MARTINAUTOTODO escribió: |
FELICITACIÓN PO LA IDEA, CONTADE COA MIÑA PARTICIPACIÓN E SORTE COA ORGANIZACIÓN. CONTADE CO MEU APOIO |
Rabbit escribió: |
Nora boa Fernando e moita sorte!!! Todos os populares agradecemos xente con iniciativa coma ti para que cada vez teñamos mais carreiras na casa. Seguro que todo vai ser un éxito posto que ti xa tes experiencia na organización de carreiras. Poderías adiantar cando se vai abrir o prazo de inscrición e que participación tes prevista? Por suposto conta comigo posto que nesas datas estarei culminando a preparación para a maratón da Coruña e dúas semanas antes é unha data perfecta tanto para os que imos a correr na Coruña como para os que van a correr en Madrid. Saúdos e xa estaremos en contacto. |
beauvais escribió: |
No meu caso é unha estupenda nova por partida triple. Primeiro porque ser un namorado da distancia, segundo por cadrar coma test para Coruña 42 e terceiro por celebrarse na terra dos meus ancestros. Moitas grazas pola vosa iniciativa Fer ![]() ![]() ![]() |
fer3494 escribió: | ||
Hola beauvais El motivo de poner la fecha el dia 7 abril,fue precisamente ,que cuadra muy bien para hacer un test para el maratón, pero si tú me lo confirmas y lo incorporas a tú plan de entrenamiento.........no tengo más que decir............es.... palabra del diario de entrenamiento más seguido. Gracias y un saludo, a ver si coincidimos para saludarte |
rap69 escribió: |
outro qe non faltará a cita, virei de correr un maratón 40dias antes e correrei outro duas semanas despois.... qen dixo medo... a ver qe din as pernas.... sau2 Fer, unha aperta..... |
MARTINAUTOTODO escribió: |
FELICITACIÓN PO LA IDEA, CONTADE COA MIÑA PARTICIPACIÓN E SORTE COA ORGANIZACIÓN. CONTADE CO MEU APOIO |
rap69 escribió: |
outro qe non faltará a cita, virei de correr un maratón 40dias antes e correrei outro duas semanas despois.... qen dixo medo... a ver qe din as pernas.... sau2 Fer, unha aperta..... |