Foros ›
Autor
Mensaxe
javi44

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/08
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Xan 2013, 16:40
Asunto: Empezando de nuevo

Buenas!Vuelvo con ganas al tema de gastar las zapatillas y llevo medio mes ya corriendo entre 2-3 veces por semana distancias de entre 5-10 km.
Llevo un ritmo de entre 5:30-6 min/km.
Quería que me informaseis un poco y me dieseis opinion de entrenamientos,sobre 2-3 días a la semana.
Mi meta es ir mejorando poco a poco para poder correr con garantías carreras populares y mejorar un poco mis tiempos,sin obsesionarme...quiero hacer deporte.
Gracias!!
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Xov, 03 Xan 2013, 17:32
Asunto: Re: Empezando de nuevo

O meu consello é que disfrutes cada saída e acompáñanos nas carreiras dos fin de semana. Porque o peor de cando se empeza moi rápido e querendo "comerse o mundo" acabamos retirándonos, ben por cansanzo, aburrimento ou, no peor dos casos, por lesións. Disfruta deste deporte sempre que saias, chova, neve ou quente o sol e pronto descubrirás que non podes vivir sen sair a trotar. Non te poñas unhas marcas demasiado boas; chegarán soas se te divirtes correndo¡¡
Bueno, non sei se serán adecuados os meus consellos; eu só levo correndo 17 anos, son muller e empecei pechando as carreiras e acompañábanme as ambulancias, e agora tou por ahí, no montón, pero disfruto nos entrenos e nas carreiras, tiven dúas fillas e agora disfruto con elas. Para mín é un antiestrés natural e sufro cando non podo sair. Persoalmente creo que vas ben encamiñado. Un saúdo e ....que nos respecten as lesións e......a queimar zapatilla¡¡¡¡
javi44

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/08
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Xan 2013, 20:05
Asunto: Re: Empezando de nuevo

Moitasgracias.Eso espero...ir pouco a pouco e non acabar cos animos xa que faime bastante falta queimar esa mala enerxia jeje.
patitas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/02/12
15 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Xan 2013, 9:44
Asunto: Re: Empezando de nuevo

muy bien el consejo de miote y a tomarlo con calma, lento pero seguro, eso sí despues de cada entrenamiento estira adecuadamente y así evitarás lesiones. ánimo
isagrueiro

Novo foreiro
Novo foreiro
31/07/12
11 Carreiras
44 Mensaxes
narón
Respostar citando Envío Ven, 04 Xan 2013, 11:17
Asunto: Re: Empezando de nuevo

mucho animo y a disfrutar que es lo mas importante Sorriso
javi44

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/08
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2013, 12:59
Asunto: Re: Empezando de nuevo

Gracias!Es lo que estoy intentando hacer.Por ahora a parte de disfrutar,intento hacer kilometros a ritmo suave para coger algo de fondo.Un saludo!
javi44

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/08
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2013, 0:09
Asunto: Re: Empezando de nuevo

ya llevo cerca de un mes y la verdad es que las sensaciones son inmejorables.Hoy mismo hice 12 km a ritmo suave a 6 el km y acabe como pidiendome mas el cuerpo jeje.Me estan picando mis compañeros y nos estamos planteando ir a la media de vigo-baiona.Ahora voy a comenzar a correr mas veces entre 10-15 y probare con 17 tambien mas adelante.Me interesaria que me ayudarais en tema de calzado para la media y larga distancia y variaciones en entrenamientos....un saludo,gracias!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos