Foros ›
Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Juanto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/12
0 Carreiras
53 Mensaxes
Porto do Son / Gijon
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 5:38
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Argen escribió:
Si si que aclaro; faltaría mais; explico o detalle para que se entenda tal e como o sei eu; rapaz que corre por Noia pero esta empadroado no Son,cando se fai unha inscripción preguntasenos se somos corredores locales, e el nesta carreira si que marca claro esta; o premio sin duda seria del (baixou de 33 co cal non quedan dubidas) si todo estuvera ben pero dinlle que como aparece de Noia non llo dan; enton a miña pregunta seria, de que sirve que pregunten si e corredor local na inscripción se despois non se atende a sua inscripción.
Comenteino como detalle que non creo nin que a el lle interese o debate pero agradeceria sabelo por simple curiosidade.

Sin conocer el caso, por lo que comentas ¿marco la casilla de corredor local y como localidad de la que viene dejo puesto Noia? Si es asi veo logico que no se lo dieran. Yo vivo en Porto do Son por trabajo, soy de Gijon y estoy empadronado en Gijon, podria haber marcado la casilla de corredor local y estariamos ante un conflicto similar. No lo considero fallo de la organizacion, me parece que se podían tomar dos decisiones y ninguna de las dos serian totalmente erroneas.
Arnela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/10/09
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 9:08
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Argen escribió:
o premio sin duda seria del (baixou de 33 co cal non quedan dubidas) si todo estuvera ben pero dinlle que como aparece de Noia non llo dan.

Pois non sabía eu que era do Son, agora xa o teño na agenda para fichalo jajaja. Eu sempre pensei que era da Serra coma o seu irman.

Bueno, con respeto o que preguntas, supoño que en grande parte será cousa da empresa que leva as inscricións e cronometraxe; que debería facilitar a organización unha lista cos corredores que marcamos esa opción o realizar a inscrición, e logo a organización debería comprobalo no padrón do concello. Polo tanto terán que revisar este tema para vindeiras edicións.

Como ben dis, a este rapaz non creo que lle interese este debate. Pero a organización ten que ter esto comprobado antes de que se celebre a carreira para que a empresa que leva a cronometraxe lle poda dar os resultados o finalizar a mesma, e con esto non digo que sexa toda a responsabilidade da empresa en cuestión, que non teño nada en contra deles.

Boas festas a todos.
MILLA

Novo foreiro
Novo foreiro
10/05/09
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 9:36
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Penso que a carreira foi un éxito total.
Pola data elexida, pola alta participación, pola calidade dos corredor@s, pola idea de unir dúas poblacións, pola xestión de dispoñer dunha ruta sen coches, por dar a oportunidade ós participantes nas categorías inferiores de correr con referentes do atletismo mundial e nacional.

Dou gracias en xeral a todolos organizadores de carreiras polo traballo de permitirnos correr de forma organizada, e en particular ós organizadores da CARREIRA POPULAR EN LINEA SIN-SON 10 K.

Os frutos do traballo deste ano, tamen se verán o próximo ano. OBXECTIVO 2000.
lukiñas

Novo foreiro
Novo foreiro
23/12/12
11 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 9:40
Asunto: Re: Sin son 10Km 2012

Ha sido una carrera muy hermosa, y pesar de pequellos detalles, nos lo hemos pasado de cine, eso sí, la próxima vez teneis que apagar el viento q se os ha ido la mano.... je je

MAS FOTOS POR FAVOR!!!!
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 10:02
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

MILLA escribió:
Penso que a carreira foi un éxito total.
Pola data elexida, pola alta participación, pola calidade dos corredor@s, pola idea de unir dúas poblacións, pola xestión de dispoñer dunha ruta sen coches, por dar a oportunidade ós participantes nas categorías inferiores de correr con referentes do atletismo mundial e nacional.

Dou gracias en xeral a todolos organizadores de carreiras polo traballo de permitirnos correr de forma organizada, e en particular ós organizadores da CARREIRA POPULAR EN LINEA SIN-SON 10 K.

Os frutos do traballo deste ano, tamen se verán o próximo ano. OBXECTIVO 2000.
Pois houbo a quen lle pareceu mal que PEdro correra cos pequenos..
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 10:45
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Sendo a súa primeira edicion, e con todo o que acarrea unha etapa en liña(desprazamento de corredores e outras cousas) estivo ben...
Non fixen uso das duchas nin do gardaroupa.
O que creo é que un sorteo, se se fai, deberise impoñer a sorte e non a vontade dos subastadores.
Para o ano volveremos...

Saudos e boas festas!
Gilillo

Maratoniano
Maratoniano
13/12/10
46 Carreiras
115 Mensaxes
Ortoño (Ames)
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 10:51
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Carrera cojonuda, avituallamiento de escándalo, camiseta técnica de calidad superior a la media, (en la magnífica carrera, por entorno y organización, del cross de los menhires solo nos dieron una botella de agua), servicio de autobuses perfecto y servicio de consigna con problemillas pero que se hizo más caótico por la manera de revolver de más de uno de nosotros. En fin, creo que si ponemos los pros y los contras de la carrera en una balanza ganan los pros por goleada. Por mi parte enhorabuena a la organización por su esfuerzo. Para mí fue una primera edición sobresaliente.
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 11:17
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

A carreira pareceume estupenda,por recorrido e por Organizacion.
Eu son dos que din que sempre hai quen critique,xustificado ou non.Pero o tema que comenta un Foreiro,que eu non o mirei,sobre deixar sin proteccion o ultimo participante xa non me gusta tanto.Tamen falta saber si lle deron a ocasion de subir o autobus e el decidiu ir fora da proba.
Parabens os Organizadores.Saudos dende O Ceo.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 11:31
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Justoume moito a catreira de onte a sin son,ainda que aljuns a queiran tildar de sin ton ni son jajaj,eu creo e como organizador destes eventos sei q e moi dificil que toda saia de 10 xa o cortar a estrada durante o tempo q estubo cortada e un exito total despois amin a ruta encantoume subidas e baixadas os avituallamientos eu vinos ben ainda q no segundo non habia voluntarios,pero podianse coller facilmente as aguas dspois xa na meta ali habia de todo desde rosca ,acuarios cola caos ou polo estilo ,laranxa mazan,q mais queremos coño,habia de todo,no tema dos sorteos non opino porque xa me marchei antes ,para min a carreira un notable,para o ano se non hay desgracia volveremos,felicitacions a organizacion voas festas correlegas.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1310 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 11:41
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Eu quedei encantado con todo, hai pequenos erros pero que non me parecen tran graves, pola contra moitísimas cousas positivas.
Eu como ben dicides o único punto que si me parece mal de verdade e que non quedase ningún coche de escoba co último participante, sabemos que José neira, leva un ritmo moi lento, pero acude a moitísimas carreiras e nunca vin este problema, de feito, dúas rapazas chegaron moi cerquiña de el, e tamén tiñan que vir pola arcen nos últimos km.
luisoceive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/08
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 11:47
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Buenos días:

Carrera dura sobre todo por el viento, en cuanto a la organización darle la enhorabuena porque han estado de diez a pesar de las dificultades de organizar una carrera de este tipo, me quito el sombrero enhorabuena otra vez.
Argen

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 12:37
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Juanto escribió:
Argen escribió:
Si si que aclaro; faltaría mais; explico o detalle para que se entenda tal e como o sei eu; rapaz que corre por Noia pero esta empadroado no Son,cando se fai unha inscripción preguntasenos se somos corredores locales, e el nesta carreira si que marca claro esta; o premio sin duda seria del (baixou de 33 co cal non quedan dubidas) si todo estuvera ben pero dinlle que como aparece de Noia non llo dan; enton a miña pregunta seria, de que sirve que pregunten si e corredor local na inscripción se despois non se atende a sua inscripción.
Comenteino como detalle que non creo nin que a el lle interese o debate pero agradeceria sabelo por simple curiosidade.

Sin conocer el caso, por lo que comentas ¿marco la casilla de corredor local y como localidad de la que viene dejo puesto Noia? Si es asi veo logico que no se lo dieran. Yo vivo en Porto do Son por trabajo, soy de Gijon y estoy empadronado en Gijon, podria haber marcado la casilla de corredor local y estariamos ante un conflicto similar. No lo considero fallo de la organizacion, me parece que se podían tomar dos decisiones y ninguna de las dos serian totalmente erroneas.
neste caso creo que ainda que sexas do Son me parece que non sirve senon se demostra estar empadroado;ollo que non o poño en dubida que sexas de ali,solo faltaba,quero decir que o non estar empadroado quizás non lles sirva!!a miña pregunta e ¿para que sirve enton que marquen esa casilla? seguramente fallo de championchip por non revisalo.
Argen

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 12:44
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

fonteiña escribió:
A carreira pareceume estupenda,por recorrido e por Organizacion.
Eu son dos que din que sempre hai quen critique,xustificado ou non.Pero o tema que comenta un Foreiro,que eu non o mirei,sobre deixar sin proteccion o ultimo participante xa non me gusta tanto.Tamen falta saber si lle deron a ocasion de subir o autobus e el decidiu ir fora da proba.
Parabens os Organizadores.Saudos dende O Ceo.
Si o que o comentou fun eu porque o acompañei os últimos kilometros (5km) e deixoume cun pouco de mal corpo ver eso; ainda que lle deran a opción de subir o autobus senon me equivoco a carreira non tiña limite dunha hora,o que tiña límite era o corte do tráfico e comenteino porque non iba pechando nin ambulancia nin ninguen da organizacion e si tuvera calquer percance esta persoa seria unha magoa para unha carreira que repito, foi un éxito total e xa lles din a Noraboa!!
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 14:29
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Xa case o dixestes todo. Eu, en particular, contento coa xente do noso equipo, o Noitebra, que sen convocar nin nada reuniu a mái de 20 atletas.
Logo o recorrido, moi ben, salvo o vento, pero a iso non lle podemos poñer remedio, jeje. A costa "gorda" tamén se me atragantou, pero máis ben sería pola MM de Neda da semana pasada, jeje.

Máis valoracións:
Moi ben: o ambiente e a participación. Cantos amigos e amigas coñecidos había por alí!!! jejeje.
Moi ben: o avituallamento final.
Ben: os autobuses, aínda que o último retrasouse 10 minutos e chegamos con pouco tempo de quentar na saída (culpa miña tamén por non querer entrar a toda costa no anterior bus...).
Mal: o 2º avituallamento en carreira, case que desatendido, coas botellas abertas..., normal que algúns atletas intentando coller unha botella, tirasen co resto (vino cos meus ollos...). No obstante, sorte habelo (que non tiña por qué).
Mal o autobús gardarropupa : xa se comentou. Caos na xestión das bolsas. Consecuencia persoal, enfriei mal, e outra vez medio enfermo... aínda que iso tamén é en parte culpa miña por defectos de fábrica, jeje.
Regular: a distancia real final. Co fácil que era axustar o tema na saída. No obstante, este é un detalle secundario.
Mal a protección aos últimos atletas: ao marchar puidemos comprobar o que aquí se mencionou.

Do resto non podo opinar, xa que arrancamos pronto para Santiago e non pasei polas ducchas nin quedei á entrega de premios e sorteo.

En definitiva, felicitar á organización, que para ser a primiera edición non estivo nada mal, e a próxima vez, sendo carreira da FGA, metede competición por equipos, aínda que sexa sen premios en metálico, que iso sempre motiva un pouco máis e fomenta a participación...

Por certo, mc-ray, seica che tocou un xamón, pero cando a xente que tiñamos alí quixo reaccionar, xa o estaban sorteando de novo, jajaj. A próxima vez será...

Felices festas a tod@s!
Juanto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/12
0 Carreiras
53 Mensaxes
Porto do Son / Gijon
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 14:39
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Argen escribió:
Juanto escribió:
Argen escribió:
Si si que aclaro; faltaría mais; explico o detalle para que se entenda tal e como o sei eu; rapaz que corre por Noia pero esta empadroado no Son,cando se fai unha inscripción preguntasenos se somos corredores locales, e el nesta carreira si que marca claro esta; o premio sin duda seria del (baixou de 33 co cal non quedan dubidas) si todo estuvera ben pero dinlle que como aparece de Noia non llo dan; enton a miña pregunta seria, de que sirve que pregunten si e corredor local na inscripción se despois non se atende a sua inscripción.
Comenteino como detalle que non creo nin que a el lle interese o debate pero agradeceria sabelo por simple curiosidade.

Sin conocer el caso, por lo que comentas ¿marco la casilla de corredor local y como localidad de la que viene dejo puesto Noia? Si es asi veo logico que no se lo dieran. Yo vivo en Porto do Son por trabajo, soy de Gijon y estoy empadronado en Gijon, podria haber marcado la casilla de corredor local y estariamos ante un conflicto similar. No lo considero fallo de la organizacion, me parece que se podían tomar dos decisiones y ninguna de las dos serian totalmente erroneas.
neste caso creo que ainda que sexas do Son me parece que non sirve senon se demostra estar empadroado;ollo que non o poño en dubida que sexas de ali,solo faltaba,quero decir que o non estar empadroado quizás non lles sirva!!a miña pregunta e ¿para que sirve enton que marquen esa casilla? seguramente fallo de championchip por non revisalo.

A lo que yo me refiero es que si pones la casilla de corredor local, pero luego indicas que vienes de otra localidad se crea un conflicto, a partir de ahí la solucion que des se podra considerar injusta por un motivo u otro.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos