Foros ›
Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 15:15
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Enhorabuena a la organización de esta carrera, seguro que repito el año que viene.
Quería decir tres cosas sobre críticas que he leído por aquí y que creo que puedo exculpar a la organización.

La primera que he leído es sobre la distancia total, que si es fácil corregirla en la salida, meta ,etc... La carrera estaba medida seguro para 10 kilometros, pero que pasa, que estoy totalmente seguro, que al igual que hice yo, todos tomamos la mejor trazada durante toda la carrera, llendo por el carril de la derecha o el de la izquierdo según conviniese. (no creo que la organización cuando midió la carrera fuera con el coche haciendo esa trazada) también tener en cuenta que en la
Vig-Bay nos obligan ha ir todo el rato x el carril de la derecha, pero tienen conos delimitando durante todo el recorrido MUCHOS mas voluntarios y nos cobran 20€ no 4!!!!! enserio alguien se ha parado a pensar esto??

Segundo, a unas amigas mías que llegaron al final del todo también les paso el coche escoba, pero les preguntaron si se querían subir, que PROTECCIÓN CIVIL (y no los organizadores) no podían hacerse responsables de ellas pues solo tenían una hora de permiso para cortar el tráfico, ellas por su propia cuenta decidieron continuar. Entiendo que os de pena el señor ese que se queda el solo y sin protección pero ya me parece mucho que los organizadores consiguieran el permiso para cortar una carretera nacional durante una hora siendo una carrera que está en su primera edición (pues salio bien y eramos mas de 1000 participantes, pero esto no tenia por que ser así en un principio) seguro que si la carrera sigue avanzando y cada vez participa más gente TRAFICO permitirá que en vez de una hora se corte dos y los mas rezagados puedan llegar con seguridad.
No se si hay alguna carrera en la que se consiga parar una carretera nacional durante tanto tiempo con este numero de participantes?

Por tercero, los que dicen que las azafatas y el speaker dieron premios de una calidad o otra dependiendo de si eran conocidos o no, pues no creo que sea verdad, pues creo que me lleve el mejor premio y no conocía de nada ni al speaker ni a las azafatas. Luego si que es cierto que cuando se levantaban los números, puede que el speaker dijera a las personas que conocía (esto lo digo sin saber eh!) pero en el caso de que fuera verdad. QUE TIRE LA PRIMERA PIEDRA QUIEN NO LO HUBIERA HECHO!!
enserio alguien en la situación del speaker no diría el numero de algún conocido?????


Sobre lo del agua en el segundo avituallamiento creo que si que es un fallo que no hubiese nadie dándolas, pero en cuantas carreras de 10 kilómetros hay avituallamiento en dos lugares del circuito? (y mas siendo una carrera en línea) digamos que tampoco sobraba el voluntariado, pues los jóvenes de hoy en día no madrugamos un domingo para hacer cosas de una forma gratuita precisamente....


Lo del guardarropas pues mas de lo mismo, si que es cierto que pudo ser un caos y que es necesario cambiarlo para la próxima edición, que puede hacerse como en Orense poniendo las cosas tras una valla y que los voluntarios te la traigan x el dorsal, pero que también se hubiese criticado aquí, por que si yo en Orense estuve esperando como 15 minutos para conseguir mi ropa, aquí que había muchos menos voluntarios pues tendría que esperar igual una hora, no?


Perdón por este ladrillo pero quería decir mi opinión, porque estoy seguro que los organizadores entran en este foro y leen todos estos mensajes ilusionados de que el trabajo que han realizado durante tanto tiempo de preparación sea recompensado, y no creo que sea justo que solo se queden con las partes malas, habiendo sido un carrerón y que con estos mensajes les quitemos las ganas de volver a realizar este duro trabajo para una segunda edición que OJALA se pueda realizar.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 15:37
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

+1 kartiza
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1025 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 15:40
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Moi boa carreira. Entendo que hubo fallos pero erámos case 900 e era a primeira vez e que eu sepa,a primeira e perfecta ningunha, incluso as que levan varias edicions seguen a ter algún...
Respecto ó sorteo, e visto o que che daban ó chegar a meta por 4
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 16:07
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Non iba a intervir mais neste fio dado que xa o fixen para agradecer a organizacion e tamen dicir o meu punto de vista do unico fallo que eu vin que foi o tema do gardaroupas,pero lidas as criticas do tema do sorteo solo dicir duas cousas,eu fun un dos agraciados "a dedo" porque un familiar levantou o meu dorsal e escollerono para nada coñecia a nadie da organizacion, e o segundo en cantas carreiras sortean material???porque que eu sepa en ningunha e o unico que leo son criticas o sorteo...e pareceme inxusto porque desde logo eu fun a correr e pasalo ben e eso cumplironmo con creces e de non ter que quedar porque corrian os meus pequenos nin houbera esperado o sorteo e parece que en vez de dar uns detalles que eso eran detalles...daban o gordo da loteria
Boas festas a todos e vemonos na seguinte
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 16:18
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Pero o que hay que ler, pode ser que vos seades os que levastedes o regalos non vos pareza para tanto pero os que non levamos fastidianos un pouco porque estabamos esperando como PARVOS; e certo que moitos seriades elixidos sen ser coñecidos pero o sorteo foi a DEDO, elixian o numero que eles QUERÍAN. A min fastidioume quedar sin regalo pero o peor foi a espera vendo como se rían nas nosas narices, eso si que non Parar Parar
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 17:05
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Voy a comentar desde mi humilde perspectiva.

A mí me gustó mucho la carrera. Trazado durillo, con varios repechos y, sobre todo, una exigente y tendida cuesta final (en el kilómetro siete u ocho) que me recordó a la famosa cuesta de Vite en Santiago. Además, considero un verdadero lujo correr por una carretera nacional totalmente cortada, así que en este aspecto un 10 a la organización. Por otra parte, la entrega de dorsales fue muy rápida (en menos de 5 minutos tenía el mío) y el traslado en los autobuses se hizo de manera puntual, sin ningún fallo, lo cual se agradece.
¿Avituallamientos en carrera? No utilicé ninguno, pero habían dos. Sin embargo, en el último (kilómetro 8 ) no vi a nadie repartiendo agua. Esto no me parece algo negativo, ya que considero que en una carrera de 10km puede bastar con un solo avituallamiento, y tampoco hacía calor, por lo tanto el que no hubiera personal en el último puesto no me parece nada reprochable en lo absoluto.
Respecto al avituallamiento en meta, tuve a mi disposición Aquarius, manzana, yogur, chocolate en envase pequeño e incluso un pedazo de roscón. Muy completo desde mi punto de vista.
Y la camiseta muy chula, técnica, y con muy poca publicidad, lo cual se agradece.
No comento sobre el servicio de guardarropa o duchas porque no dispuse de ellos.

El único punto que criticaría sería el desorden que hubo en los sorteos... pero, vamos a ver, esto para mí no condiciona en lo absoluto mi opinión sobre la carrera, ya que voy a eso, a correr, no a que me regalen cosas o a participar en rifas.
Esto es un aspecto secundario, o más bien terciario en mi opinión.

Lo dicho, mi enhorabuena a la organización, carrera de 10. Aplauso Aplauso Espero repetir en una segunda edición. Moi feliz
Cayetano

Novo foreiro
Novo foreiro
19/08/09
0 Carreiras
38 Mensaxes
Freixedo
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 17:13
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

ORGANIZADORES DE LA Sin-Son 10K[u]

En primer lugar queremosvos agradecer a todos os corredores a confianza que depositastedes en nos nesta primeira edición. Tamén agradecer as vosas recomendacións e criticas (constuctivas), que seguro nos axudarán a mellorar como evento de cara ó futuro. GRACIAS DE CORAZÓN!!

ERROS IMPERDOABLES:
1.O Pavillón pechado (cando tes tantas cousas na cabeza, o máis obvio pasaseche). NON VOLVERÁ A SUDEDER.
2.O tema Gardarroupa (o fallo foi noso, deixar solos os chavales do instituto sin un adulto que coordinase o proceso, bastante fixeron con axudarnos). GRACIAS CHICOS.
3.1º Sonense: Antes de nada disculparnos con Rubén Caamaño que espero acepte as disculpas xa que si é certo que e de Porto do Son. Nos os organizadores contratamos a championchip para que se responsabilicen dos erros nas clasificacións absolutas e a F.G.A no apartado de Escolares, pero ainda así ¨PERDOADE OS ERROS¨.
4.Desprotección os últimos clasificados:
Enteramonos deste detalle moi grave o rematar a proba e disgustounos moito que esto sucedera xa que non se cumpliu o acordado co dispositivo de tráfico (o corte estaba aprobado de 10:30h a 11:45h), tempo suficiente para que chegara con seguridade o último atleta. Pediremos explicación a quen corresponda por elo.
[b]4.O artigo 9 trofeo a todolos primeiro sonenses.[/b]
O fallo está en que, desde o primeiro reglamento que se redactou pola nosa parte, a federación galega rectificouno para darlle rigor e oficialidade o mesmo, neste proceso o ARTIGO 9 sufreu unha variación de redacción, o cal fixo que se produxera este problema. Donde esta o fallo? En nos, por non haber leido con todo detalle o reglamento. (disculpade por elo).

Sen mais, douvos as gracias de novo e espero contar ca vosa presencia na segunda edición da Sin-Son 10K. DISCULPADE TODOS OS ERROS QUE TIVEMOS E VALORADE TAMÉN TÓDALAS BOAS ACCIÓNS QUE SE PUXERON A VOSA DISPOSICIÓN SIN OUTRO FÍN QUE DISFRUTARADES DE MANEIRA SEGURA.

FELIZ NAVIDAD E PRÓSPERO ANO NOVO A TODOS.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1310 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 17:17
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Kartiza, estou seguro de que a organización agradece as criticas sempre e cando se fagan dende o respeto, e sirvan para mellorar cousas.
Non vexo eu que se esté poñendo que a carreira estivo mal, para nada.
Se non houbera asistido e solo lendo por aqui, vexo que foi unha carreira ben organizada con varios detalles a mellorar.

O do sorteo pois mira, sen coñecer ós organizadores tocoume un xamón.
O que di Kartiza de que a carretera so se podía cerrar unha hora estou de acordo e hai que aplaudir que conseguisen cerrala totalmente.
Pero nunha proba da FGA ten que ir un coche escoba detrás do último participante, como se fai en todas as probas, non ten nada que ver con pechar o tráfico, simplemente un coche de apoio, normalmente vai unha ambulancia.
E o das clasificacións por equipos penso que é algo importante para a organización, xa que sempre se fomentará máis a participación.
Eu para o ano, se podo non faltarei. Guiño
Argen

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 18:26
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Respuesta perfecta de Cayetano ,creo que mejor explicado imposible!y Mac-ray totalmente de acuerdo contigo,a eso me referia; aunque para mi un placer acompañarlo aunque no corriera porque da ejemplo a todos.
Kartiza; pena el señor??se llama diferencia de trato;creo que no entendiste lo que se quiso transmitir (crítica constructiva siempre por mi parte); nadie dijo que el trafico tuviese que seguir cortado sino que tuviesen alguien cerrando la carrera; y yo decidi ir con él porque entendía que había sido un despiste de la organización y si yo me viese en su lugar organizando me gustaria que tambien me echaran un cable en un imprevisto asi.
Venga gente,creo que está todo más que aclarado asique a disfrutar de las navidades y a seguir disfrutando del deporte!!
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 18:45
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Quería comentar que el domingo pasé un buen rato en Porto do Son, y dar las gracias a los responsables por organizarla. La idea del recorrido, un circuito en línea me encantó. Reconozco que no es fácil llevarlo a cabo. Espero que se mantenga, ya que no hay muchas carreras iguales.
Decir también que me salió mejor de lo esperado y pude hacer un buen tiempo. Tres tachuelas en el recorrido no muy duras , pero la última un poco más larga la rampa. Creo que tuvimos suerte en que el viento sólo se sintió un poco después de la mitad del recorrido, y no totalmente en contra. Menos mal. Final espectacular en el que si te queda fuerza, lo das todo, primero bajando, y luego llaneando hasta la línea de meta.
Por último también dar las gracias por la foto y el buen rato disfrutado a todos los compañeros de viaje.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
480 Carreiras
3715 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 19:10
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Para min a carreira por ser a sua 1ª edición, estivo de notable alto. Eu non tiven ningún problema.
Respecto a miña carreira, ia ca idea de correr a 4'Km., pero non me situei nada ben na saida e nos 2 Kms. iniciais, se facía moi complicado correr o ritmo escollido, polo que nos 5 seguintes dinlle moita caña e na subida de Aguieira, non tiven máis remedio que afloxar (senon podía estoupar) Avergoñado . Creo que a subida atragantousenos a uns cantos.
O final polo meu crono 40'15", polo que estou máis que satisfeito, xa que me estou acercando os ritmos os que adoito correr.
Esperemos que esta sexa a 1ª de moitas edicións.
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 19:17
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

guti290971 escribió:
Todo ben na carreira , de notable alto , co fallo da ausencia de voluntario para dar auga no segundo punto , e ausencia de auga para os mais lentos.
o peor o absurdo sorteo pouco limpo , onde os agraciados tanto levaban cesta ou botella segun o criterio do simpatico speaker e as tres rapazas que favorecian os colegas escollendo con descaro.

Parar Parar Nono Nono Eu sonche de ben lonxe, non coñezo o "simpático" do speaker, non coñezo a ningunha das rapazas ( pena ) e ainda así........Tocoume un agasallo, pequeno ou grande, pero foi un regalo sin descaro Bailar Bailar
Felices festas a tod @ s....e vemonos no mesmo sitio no 2013 Moi feliz
Colibri

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 20:49
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Cayetano escribió:
ORGANIZADORES DE LA Sin-Son 10K[u]

En primer lugar queremosvos agradecer a todos os corredores a confianza que depositastedes en nos nesta primeira edición. Tamén agradecer as vosas recomendacións e criticas (constuctivas), que seguro nos axudarán a mellorar como evento de cara ó futuro. GRACIAS DE CORAZÓN!!

ERROS IMPERDOABLES:
1.O Pavillón pechado (cando tes tantas cousas na cabeza, o máis obvio pasaseche). NON VOLVERÁ A SUDEDER.
2.O tema Gardarroupa (o fallo foi noso, deixar solos os chavales do instituto sin un adulto que coordinase o proceso, bastante fixeron con axudarnos). GRACIAS CHICOS.
3.1º Sonense: Antes de nada disculparnos con Rubén Caamaño que espero acepte as disculpas xa que si é certo que e de Porto do Son. Nos os organizadores contratamos a championchip para que se responsabilicen dos erros nas clasificacións absolutas e a F.G.A no apartado de Escolares, pero ainda así ¨PERDOADE OS ERROS¨.
4.Desprotección os últimos clasificados:
Enteramonos deste detalle moi grave o rematar a proba e disgustounos moito que esto sucedera xa que non se cumpliu o acordado co dispositivo de tráfico (o corte estaba aprobado de 10:30h a 11:45h), tempo suficiente para que chegara con seguridade o último atleta. Pediremos explicación a quen corresponda por elo.
[b]4.O artigo 9 trofeo a todolos primeiro sonenses.[/b]
O fallo está en que, desde o primeiro reglamento que se redactou pola nosa parte, a federación galega rectificouno para darlle rigor e oficialidade o mesmo, neste proceso o ARTIGO 9 sufreu unha variación de redacción, o cal fixo que se produxera este problema. Donde esta o fallo? En nos, por non haber leido con todo detalle o reglamento. (disculpade por elo).

Sen mais, douvos as gracias de novo e espero contar ca vosa presencia na segunda edición da Sin-Son 10K. DISCULPADE TODOS OS ERROS QUE TIVEMOS E VALORADE TAMÉN TÓDALAS BOAS ACCIÓNS QUE SE PUXERON A VOSA DISPOSICIÓN SIN OUTRO FÍN QUE DISFRUTARADES DE MANEIRA SEGURA.

FELIZ NAVIDAD E PRÓSPERO ANO NOVO A TODOS.
Perfecto!! Aplauso mais que suficiente!!
bazamuros

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/12
23 Carreiras
13 Mensaxes
LIRA
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 22:54
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Pois, para mí, esta carreira é comparable na organización ca Pedrestre de Santiago. Os fallos na carreira.....eu non vin nigún, eso si, vin unha persoa en cada cruce ou en cada camiño, o que daba traquilidade os que corriamos para que non aparecera un coche. Sobre os fallos que comentades (o sorteo, o gardaroupas, etc...), pois todo e mellorable, pero hai que ter en conta que; sobre 900 corredores, 1º ano, saida nun pobo chegada en outro (autobuses), corte dunha carretera nacional, e por último non me negedes que nos pusemos a botas o chega a meta, que si yogures, batidos, rosco, mazás, laranxas, acuariso, ajuas....bueno faltaba o currasco pero disque o va a poñer para o ano jajajajjjajajaa. So me queda mais que felicitar a organización e preguntalles... ¿cando me podo apuntar a do ano que ven?
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 11:53
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Felicitación a la organización por esta carrera. Hay cosas que han escrito los compañeros que se deben arreglar. Por nuestra parte después del madrugón nos lo hemos pasado genial. Para el año si todo va bien, volveremos. Felices fiestas a todos.

A BOUZA SPRINT





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos