoume o percorrido !
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 14:17
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

eu creo que ir polo paseo xunto ao mar é un acerto para o pobo organizador da carreira para promocionar o lugar. Ainda que onte non estaba día de plaia Molón

o dos coches polo medio non é nada agradable e, como pasa en Viveiro (alí aínda é peor), creo que se non se pode ffacer un circuito determinado e ben controlado, é mellor facer un máis corto, dar un par de voltas, pero telo todo ben acotado. Na miña opinión.

Polo demáis, dar as GRAZAS aos organizadores, pois si xa ten mérito en condición normales, en días como os de onte ten aínda máis mérito.

E a tod@s os que correron onte, en calquer proba ou adestrando.... Aplauso Aplauso Aplauso

-- Chámame "ghose"
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 14:31
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe B

Yo estaba anotado pero cuando me levanté y vi la que estaba cayendo incesantemente durante más de media hora y el viento que pegaba pensé que quizás la suspederían y me volví a meter en camita.

Esa es mi crónica de la carrera Moi feliz
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 17:00
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

eu sí a corrín,disfrutei coma un enano,o dos coches a verdade sí é un perigo eu mismo tiven que arredar dun,o aire no paseo de Barraña movíame para todos lados,pero o mellor momento da carreira foi a ducha no instituto que ben quedei!!!!
Grazas os organizadores
Eder

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/11/12
2 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 17:20
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

epico tremendo tempo, recorrido duro pero no como la de negreira pero el tiempo solo salieron a correr espartanos
Jorgesende

Novo foreiro
Novo foreiro
30/09/12
4 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2012, 18:52
Asunto: Re: VIII Carreira Popular "MAR DE BOIRO"-6º Memorial Pepe Buceta

Carreira dura , pero o mismo tempo apta pra valentes. Eu disfrutei moito polo paseo non tanto polas pistas loitando contra o vento e os coches( boiro ai q melloralo). Sabedes se alguen sacou fotos do evento. Un saudo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos