Foros ›
Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 11:43
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Carrera bien organizada pero con fallos de juventud que estaba claro que con 900 inscritos harían que se liara en algún momento, como pudo ser la salida y la entrega de bolsas, el resto estuvo genial.

Por cierto, lo mejor el roscón, pero qué bueno estaba...
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1935 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 20:07

Como xa comentaron varios, a proba tivo algúns erros e tamén grandes acertos, polo que calquera outro comentario o respecto pola miña parte sería repetir o xa dito.

No aspecto particular, gustoume en xeral todo o percorrido. Houbo algún pequeno risco de tropezo o pouco da saída, na zona do porto, pero ahí estabamos os propios corredores avisandonos uns a outros dos pequenos obstáculos. Saír de Portosín e atoparse con todo o ancho da estrada para correr o noso aire non tiña prezo. Durante o percorrido atopamos tres zonas de subida, que tamén se compensaban coas suas respetivas baixadas, xa que a carreira iba de porto a porto. Os últimos kilometros a Porto do Son, primeiro baixando e logo cháns, facían que disfrutasemos de unha entrada en meta con moi bó sabor de boca.

Con seus maís ou seus menos, xa que é moi dificil ter baixo control todolos aspectos inherentes a unha carreira de esta magnitude, creo que a proba se merece un aprobado alto; e para o ano tocará voltar a repetir.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com

Última edición por Maxi o Mar, 25 Dec 2012, 23:25; editado 1 vez
chavesrotti

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/12
0 Carreiras
12 Mensaxes
Chaves
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 23:10

Me gustaria aver ido alli...quedo muy lejos desde aqui...
Que ganas tenia de ir!!!
Chufi

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/10
0 Carreiras
30 Mensaxes
León
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 23:12

Sencillamente IMPRESIONANTE sería o calificativo que lle poño ó esforzo levado a cabo pola organización desta carreira para que puidéramos pasar unha gran mañá facendo o que máis nos gusta. Incluso a posteriori, como está ocurrindo neste fío de conversación, están demostrando toda a súa boa disposición xa que están leendo as opinións de moitos de nós e explicando o por qué as cousas sucederon como foron, pedindo disculpas e recoñecendo os erros que son conscientes que cometeron. Penso que son poucas as organizacións que se implican deste xeito, interesándose polas nosas opinións e interaccionando dun xeito constructivo. Detalles como éste son os que me levan a pensar que esta proba terá un futuro moi prometedor (aparte da propia carreira en sí, que pareceume espectacular polos motivos que xa moitos de vós comentástedes).

É moi difícil que non haxa erros cando se trata de mover un volume de xente tan grande como o que éramos. Pero precisamente dos erros é do que hai que aprender, i estou seguro de que así será. Neste sentido non vou aportar nada novo que non se falase xa, quizás o máis "peligroso" dos que me tocou vivir dende a miña experiencia na carreira foi o dos palés que había no medio do trazado na zona portuaria de Portosín (creo que era para separar os dous carriles polos que transcurría o circuito), xa que podían facerlle dano a alguen tendo en conta que íbamos todos moi agrupados e non se veían con claridade. O resto de cousas penso que son pequenos erros que a mín nin siquera me resultaron molestos (o sorteo incluso pareceume divertido).

A miña valoración é moi boa, de 8 ou 9 sobre 10. Así fíxenllo saber o domingo ó director da carreira, e así o fago agora públicamente. Na provincia de León, que é en donde máis carreiras participo por estar vivindo alí, a maioría das carreiras non lle chegan a ésta nin á altura dos talóns, dende moitos puntos de vista: organizativo, participativo, ambiente, coste de inscripción e atencións ós corredores, ... En definitiva, SIN-SON é un luxo Sorriso O próximo ano, si as datas me volven a coincidir ben, sen dúbida serei da partida de novo.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mér, 26 Dec 2012, 10:22

Chufi escribió:
Sencillamente IMPRESIONANTE sería o calificativo que lle poño ó esforzo levado a cabo pola organización desta carreira para que puidéramos pasar unha gran mañá facendo o que máis nos gusta. Incluso a posteriori, como está ocurrindo neste fío de conversación, están demostrando toda a súa boa disposición xa que están leendo as opinións de moitos de nós e explicando o por qué as cousas sucederon como foron, pedindo disculpas e recoñecendo os erros que son conscientes que cometeron. Penso que son poucas as organizacións que se implican deste xeito, interesándose polas nosas opinións e interaccionando dun xeito constructivo. Detalles como éste son os que me levan a pensar que esta proba terá un futuro moi prometedor (aparte da propia carreira en sí, que pareceume espectacular polos motivos que xa moitos de vós comentástedes).

É moi difícil que non haxa erros cando se trata de mover un volume de xente tan grande como o que éramos. Pero precisamente dos erros é do que hai que aprender, i estou seguro de que así será. Neste sentido non vou aportar nada novo que non se falase xa, quizás o máis "peligroso" dos que me tocou vivir dende a miña experiencia na carreira foi o dos palés que había no medio do trazado na zona portuaria de Portosín (creo que era para separar os dous carriles polos que transcurría o circuito), xa que podían facerlle dano a alguen tendo en conta que íbamos todos moi agrupados e non se veían con claridade. O resto de cousas penso que son pequenos erros que a mín nin siquera me resultaron molestos (o sorteo incluso pareceume divertido).

A miña valoración é moi boa, de 8 ou 9 sobre 10. Así fíxenllo saber o domingo ó director da carreira, e así o fago agora públicamente. Na provincia de León, que é en donde máis carreiras participo por estar vivindo alí, a maioría das carreiras non lle chegan a ésta nin á altura dos talóns, dende moitos puntos de vista: organizativo, participativo, ambiente, coste de inscripción e atencións ós corredores, ... En definitiva, SIN-SON é un luxo Sorriso O próximo ano, si as datas me volven a coincidir ben, sen dúbida serei da partida de novo.

Aplauso Aplauso Aplauso
AVILESINA

Novo foreiro
Novo foreiro
10/03/07
0 Carreiras
41 Mensaxes
Avilés-(Asturias)
Respostar citando Envío Mér, 26 Dec 2012, 22:44

Voy a dejar mi opinion sobre la carrera,que a mi gusto estuvo perferto en su totalidad,unicamente lo del sorteo,que les voy a dar un consejo para proximas ediciones ,ya que sucedio en alguna carrera más,como es normal la gente se va y hay demasiados numeros para sortear,entonces lo que se hace que los presentes metan su dorsal en una bolsa o caja y vayan sacando los dorsales ,asi estaran presentes la mayoria de personas y no hay porque sacar los 800 numeros,que no suelen estar presentes,como se suele decir de los errores tambien se aprende,pero para eso estamos para dar nuestra opinion y ayudar a mejorar las carreras,nada más un saludo y hasta la proxima.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2012, 8:46

AVILESINA escribió:
Voy a dejar mi opinion sobre la carrera,que a mi gusto estuvo perferto en su totalidad,unicamente lo del sorteo,que les voy a dar un consejo para proximas ediciones ,ya que sucedio en alguna carrera más,como es normal la gente se va y hay demasiados numeros para sortear,entonces lo que se hace que los presentes metan su dorsal en una bolsa o caja y vayan sacando los dorsales ,asi estaran presentes la mayoria de personas y no hay porque sacar los 800 numeros,que no suelen estar presentes,como se suele decir de los errores tambien se aprende,pero para eso estamos para dar nuestra opinion y ayudar a mejorar las carreras,nada más un saludo y hasta la proxima.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
jjtajes

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/12
123 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2012, 9:27

AVILESINA escribió:
Aplauso Aplauso Aplauso
portopas

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/12
3 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2012, 22:28

Ningunha duda de que Ruben Caamaño está empadroado no Son ! Desde logo... ser o primeiro local e darlle o premio a outro !!!! Ten delito ! Pero en fin......
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2012, 12:20

Sinceramente (e sen ánimo de ofender)...

Cada vez, atopo menos argumentos para defenderche cando a peña se refire a tí como "Pedro Timo".

FELICES FESTAS A TOD@S!!
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2012, 14:38

DAntilles escribió:

Cada vez, atopo menos argumentos para defenderche cando a peña se refire a tí como "Pedro Timo".

FELICES FESTAS A TOD@S!!
Pregunta Pregunta
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2012, 16:37

DAntilles escribió:

FELICES FESTAS A TOD@S!!
Uff, palaras duras..algunha vez falastes con el? Por favor, si non o fixestes dignate a facelo, quiza te sorprendas..
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2012, 17:41

juandertaker escribió:
DAntilles escribió:

FELICES FESTAS A TOD@S!!
Uff, palaras duras..algunha vez falastes con el? Por favor, si non o fixestes dignate a facelo, quiza te sorprendas..

Aplauso Aplauso
Pero si ese ome préstase a todo o que o populacho lle pedimos Guiño .....e a ter defectos como todo descendiente de Adan ou do Homus-Omínidus.......pero... non seremos nos peor ca El si lle imos a Yugular o mínimo traspés que teña ??? Eu ainda non lle vin sair ningún "sapo" pola sua boca¡¡ Nono Nono

Bo Fin de Ano, e que os Reises nos traian a todos algo do que lle pedimos
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2684 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2013, 18:05

Cuándo enviará la Organización los resultados a Correr en Galicia para poder sumar puntos en el Circuito?

ChampionChip ya tiene la clasificación desde el mismo día de la prueba pero parece ser que, si la Organización está de acuerdo con dicha clasificación, debe comunicarselo expresamente a Correr en Galicia.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
pablonoia

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/11
7 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Out 2013, 15:31

Va a haber carrera este año??

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos