30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Sáb, 22 Dec 2012, 18:11 Asunto: Re: IV Milla Urbán Concello de Ordes
Uff, os pitufos unha hora despois da absoluta !!!
inespa
Foreiro infantil
24/11/11
12 Carreiras
109 Mensaxes
Dom, 23 Dec 2012, 21:12 Asunto: Re: IV Milla Urbán Concello de Ordes
Maravillosa, a miña primeira milla
Graciñas a organización a os animadores e as corredoras/es que o pasamos bárbaro sobre todo as veteranas.
Volverei sin cuidarlo o ano que vén
Juliancito
Novo foreiro
22/10/12
10 Carreiras
46 Mensaxes
Dom, 23 Dec 2012, 22:06 Asunto: Re: IV Milla Urbán Concello de Ordes
Muy buena organizacion y muy bonita la carrera!!!Para el año que viene ahy estaremos
Lun, 24 Dec 2012, 1:01 Asunto: Re: IV Milla Urbán Concello de Ordes
muchas gracias, vaya tiempazos en absoluta!
inespa
Foreiro infantil
24/11/11
12 Carreiras
109 Mensaxes
Lun, 24 Dec 2012, 9:46 Asunto: Re: IV Milla Urbán Concello de Ordes
Muchas gracias de nuevo a toda la organización, fue un día excepcional!!!! gratis total y encima con un buen avituallamiento y por si fuera poco regalitos al final y unos trofeos preciosos.
Felices fiestas y a descansar un poquito.!!!!
meluko
Foreiro infantil
15/04/12
150 Carreiras
139 Mensaxes
Lun, 24 Dec 2012, 15:36 Asunto: Re: IV Milla Urbán Concello de Ordes
Esta milla é realmente rápida, o trazado invita a facer marca e o dia acompañou, inda que a zona de gravilla restaba velocidade e ainda podía haberse feito algo de mellor tempo, felicitar á organización porque estiveron á altura, eu votei de menos que na carreira absoluta (ainda que fose salida conxunta) se oubese dividido as categorias junior, e senior, porque son duas categorías que teñen bastante participación, son duas idades bastante diferentes con condicions físicas significativamente distintas nestas distancias, e a competitividade iba a ser a mesma. De todolos xeitos moi ben esta milla, desexando volver para o ano! Gran traballo.
mac-ray
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Lun, 24 Dec 2012, 16:03 Asunto: Re: IV Milla Urbán Concello de Ordes
Eu participei por primeira vez nestas distancia, despois de sisputar pola mañá o 10k na Sin Son, fun por probar experiencia, aínda que a distancia é curta, as pernas pesaban moito máis do normal, pero tiña ganas de probarme e a verdade fixen un tempo que non me esperaba que fose tan baixo, na area penso que perdíamos un par de segundos, eu polo menos, incluso a entrada a esa zona de area tiña barro e esbaraba.
Noraboa a organización.
Maxi
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1936 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Mar, 25 Dec 2012, 20:23 Asunto: Re: IV Milla Urbán Concello de Ordes
Despoís de correr os 10 kms. da Sin-Son, sin poder entrenar nas últimas semanas, se me fixo duro facer unha distancia tan corta pola tarde, sobre todo polo rápido que corredes moitos ultimamente é o esforzo físico que esixía, pero tocaba correr na casa.
Darlle as gracias a oganización polo esforzo que fixeron en levar adiante esta proba, que non é doado, e ogallá volva a ser habitual do calendario de carreiras. Así que, para o ano espero que poidamos repetir. Club: ESPRINTES OURENSE. www.esprintesourense.com
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos