Foros ›
Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 20:20
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Hola a todos e o primerío felices fiestas a todos e decir que a carreira estuvo moi ben para ser a primeira. Tanto a nivel organizativo como tema dos buses. O tempo moito non axudou pero pro ano espero repetir . Gracias
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 21:06
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Hay que dejar crecer a las carreras, animarlas a que echen a andar, y se consoliden, sobre todo cuando se pone tanta ilusión en ellas, y se sortean tantos obstáculos.
Para el año que viene intentaremos acudir, bravo por poner esta carrera en marcha
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 21:20
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Enhorabuena, por la carrera repetiremos
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 21:42
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

juandertaker escribió:
Colibri escribió:
E normal que nunha proba primeriza se cometan erros, se non, estan contratados para Madrid 20**!! e do que aqui se escriba, habra que tomar nota si se quere mellorar. Eu so poño un pero, que dende o meu punto de vista, mais que grave e gravísimo!! Estiven cun compañeiro ata a entrega de trofeos, ó cal ia recibir un dos poucos trofeos que gaña nestas carreiras, e que estaba anunciado no reglamento da mesma. Muller e fillos ilusionados, amigos, no meu caso aguantando unhas ampollas de puta madre, pero todo por ver o compi no podio.........e cal e a nosa sorpresa que minutos antes nos din que o citado trofeo non se vai entregar pq non o hai, so se anunciou para publicitar entre os habitantes do concello a participación!!! o final danlle o trofeo a un amigo dos organizadores!!! por Dios!!! ASI NO!!
Si e verdad que no reglamento poñia eso. De feito eu mismo dias antes da carreira o preguntei e xa me confirmaron que non habia tales trofeos. SOlo habia 1. O de mellor sonense entre todas as categorias. A non ser que viras a algun sonense que fixera menos de 37 minutos a ultima parte do teu mensaxe sobra...
Pois como o sabias ti, e non o resto da xente, da miña parte do mensaxe non sobra nada! pq e unha opinión persoal. Si a unha persoa danllo e a outra non, supoño q o que o recibe tera algún tipo de privilexio! o resto da xente non sabe que so hai 1!! non coller o que vos interesa!! ó rapaz que lle deron o trofeo mereciao, foi o primeiro e punto pero o resto tamén, entendédelo!!?? si vos molesta que diga que e colega ou amigo, imaxinate o que lle molesta o resto que esta esperando ali cos cativos!! Vaia gracia, poder subir unha vez na vida ahi arriba diante dos teus e.......
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 21:47
Asunto: Sin son 10Km 2012

Me encantó la carrera. El circuito fue muy bueno, bonito e interesante. Aunque matara alguna subida.
La organización deberá mejorar en aspectos como el guardarropa, qu epasaron cosas que no comento; y las duchas... En agua fría!!! menos mal que no era invierno helado.
Volveré sin dudarlo.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 21:58
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Colibri escribió:
juandertaker escribió:
Colibri escribió:
E normal que nunha proba primeriza se cometan erros, se non, estan contratados para Madrid 20**!! e do que aqui se escriba, habra que tomar nota si se quere mellorar. Eu so poño un pero, que dende o meu punto de vista, mais que grave e gravísimo!! Estiven cun compañeiro ata a entrega de trofeos, ó cal ia recibir un dos poucos trofeos que gaña nestas carreiras, e que estaba anunciado no reglamento da mesma. Muller e fillos ilusionados, amigos, no meu caso aguantando unhas ampollas de puta madre, pero todo por ver o compi no podio.........e cal e a nosa sorpresa que minutos antes nos din que o citado trofeo non se vai entregar pq non o hai, so se anunciou para publicitar entre os habitantes do concello a participación!!! o final danlle o trofeo a un amigo dos organizadores!!! por Dios!!! ASI NO!!
Si e verdad que no reglamento poñia eso. De feito eu mismo dias antes da carreira o preguntei e xa me confirmaron que non habia tales trofeos. SOlo habia 1. O de mellor sonense entre todas as categorias. A non ser que viras a algun sonense que fixera menos de 37 minutos a ultima parte do teu mensaxe sobra...
Pois como o sabias ti, e non o resto da xente, da miña parte do mensaxe non sobra nada! pq e unha opinión persoal. Si a unha persoa danllo e a outra non, supoño q o que o recibe tera algún tipo de privilexio! o resto da xente non sabe que so hai 1!! non coller o que vos interesa!! ó rapaz que lle deron o trofeo mereciao, foi o primeiro e punto pero o resto tamén, entendédelo!!?? si vos molesta que diga que e colega ou amigo, imaxinate o que lle molesta o resto que esta esperando ali cos cativos!! Vaia gracia, poder subir unha vez na vida ahi arriba diante dos teus e.......
Eu sabiao simplemente porque preguntei. Asi de facil. Si que sobra porque parece que solo lees o que che interesa do reglamento, tamen pon, como ben dixo arnela, que o 1º sonense leva trofeo, 20€ e un regalo. Que dis de que é amigo? Foi o 1º sonense e por eso o levou, eu tamen son amigo e non recibin ningun trato especial...e que xuntas a fame cas ganas de comer. Ah, e a min non me molesta nada do que digas eh, non te confundas..eu mismo hubera levado un deses trofeos que mencionas si os houbese e non monto o que ti estas montando. E DEIXO CLARO e acabo que si, tes toda a razon en protestar que no reglamento pon unha cousa que finalmente non habia, pero reafirmome en que a ultima parte do teu mensaje sobra..
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4741 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:04
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

buena carrera,recorrido bonito y variado y de no ser por mi forma fisica,con posibilidades para hacer buena marca.no se de los fallos de las duchas,ni del guardarropa,ya que no los utilice,pero si lo que cuentan es cierto,serian temas a mejorar,respecto a la entrega de trofeos,habia leido que se entregarian nada mas llegara el ultimo clasificado,y desde luego,no fue asi.por lo demas,todo perfecto,carretera para nosotros,aparcamientos,autobuses,pienso que siendo una primera edicion,aunque mejorable,merece un aprobado.gracias a los compañeros de viaje,asi,es un placer
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:10
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

juandertaker escribió:
Colibri escribió:
juandertaker escribió:
Colibri escribió:
E normal que nunha proba primeriza se cometan erros, se non, estan contratados para Madrid 20**!! e do que aqui se escriba, habra que tomar nota si se quere mellorar. Eu so poño un pero, que dende o meu punto de vista, mais que grave e gravísimo!! Estiven cun compañeiro ata a entrega de trofeos, ó cal ia recibir un dos poucos trofeos que gaña nestas carreiras, e que estaba anunciado no reglamento da mesma. Muller e fillos ilusionados, amigos, no meu caso aguantando unhas ampollas de puta madre, pero todo por ver o compi no podio.........e cal e a nosa sorpresa que minutos antes nos din que o citado trofeo non se vai entregar pq non o hai, so se anunciou para publicitar entre os habitantes do concello a participación!!! o final danlle o trofeo a un amigo dos organizadores!!! por Dios!!! ASI NO!!
Si e verdad que no reglamento poñia eso. De feito eu mismo dias antes da carreira o preguntei e xa me confirmaron que non habia tales trofeos. SOlo habia 1. O de mellor sonense entre todas as categorias. A non ser que viras a algun sonense que fixera menos de 37 minutos a ultima parte do teu mensaxe sobra...
Pois como o sabias ti, e non o resto da xente, da miña parte do mensaxe non sobra nada! pq e unha opinión persoal. Si a unha persoa danllo e a outra non, supoño q o que o recibe tera algún tipo de privilexio! o resto da xente non sabe que so hai 1!! non coller o que vos interesa!! ó rapaz que lle deron o trofeo mereciao, foi o primeiro e punto pero o resto tamén, entendédelo!!?? si vos molesta que diga que e colega ou amigo, imaxinate o que lle molesta o resto que esta esperando ali cos cativos!! Vaia gracia, poder subir unha vez na vida ahi arriba diante dos teus e.......
Eu sabiao simplemente porque preguntei. Asi de facil. Si que sobra porque parece que solo lees o que che interesa do reglamento, tamen pon, como ben dixo arnela, que o 1º sonense leva trofeo, 20€ e un regalo. Que dis de que é amigo? Foi o 1º sonense e por eso o levou, eu tamen son amigo e non recibin ningun trato especial...e que xuntas a fame cas ganas de comer. Ah, e a min non me molesta nada do que digas eh, non te confundas..eu mismo hubera levado un deses trofeos que mencionas si os houbese e non monto o que ti estas montando. E DEIXO CLARO e acabo que si, tes toda a razon en protestar que no reglamento pon unha cousa que finalmente non habia, pero reafirmome en que a ultima parte do teu mensaje sobra..
leeches ben!!? Tamos enredando! Q si q o merecia!! E unha maneira de falar! Aparte diso non hai nada q preguntar! Lees o reglamento e se che interesa apuntaste pagas e listo! Dacordo as duas partes!
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:12
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

lihto escribió:
buena carrera,recorrido bonito y variado y de no ser por mi forma fisica,con posibilidades para hacer buena marca.no se de los fallos de las duchas,ni del guardarropa,ya que no los utilice,pero si lo que cuentan es cierto,serian temas a mejorar,respecto a la entrega de trofeos,habia leido que se entregarian nada mas llegara el ultimo clasificado,y desde luego,no fue asi.por lo demas,todo perfecto,carretera para nosotros,aparcamientos,autobuses,pienso que siendo una primera edicion,aunque mejorable,merece un aprobado.gracias a los compañeros de viaje,asi,es un placer
9. La entrega de premios se realizará a las 13:20 h (es Navidad!!! No tengas prisa por marchar). Como moito retrasouse 10 minutos
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:13
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Bueno, para min todo perfecto hasta que cheguei as duchas, xa que fun o 3º en aparecer no pabellon, coa mochila cargada dende o muelle, e resulta que sudando, e co vento que soplaba frio, o pabellon cerrado, ali non habia nin Dios, e empezou a chegar mais xente. Hasta que eu decidin deixar ali a mochila e votarme a correr ata a liña de meta a falar cos da organizacion, e dixeronme que non sabian nada que fora un pequeno erro, e pa colmo de males cando conseguiron abrir, as duchas votaban auga conxelada. Conclusion, teño un dolor na garganta o tragar, coa correspondiente inflamacion de ganglios. Espero que se mellore ese aspecto para que sea unha gran carreira no calendario galego.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:14
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Colibri escribió:
juandertaker escribió:
Colibri escribió:
juandertaker escribió:
Colibri escribió:
E normal que nunha proba primeriza se cometan erros, se non, estan contratados para Madrid 20**!! e do que aqui se escriba, habra que tomar nota si se quere mellorar. Eu so poño un pero, que dende o meu punto de vista, mais que grave e gravísimo!! Estiven cun compañeiro ata a entrega de trofeos, ó cal ia recibir un dos poucos trofeos que gaña nestas carreiras, e que estaba anunciado no reglamento da mesma. Muller e fillos ilusionados, amigos, no meu caso aguantando unhas ampollas de puta madre, pero todo por ver o compi no podio.........e cal e a nosa sorpresa que minutos antes nos din que o citado trofeo non se vai entregar pq non o hai, so se anunciou para publicitar entre os habitantes do concello a participación!!! o final danlle o trofeo a un amigo dos organizadores!!! por Dios!!! ASI NO!!
Si e verdad que no reglamento poñia eso. De feito eu mismo dias antes da carreira o preguntei e xa me confirmaron que non habia tales trofeos. SOlo habia 1. O de mellor sonense entre todas as categorias. A non ser que viras a algun sonense que fixera menos de 37 minutos a ultima parte do teu mensaxe sobra...
Pois como o sabias ti, e non o resto da xente, da miña parte do mensaxe non sobra nada! pq e unha opinión persoal. Si a unha persoa danllo e a outra non, supoño q o que o recibe tera algún tipo de privilexio! o resto da xente non sabe que so hai 1!! non coller o que vos interesa!! ó rapaz que lle deron o trofeo mereciao, foi o primeiro e punto pero o resto tamén, entendédelo!!?? si vos molesta que diga que e colega ou amigo, imaxinate o que lle molesta o resto que esta esperando ali cos cativos!! Vaia gracia, poder subir unha vez na vida ahi arriba diante dos teus e.......
Eu sabiao simplemente porque preguntei. Asi de facil. Si que sobra porque parece que solo lees o que che interesa do reglamento, tamen pon, como ben dixo arnela, que o 1º sonense leva trofeo, 20€ e un regalo. Que dis de que é amigo? Foi o 1º sonense e por eso o levou, eu tamen son amigo e non recibin ningun trato especial...e que xuntas a fame cas ganas de comer. Ah, e a min non me molesta nada do que digas eh, non te confundas..eu mismo hubera levado un deses trofeos que mencionas si os houbese e non monto o que ti estas montando. E DEIXO CLARO e acabo que si, tes toda a razon en protestar que no reglamento pon unha cousa que finalmente non habia, pero reafirmome en que a ultima parte do teu mensaje sobra..
leeches ben!!? Tamos enredando! Q si q o merecia!! E unha maneira de falar! Aparte diso non hai nada q preguntar! Lees o reglamento e se che interesa apuntaste pagas e listo! Dacordo as duas partes!
Pero relajate homiño, xa sei que non hai nada que prejuntar, que se da por feito que o que pon esta ben e asi deberia ser..pero simplemente me pareceu raro tanto trofeo cando se unificaron varias categorias e por eso a min me picou a curiosidade e preguntei.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:17
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Hola a tod@s, muy buenas noches...
Al final y a lo tonto, acabo de llegar a casa y creo que debería empezar con una disculpa... bueno, con varias!!!, pero empezaré por la primera...
En primer lugar rogaros me perdonéis por NO CUMPLIR MI PROPUESTA DE RITMO, la idea era mía pero mi buen amigo y organizador,(o uno de ellos), Miguel Mayán, me comentó que le haría especial ilusión que intentase ganar la prueba, y así lo hice, y por lo tanto, os pido disculpas y OS DEBO UNA!, por otro lado y después de correr el "II Cross de los Menhires" en Coruña ayer, mejor me hubiese sido acompañaros a vosotros... Pero lo dicho, NO cumplí con mi palabra y ese fallo es mío, y por él os pido disculpas.
En lo que a organización se refiere, DESDE YA ESTAMOS TRABAJANDO EN LA PRÓXIMA EDICIÓN, y vosotros sois nuestra mejor ayuda, sabemos que 1600 ojos ven mas que 10 y por eso estamos encantados de recibir críticas, propuestas, comentarios y sugerencias... os aseguro que ILUSIÓN, CARIÑO, ENTREGA teníamos,(y tenemos), para dar y tomar, pero somos imperfectos y humanos... y por lo tanto, OS PEDIMOS DISCULPAS POR ERRORES, FALLOS... pues sabemos que VOSOTROS Y SOLO VOSOTROS HACÉIS POSIBLE ESTA PRUEBA.
A quienes hayamos podido defraudar, os rogamos que nos disculpéis y nos permitáis compensaros el año próximo, pues espero que si no todos, la mayoría, volváis a estar a nuestro lado.
Gracias por venir, gracias por apoyarnos y gracias por disculparnos, hay cosas buenas y malas, pero particularmente pienso que en líneas generales, ha estado bien...
Soy crítico y duro,(conmigo mas que nadie), y creo que si tuviese que ponernos una nota, sería un notable alto... NO es sencillo movilizar tanta gente, controlar autobuses, circuito... y con menos recursos de los que la gente piensa, y creo que,(con subsanables y perdonables fallos), hemos sacado la prueba adelante.
Solo me queda despedirme y desearos a TODOS LOS CORREDORES DE GALICIA,(y resto del Mundo), una MUY FELIZ NAVIDAD Y EL MEJOR 2012+1

De corazón, GRACIAS POR TODO...

Manténganse jóvenes y bellos!!!

3&Run C/ Restollal n35 bajo
Iñaky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/10/12
88 Carreiras
64 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:40
Asunto: Re: Sin son 10Km 2012

Bonita carrera y bonito circuito, en el futuro tienen que pulir algún detalle, pero para ser la primera la organización estubo genial. Volvere el proximo año.
J.C.LEMA

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/09/11
34 Carreiras
72 Mensaxes
RIBEIRA
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:44
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Aplauso Grazas a tí PedroNimo, con persoas coma tí, este mundo sería un pouco mellor. Eu personalmente vinche en todo o momento moi atento o que estaba a suceder, intentando millorar ou correguir no momento os pequenos fallos que se iban vendo. GRAZAS por unha mañan estupenda e Feliz navidad a todos e prospero ano novo.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:46
Asunto: Re: Sin son 10Km 2012

Por aquí y más brevemente...
Pediros disculpas por errores y defectos, tanto a nivel personal YO SOY EL PRIMERO QUE HA COMETIDO VARIOS ERRORES HOY, y a nivel organizativo... Duchas, guardaropa y otros varios...
Pero os prometemos mejorar, mejorar y seguir aprendiendo, SOMOS ATLETAS, AL IGUAL QUE VOSOTROS y por lo tanto, queremos mas, queremos mejor y NO nos desanimamos. Tomaremos nota de vuestras críticas, sugerencias y comentarios y solo podemos disculparnos y prometeros que el año próximo MAS Y MEJOR, confiad en nosotros, pero si algo esta claro es que VOSOTROS HABÉIS HECHO POSIBLE LA SIN-SON y sin vosotros será imposible repetir...

Muchas gracias y FELIZ NAVIDAD!!!

3&Run C/ Restollal n35 bajo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos