Foros ›
Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2012, 12:48
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

sanvictor73 escribió:

A realización dunha proba deste tipo é unha gran responsabilidade para quen a organiza e non queremos que nada saia mal
Aplauso Aplauso

eu quedei fora, pero alégrome de que o criterio sexa tentar facelo ben. Despois xa saen as cousas como saen, pero polo menos non tentar abranguer máis do que se pode.

-- Chámame "ghose"
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2012, 14:11

sanvictor73 escribió:
Síntoo por todos os que quedaches fóra. Para o ano que ben tentaremos ampliar o número de prazas. Debedes ter en conta que aínda que a proba estea organizada polo concello os medios dos que dispoñemos seguen a ser escasos. Temos que pedir colaboración de moita xente que participa de maneira desinteresada para levar esto a cabo. Non levamos control de tempo nin chips.... E unha proba lúdica na que pretendemos que a xente veña a pasalo ben, aínda que sabemos que moitos vindes a competir igual que se fose unha compteición oficial.
Tampouco estou dacordo en que é igual 100 que 200. Todos aqueles que algunha vez organizarades un evento deportivo deste tipo sabedes que a maior número de participantes máis riscos se corren.
A realización dunha proba deste tipo é unha gran responsabilidade para quen a organiza e non queremos que nada saia mal. O ano pasado todo saiu fenomenal e esperamos que este ano sexa igual. Sobre todo que non haxa ningún tipo de accidente e se hai algunha lesión que sexa de pouca importancia. Ten razón juandepila cando di que "dende fora a cousa vese doutra maneira". Prometemos que para o ano que ven imos intentar por tódolos medios ampliar o número de prazas, pero aínda así quedará xente fóra. Podo asegurarvos que se puxeramos 200 prazas este ano habería xente que non entraría.
O dito, síntoo por todos os que non entraches e espero que para o ano que ben poidades participar.

Antes de nada gracias x contestar y explicar las razones del concello para no aumentar un poco el "cupo" de participantes.

En lo unico que "discrepo" es que nadie os estaba pidiendo que doblárais el "cupo", solamente se os pidió un poco de "manga ancha" ( sobre 30-40 participantes mas), precisamente x ser una prueba "casera".
Al empezar al contrario del año pasado ( osea empezar corriendo ) y con muy buen criterio, diferenciar los circuitos de los 3 sectores, los riesgos se minimizan mucho, ya que bajo mi humilde punto de vista, al hacerlo de esta acertada manera, los mas "lentos" apenas coinciden con los mas "rapidos".

Pero bueno, si nó se puede, no se puede.

Suerte y ojalá que esta prueba se consolide como un referente en el "Duatlón"
ordinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/11
2 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Xan 2013, 8:02

Creedes que fará falta zapatillas especiales para monte ou valerán as "normales" de correr?

Xa vai quedando menos!
charvi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/11
4 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Xan 2013, 13:46

Yo corri el año pasado y habia mas asfalto que pista
ki0t0

Novo foreiro
Novo foreiro
7/01/13
7 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2013, 16:55

hola chicos. en primer lugar saludaros a todos pq es mi primer mensaje en el foro.
siguiendo que soy novato y consegui inscribirme en este duatlon, mi primer duatlon y "competicion" muy ilusionado.
pero tambien nervioso por las dudas que tengo y comparto con vosotros para resolverlas.

para dejar la bici se deja en un puesto vigilado y controlado donde coger en la transicion? es tipo "reglamentario" es decir, poner antes de nada el casco antes de la bici, no subirse a ella hasta cruzar una linea q lo permita...

otra duda que tngo es la vestimenta, yo tenia pensado hacer asi. correr con mallas ciclistas y en la bicicleta mantener el calzado runing. ire comodo con el culotte? o mejor sin el toda la carrera?

q nervios!!!! Moi feliz
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2013, 21:05

Onte 4 coleguillas fixemos o circuito e a verdade é que o tramo de bici perigoso non é pero duro nalgúns tramos (que non chegan ós 300 m nos 10 km e medio de percorrido ciclista) si porque había moito barro provocado polas choivas de días pasados. Esperemos que esta semana non chova moito porque senón imos acabar embarrados ata as cejas Moi feliz
Agora hai moito menos asfalto co ano pasado. Como digo non hai subidas fortes pois faise todo o recorrido con plato grande sen ningún problema. Iso si, durante algúns tramos igual temos que ir ca bici ó lombo porque co enlamado que pode estar se chove é moi complicado facelo sobre a bici. Logo hai tamén unha baixada con non moita pendente pero con algunha que outra pedra aínda que se eu, co patoso que son, non me espatallei supoño que ninguén caerá.
Nos tramos de carreira tamén hai zonas chungas polo barro, sobre todo no segundo tramo (se chove esta semana hai unha parte na que se recomenda piragua jeje).
En definitiva, recemos para que esta semana non chova moito aínda que é posible que ó longo desta semana se fagan algúns arranxos nos camiños (polo menos nas zonas máis impracticables).
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2013, 21:14

Hola Pablo. Te envíe un privado hace unas semanas, debería de estar en tu bandeja de entrada, gracias.
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2013, 21:20

Ola Admin. Témome que non me chegou ese privado Triste Igual estou mirando mal pero aquí ponme que "Usted no tiene mensajes nuevos"; entrei de todos modos para ver e efectivamente non hai nada na bandexa de entrada (bueno, teño unha mensaxe pero xa é moi antiga). Mellor douche o meu correo: pablodebaio @ terra.es
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2013, 21:54

non habera un track por ahi non??? Disimulando Graciñas pola info... pero a partir da maña da chuvias ata o sabado ou domingo....parece que habera que levar o traxe de buceo....
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2013, 11:44

Ola Ageitos. Disculpa a miña ignorancia pero iso do track non é algo así como o perfil da carreira? Digoo porque na páxina do concello de Vimianzo (o sea onde te inscribiches) aparece (nas bases, contra o final) un perfil de cada un dos tres segmentos. Non sei se iso é o track da proba; xa che digo que eu son moi cabestro nestas modernidades jeje.
De todos modos, como xa dixen nun post anterior, o trazado non é nada duro (nin o de bici nin os que se fan a pé) POLO QUE SE REFIRE A SUBIDAS. A dureza vai estar sobre todo no ritmo que nos marquemos cada un. Un dos meus compañeiros, que é unha máquina, fai cada volta de bici nuns 26 minutos. Eu se o fago nese tempo ten que vir a ambulancia buscarme Moi feliz E o outro factor que pode facer a proba moi dura é a choiva polo tema de que algúns tramos (non moi longos, non vos asustedes) van ser uns barrizais que posiblemente haxa que facer ca bici ó lombo jeje. Pero bueno, iso tamén lle dá un toque especial, non?
Todos aqueles que teñades pensado levar un par de zapatillas para cada tramo non é mala idea. Eu seguramente faga toda a proba cas mesmas zapatillas pero algún dos meus compañeiros, visto o panorama deste domingo, igual opta pola outra opción. Iso si, con zapatillas normais de toda a vida faise a proba sen ningún problema (quero dicir que non é boa idea traer zapatillas con clavos ou cousas polo estilo porque incluso hai algún tramo con asfalto).
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2013, 12:03

[b][quote="ki0t0"]hola chicos. en primer lugar saludaros a todos pq es mi primer mensaje en el foro.
siguiendo que soy novato y consegui inscribirme en este duatlon, mi primer duatlon y "competicion" muy ilusionado.
pero tambien nervioso por las dudas que tengo y comparto con vosotros para resolverlas.

para dejar la bici se deja en un puesto vigilado y controlado donde coger en la transicion? es tipo "reglamentario" es decir, poner antes de nada el casco antes de la bici, no subirse a ella hasta cruzar una linea q lo permita...

otra duda que tngo es la vestimenta, yo tenia pensado hacer asi. correr con mallas ciclistas y en la bicicleta mantener el calzado runing. ire comodo con el culotte? o mejor sin el toda la carrera?

Ola Kioto. A bici queda nun posto vixiado e controlado(pois a zona de transición é nunha explanada que hai diante da igrexa e se é como o ano pasado vai haber bastante xente mirando). Non che podemos garantizar que algún atleta despistado colla unha bici distinta da súa durante a transición, pero home, malo será pois quen máis quen menos todos coñecemos as nosas bicis (se alguén ten pensado collela miña para facer a proba, que se absteña e colla outra porque a miña é un auténtico ferro Sorriso ).
Sobre a vestimenta, eu este domingo fixen toda a proba sen ningún problema ca roupa de ciclismo (culotte e formato de pantalón longo) e abrigado ata as cejas na parte de ciclismo (braga no pescozo e guantes de esquí que me regalou a parienta) e vaia se me fixo falta, pero é que este domingo pasado había un frio que pelaba. Vamos, que podes ir co culotte toda a proba. O das zapatillas, como dixen nun post, eu fixen todo cas mesmas (e teño pensado facelo así este domingo) pero igual é recomendable levar (se podes) un par para cada tramo porque se está moi embarrado (as previsións para esta semana son de choiva o sea que témome que vai ser que nalgunhas zonas haxa barrizais), o tempo que perdas na transición cambiandoas podes recuperalo ben despois.
No da linea da transición e se hai que poñer o casco antes e todo iso, xa o explicaremos antes de empezar a proba pero non creo que sexamos moi rigurosos neses aspectos pois a ventaxa que se poda sacar non facendoo como é debido é mínima porque a distancia entre a transición da bici e a carreira é case nula. Máis ben apelaremos ó sentido común sobre todo no da linea de transición polo tema da seguridade para que ningún ciclista atropelle a algún corredor que estea chegando á transición; xa digo, iso explicarase momentos antes da proba.
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2013, 13:19

Moitas gracias....
ordinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/11
2 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2013, 14:06

Gracias Pablo, asi da gusto, non fail falta track nin nada jejeje.
O do barro vai ser tremendo, a ver si se nos conoce a o chegar a meta.
Hay cerca unha gasolineira ou algo donde lavar as bicis e a roupa un pouco para que a muller non nos chimpe fora da casa?
ki0t0

Novo foreiro
Novo foreiro
7/01/13
7 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2013, 19:44

muchas gracias por aclararmelo pablo!!!
acabo de venir de ver el recorrido y es tal como lo describes, dos zonas puntuales de barro pero el resto "comodo" (xa sudarei jejejej) sin complicaciones. es buena la recomendacion que das del calzado Guiño
nos vemos domingo!!!
soyleyenda70

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/09/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2013, 21:42

Alguien va a ir de Pontevedra ciudad o alrrededores y quiere abaratar costes compartiendo vehiculo

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos