Foros ›
Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 15:12
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

txurba escribió:
Noraboa á organización, pero.... é IMPERDONABLE QUE CHEGUES AO POLIDEPORTIVO E ESTÉN AS PORTAS PECHADAS!!.. QUE NON HAXA AUGA QUENTE!!.. E, tamén creo que deberían organizar moito mellor o tema da entrega das mochilas unha vez finalizada a proba(aquelo parecía un mercadillo).
Polo demáis, todo ben, hai que ter en conta para vindeiras edicións que como veña día de chuvia e vento, pode ser infernal o circuito...
Boas festas e bo ano 2013 para todos/as.
o de si ven chuvia e tal.. pois vale, si, ao ser en linea si che da de cara vaiche dar toda a carreira pero que se lle vai facer? cambiar o sentido o diaantes porque vai facer vento? postos a pedir a min podiame coller o autobus na costa de aguieira e deixarme arriba de todo.. E en canto ao do sorteo, creo que se buscou un pouco que fose comico, se a ti non che fixo gracia..
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 15:19
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

La carrera en general bien pero muchos aspectos por mejorar; al principio de todo donde había vallas separando gente por ambos lados y nadie sabia por donde había que ir.
El circuito por carretera muy bien delimitado y todo bien señalizado.
En el segundo avituallamiento podía haber alguien dando agua, ya que en el primero había dos personas.
El 'sorteo' fue PENOSO que era eso de sorteo si hubo números que incluso aparecieron dos veces,que lo dijo hasta el propio Speaker y finalmente los trofeos se dieron a dedo mirando los números y diciendo los que querían.
La entrega de mochilas fue mala pues según las chicas que repartían en esa zona solo habia objectos de los números 900 y yo vi algún 500 y 800
Y ya no a nivel de carrera si no personal, Pedro dijo que propusiéramos ritmo para hacer todos juntos, no cogió ningún ritmo de los que le propusimos, ni tan siquiera fue similar, fue a 3.10.
Yagus14

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/12
11 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 15:38
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

A min levaronme confundido e engañado!!!
Dixeronme que era para pelotear un pouco con Sharapova e fanme correr 10k ... Mecachislamar!!!

Moi ben para rematar o ano deportivo ...
Saudos a todos e o ano que ven MAIS e MELLOR !! Sorriso
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 16:29
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Pola miña parte todo perfecto..para ser o primeiro ano estivo moi ben..o único pero é o tema das mochilas que estaban todas tiradas no suelo e houbo que remexer e era un caos...pero bueno é entendible para ser a primeira edición,espero que se repita en vindeiras ocasións
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1594 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 16:52
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Contento desta carreira, que contou cunha moi boa participación. O percorrido, levadeiro, ainda que cunha subida que parecía que non pero ó final ben que se fixo notar. E unha mágoa o vento porque soplou cousa linda. A mellorar o xa comentado da recollida das mochilas.

Felices Festas.
galkor

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/11
5 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 17:41
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

la carrera a mi me gustó mucho, le doy un 8/10. Aplauso Aplauso Aplauso

> el circuito perfecto, muy entretenido con tanto repecho rompepiernas y es todo un lujo que nos hubiésen cortado la carretera para la carrera Aplauso . Perfecto que hubiese gente controlando cada camino que daba a la general!! Sorprendido

> El GPS me marcó 9.85Km, imagino que porque igual cuando se midió el trazado la organización sólo contaba con disponer de un carril (y al tener los dos pues todos fuimos trazando según interesaba). Lo pongo sólo como información, que para mi está perfecto que mida 100mts arriba o abajo Disimulando

> el tema de los buses creo que también salio todo ok.

> el habituallamiento final muy bien (el roscón buenísimo por cierto)

> la camiseta (algo que yo sí valoro porque las uso para entrenar) está perfecta (tejido de buena calidad). Ya me cansa que ultimamente en todas las carreras den la de marca "makito" que son bastante más cutres. Nono

> sobre lo que se comentó de las duchas, la verdad es que cuando yo fui ninguna queja, el agua estaba calentita Silbar

Temas a mejorar el año que viene:
> el bus guardarropa: poner varias prendas de varios usuarios distintos en la misma bolsa (y escribir con boli los dorsales en la bolsa, que no se veia un carajo) ya es un problema grave de planteamiento, por mucho que etiquetes las prendas. Si a eso unimos la total pasividad de las personas que llevaban este tema en meta (a las que agradezco su labor de voluntarios por otra parte, pero se vieron desbordadas por el error de planteamiento) da como resultado un caos total en el que cualquiera se podia haber ido para casa con material deportivo para varios años.

Tardé unos 15 minutos en encontrar mis prendas y buscando personalmente en al menos 25-30 bolsas que habia por el suelo al alcance de todos (como no se veian bien los numeros todo el mundo acabó revolviendo todas las bolsas).
SUGERENCIA: una bolsa por usuario, con el dorsal escrito con rotulador indeleble "gordo" y depositadas en una zona donde solo los voluntarios puedan acceder (como el cobertizo donde pasabas tras coger el aquarius antes del roscón). Ejemplo a seguir: la san martiño


> en la parte inicial del puerto, quizás pudiera haberse repasado un poco antes de la carrera las vallas y/o poner algun peso (yo mismo puse de pie varias vallas al calentar, que me imagino que a los 10 mins estarían en el suelo de nuevo porque ventaba de carallo)


CONCLUSIÓN: Yo el año que viene trataré de repetir Sorriso
Darassalam

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/12
19 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 17:45
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Muy buena primera edición. Bonito recorrido y bien organizado en general, desde el traslado en autobús hasta el avituallamiento.
¿El único "pero"?, el cronometraje. Sin control en la salida ni en mitad de carrera, sólo tomaba referencia al entrar en meta
esmorisao

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/12
7 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 17:52
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

A carreira e preciosa¡¡¡ eu disfruteina moitisimo.
Para ser a primeira edición eu doulle un notable.
cousas a mellorar: cando fumos a ducharnos non había auga quente, polo demais do tema do bus-gardarroupa eu non o utilicei e non sei de primeira man como foi pero polo q me dixeron... montouse un bo cristo.

Moi bo ambiente e por suposto q esta apuntoma para as proximas navidades
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 18:55
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Eu quero decir algo moi alto ....
PO ANO PENSO REPETIR ¡¡¡¡¡¡¡¡
Con esto resumo o meu pensar....que no e outro que......MOI BEN pa ser unha proba "primeiriza" Guiño
Paseino tan ben que non tiben tempo de me fixar en que si terían que correxir esto ou aquelo Guiño

Un 10 p@s participantes e outro pos Organizadores¡¡
txurba

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/12
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 19:03
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

juandertaker escribió:
txurba escribió:
Noraboa á organización, pero.... é IMPERDONABLE QUE CHEGUES AO POLIDEPORTIVO E ESTÉN AS PORTAS PECHADAS!!.. QUE NON HAXA AUGA QUENTE!!.. E, tamén creo que deberían organizar moito mellor o tema da entrega das mochilas unha vez finalizada a proba(aquelo parecía un mercadillo).
Polo demáis, todo ben, hai que ter en conta para vindeiras edicións que como veña día de chuvia e vento, pode ser infernal o circuito...
Boas festas e bo ano 2013 para todos/as.
o de si ven chuvia e tal.. pois vale, si, ao ser en linea si che da de cara vaiche dar toda a carreira pero que se lle vai facer? cambiar o sentido o diaantes porque vai facer vento? postos a pedir a min podiame coller o autobus na costa de aguieira e deixarme arriba de todo.. E en canto ao do sorteo, creo que se buscou un pouco que fose comico, se a ti non che fixo gracia..

txurba

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/12
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 19:14
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Eu, non falei nada do sorteo, dixen que a entrega das mochilas pareceume un mercadillo, porque estaban algunhas metidas en bolsas de basura grandes, outras tiradas polo chan e todos/as alí a revolver e a buscar pola súa....e, iso pódese soluccionar de 2 formas: ou ben a organización cando recolles o dorsal che pon unha pegatina e escribe o teu número cun rotulador ou a propia organización imprime pegatinas cos números dos participantes e cha dan a ti para que cada un/ha a poña na súa mochila, bolsa...(así fan nos maratóns).
En canto ao que se di de que "e que na costa da Aguieira me veña recoller un autobús" polo tema do vento, eu só fixen un comentario dicindo que na época que se disputa, suele ser de días de chuvia e vento, polo que vaise facer dura, pero, non critico iso nin lle boto a culpa á organización .... faltaría máis!!
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 19:33
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

txurba escribió:
Eu, non falei nada do sorteo, dixen que a entrega das mochilas pareceume un mercadillo, porque estaban algunhas metidas en bolsas de basura grandes, outras tiradas polo chan e todos/as alí a revolver e a buscar pola súa....e, iso pódese soluccionar de 2 formas: ou ben a organización cando recolles o dorsal che pon unha pegatina e escribe o teu número cun rotulador ou a propia organización imprime pegatinas cos números dos participantes e cha dan a ti para que cada un/ha a poña na súa mochila, bolsa...(así fan nos maratóns).
En canto ao que se di de que "e que na costa da Aguieira me veña recoller un autobús" polo tema do vento, eu só fixen un comentario dicindo que na época que se disputa, suele ser de días de chuvia e vento, polo que vaise facer dura, pero, non critico iso nin lle boto a culpa á organización .... faltaría máis!!
Vale, perdon. Pensei que te referias as bolsas dos sorteos. A roupa e mochilas do garda roupa non sei como foi que eu non gardei nada
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 19:34
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

E normal que nunha proba primeriza se cometan erros, se non, estan contratados para Madrid 20**!! e do que aqui se escriba, habra que tomar nota si se quere mellorar. Eu so poño un pero, que dende o meu punto de vista, mais que grave e gravísimo!! Estiven cun compañeiro ata a entrega de trofeos, ó cal ia recibir un dos poucos trofeos que gaña nestas carreiras, e que estaba anunciado no reglamento da mesma. Muller e fillos ilusionados, amigos, no meu caso aguantando unhas ampollas de puta madre, pero todo por ver o compi no podio.........e cal e a nosa sorpresa que minutos antes nos din que o citado trofeo non se vai entregar pq non o hai, so se anunciou para publicitar entre os habitantes do concello a participación!!! o final danlle o trofeo a un amigo dos organizadores!!! por Dios!!! ASI NO!!
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 19:53
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Colibri escribió:
E normal que nunha proba primeriza se cometan erros, se non, estan contratados para Madrid 20**!! e do que aqui se escriba, habra que tomar nota si se quere mellorar. Eu so poño un pero, que dende o meu punto de vista, mais que grave e gravísimo!! Estiven cun compañeiro ata a entrega de trofeos, ó cal ia recibir un dos poucos trofeos que gaña nestas carreiras, e que estaba anunciado no reglamento da mesma. Muller e fillos ilusionados, amigos, no meu caso aguantando unhas ampollas de puta madre, pero todo por ver o compi no podio.........e cal e a nosa sorpresa que minutos antes nos din que o citado trofeo non se vai entregar pq non o hai, so se anunciou para publicitar entre os habitantes do concello a participación!!! o final danlle o trofeo a un amigo dos organizadores!!! por Dios!!! ASI NO!!
Si e verdad que no reglamento poñia eso. De feito eu mismo dias antes da carreira o preguntei e xa me confirmaron que non habia tales trofeos. SOlo habia 1. O de mellor sonense entre todas as categorias. A non ser que viras a algun sonense que fixera menos de 37 minutos a ultima parte do teu mensaxe sobra...
Arnela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/10/09
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 20:12
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Colibri escribió:
o final danlle o trofeo a un amigo dos organizadores!!! por Dios!!! ASI NO!!

Antes de nada hai que darche a razón, xa que o reglamento (no artigo 9) dí unha cousa con respecto os trofeos, que logo a organización non cumpleu (trofeos os do concello de Porto do Son).

Con respecto o trofeo o amigo dos organizadores iso non é certo, xa que no mesmo artigo, un pouco mais abaixo, fala de "premios a la general", e fala dun premio para o primeiro sonense e outro para a primeira sonense; e estes son os únicos que se entregaron.

A carreira bastante ben en xeral, con algúns erros puntuais como é normal o ser a primeira edición. O tempo acompañou, ainda que o tema do vento aquí na costa da igual a epoca do ano, son moitos os días que hai bastante vento.

Persoalmente (que non son da organización), doubos as grazas por asistir a carreira, e por comentar no foro as cousas boas e malas que vistedes, para poder mellorar en proximas edicións (e noutras carreiras).
E a Colibrí tamén lle agradezo o seu comentario, xa que non se pode poñer algo no reglamento, e logo que sexa a organización a que non o cumple.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos