Foros ›
Trofeo para Correr en Galicia (V Carrera Popular de Padró
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 11:15
Asunto:

Enhorabuena a todo el foro por el premio, ya que es de todos incluso de los que no fueron a Padrón y en especial al admin, ya nos contara un día como se le ocurrio meterse en este embolado de crear "correrengalicia" y de las veces que se habra dicho:
"si cuando tuve la idea me hubiera puesto a pensar en otra cosa mejor me hubiera sido".

Por cierto el club que arraso fue el "independiente" ¿no?.

Saludos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
xoxe

Novo foreiro
Novo foreiro
4/02/07
0 Carreiras
9 Mensaxes
DEVESA
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 11:27
Asunto:

Donde se puede conseguir la equipacion de Correr en galicia
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 11:31
Asunto:

xoxe escribió:

Poniéndote en contacto con el Admin.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 12:07
Asunto:

tette escribió:
xoxe escribió:

... pero sobre todo con moita paciencia, que as cousas de palacio van despacio (eu tardei case catro meses en conseguila completa) Mr. Green Mr. Green Mr. Green
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 12:14
Asunto:

banderas escribió:
tette escribió:
xoxe escribió:

... pero sobre todo con moita paciencia, que as cousas de palacio van despacio (eu tardei case catro meses en conseguila completa) Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Hombre, ya se sabe que estos árticulos de tanta exclusividad es muy difícil adquirirlos, mira que ahora hasta ganamos trofeos y todo Molón .Lo raro es que te la hayan vendido Mr. Green

Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 13:23
Asunto:

banderas escribió:
Ou sexa, que se non chega a ser por tres ou catro "despistad@s" teríamos o primeiro premio por participantes inscritos e coa carreira rematada... para a vindeira ocasión xa sabedes Guiño Guiño Guiño
Me uno a los despistad@s Avergoñado Avergoñado Avergoñado ,
Pero a partir de ahora me anotare como correr en galicia, la primera la de O Pino Guiño

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 13:27
Asunto:

Aguita escribió:
banderas escribió:
Ou sexa, que se non chega a ser por tres ou catro "despistad@s" teríamos o primeiro premio por participantes inscritos e coa carreira rematada... para a vindeira ocasión xa sabedes Guiño Guiño Guiño
Pero a partir de ahora me anotare como correr en galicia, la primera la de O Pino Guiño

Pois vese que non eran catro ou cinco @s despitad@s (debemos ir pola media ducia) Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 13:41
Asunto:

banderas escribió:
Pois vese que non eran catro ou cinco @s despitad@s
En general, despistados y personas que conscientemente no se anotan como de "CorrerenGalicia.org" por motivos diversos.
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 14:09
Asunto:

A mi me salen las cuentas de que llegaron a meta de correrengalicia 15 con lo cual hubo muchos que se despistaron a la hora de inscribirse.

De todos modos no pasa nada, yo comprendo que la gente piense que no puede inscribirse como correrengalicia. A partir de ahora todo el mundo a apuntarse.

Por cierto voy a malmeter un poco.

A nadie le da problemas de conciencia el inscribirse como un club, sin serlo. Es decir un club en principio tiene unos estatutos, paga unas fichas ¿no?, los socios pagan una cuota, hay una directiva que trabaja,....
Nosotros no hacemos nada de eso. Que conste que yo supero esos remordimientos morales pensando que la Brilat se apunta como tal y no es un club, creo que los colegios en alguna carrera también se apuntan y tampoco son club,...

Nada lo digo porque yo a veces le doy vueltas a este tema, de todos modos seguire apuntandome.

Saludos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 14:26
Asunto:

banderas escribió:
Aguita escribió:
banderas escribió:

Pois vese que non eran catro ou cinco @s despitad@s (debemos ir pola media ducia) Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Outro Despistado!!!
Eu tamén estiven en Padrón, inscribinme como independente porque non sabía que se podía inscribir como correrengalicia. Non vos tiña como equipo e ademais nin escribo moito no foro, nin teño a equipaxe de correrengalicia, e ademais non me une nada cos que escribides habitualmente neste foro e por tanto non vos coñecía. Pero, casualidades da vida, cando realizaba os exerccios de quecemento, empecei a ver as vosas camisetas e sorpresa!!! recoñecin entre vós a un compañeiro de aulas da facultade de xeografía e historia en compostela ala polo final dos oitenta e a quen non saudei por que sempre que me achegaba a el estaba de palique con outros compañeiros. Na próxima xa farei por saúdarte aínda que teña que interronper.
Un saúdo a todos.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 14:55
Asunto:

Fonghi escribió:
banderas escribió:
Aguita escribió:
banderas escribió:

Outro Despistado!!!
Eu tamén estiven en Padrón, inscribinme como independente porque non sabía que se podía inscribir como correrengalicia. Non vos tiña como equipo e ademais nin escribo moito no foro, nin teño a equipaxe de correrengalicia, e ademais non me une nada cos que escribides habitualmente neste foro e por tanto non vos coñecía. Pero, casualidades da vida, cando realizaba os exerccios de quecemento, empecei a ver as vosas camisetas e sorpresa!!! recoñecin entre vós a un compañeiro de aulas da facultade de xeografía e historia en compostela ala polo final dos oitenta e a quen non saudei por que sempre que me achegaba a el estaba de palique con outros compañeiros. Na próxima xa farei por saúdarte aínda que teña que interronper.
Un saúdo a todos.

Ordiá!!!!!!!!!!! ese da facultade de xeografía e historia son eu Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo :twisted:. Pois unha pena que non te achegaras... eu sempre estou de palique Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado así que como agardes a que deixe de falar vas fo***@ (descoñezo o teu sexo, así que non explicito Guiño Guiño )
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 15:32
Asunto:

Azochador escribió:
Efectivamente Banderas, por los pelos, nos quedamos en el segundo puesto por tan sólo un corredor/a, de haber tenido uno más habríamos empatado con el primer equipo clasificado.

oh, diosssss......eu fun outro dos independientes!!! por certo, non sei que pasou pero mandeille un correo ó mr. admin para pillar a equipación (si daquela que a algún lle fixera tanta gracia a ineptitude dos novatos para equiparse debidamente (¿¿fora "Banderas"????), pero ou está moi ocupado o home, ou (que é o máis lóxico), voltei a darlle á técola equivocada....
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 15:42
Asunto:

Me descarto de los despistados, el sábado después de la carrera había dicho que me inscribiera como independiente, sin embargo hoy comprobé que lo hiciera en nombre del dream team Molón . Pero como no aparezco en la clasificación, posiblemente tampoco haya servido de nada Chorando

Fonghi

Maratoniano
Maratoniano
7/12/06
0 Carreiras
330 Mensaxes
Ponteareas/Vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 15:49
Asunto:

banderas escribió:
Fonghi escribió:
banderas escribió:
Aguita escribió:
banderas escribió:

Outro Despistado!!!
Un saúdo a todos.

Ordiá!!!!!!!!!!! ese da facultade de xeografía e historia son eu Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo :twisted:. Pois unha pena que non te achegaras... eu sempre estou de palique Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado así que como agardes a que deixe de falar vas fo***@ (descoñezo o teu sexo, así que non explicito Guiño Guiño )

Sexo masculino!!!!!. Non sei se te lembrarás da que pola aquel época da facultade chamaban " a banda de Cachón", pois eu era un deles. O meu apodo procede daqueles tempos
mon-sal-mon

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/06
0 Carreiras
13 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 16:21
Asunto:

Yo tambien me uno a los despistados....ejem..ejem...:S

Bueno ahora ya esta, para la de O Pino ya me apunte como correrengalia.
Saludosss Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos