omiguel escribió: |
Olvidádevos da precisión milimétrica dos gps. O meu deume 20.88km e de feito comenteino con Alber na chegada, sen embargo, vendo o trayecto no garmin connect vexo que me marca recortes nuns 10 puntos do recorrido. Nas rotondas todas e nas curvas de 90º tamén así que se me fío do trayecto que vexo no mapa podo decir que o recorrido debía de estar moi ben medido. Bon traballo da organización, en esto e sobre todo no seguimento que fixeron as bicis da carreira indicando por onde era o camiño correcto |
Cabañés escribió: |
Muchachos, las ojeras de mañana en el trabajo no van a tener precio, pero commo es el fin del mundo ese, da igual. Acabo de colgar las fotos de 7ombligos en el sitio correspondiente. ¡más de 600 fotos de gran calidad! ![]() ![]() |
VICTORALVAREZ escribió: | ||
![]() ![]() Estabas tardando ![]() Gracias y saludos |
omiguel escribió: |
Retiro o dito. A verdade é que me trae sen coidado a distancia exacta que houbera nin en Vilagarcía (onde non fun) nin en Neda, o que me importa é que haxa carreiras. 200 metros arriba ou abaixo nunha carreira de 21km supón unha variación de un 1% que non é nada. Ata agora só correra as medias de Petín (homologada), Betanzos e Ferreirúa. Nesta última por exemplo, a distancia que me deu foi 20.9km (20 metros máis que nesta) e no foro non houbo ningún comentario de que estivera mal medida, por qué? pois porque a dureza desta carreira fai que as marcas sexan peores |
Cabañés escribió: |
Me quedé hasta las tantas!!! en el curre se creen que salí de copas, ¡Yo! anda que..... ![]() |