joseeiraseiras escribió: |
A min tampouco me coincide o grafico,fun o ano pasado pero non see parece ,este ano repoto.O ano pasado subiase e logo baixavase e saliase a general.A min esta carreira o ano pasado gustoume moito |
callosraba escribió: |
la web de www.castrelo.org no me permite el acceso........os pasa lo mismo o es que me han bloqueado??? |
tanqueta escribió: |
Bos días, rapac@s son Maribel a concelleira de deportes de Castrelo de Miño e organizadora da carreira; primeiro mil disculpas, por a falta de información, a verdade non me enterei hasta hoxe a maña a primeira hora, pensando que a fg de atletismo, tiña redericcionado todo o tema de inscricción, hoxe nos encontramos con que non, e estamos dende Ourense Angel mais eu intentando solucionalo, e poñendonos en contacto con todos vos. O do custe, e simple, este ano non conseguimos ningun tipo de axuda-subvención, por eso puxemos o prezo de 4€ para maiores de 18 anos, para que nos votedes unha man en organizar este evento e seguir disfrutando da carreira. Outro tema e que Cesar non ten nada que ver, xa o ano pasado a fixemos nos. Esperando a ver dado unha minima explicación estou a vosa disposición. Saudos |