Foros ›
Autor
Mensaxe
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Xan 2013, 11:47
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

ordinho escribió:
Gracias Pablo, asi da gusto, non fail falta track nin nada jejeje.
O do barro vai ser tremendo, a ver si se nos conoce a o chegar a meta.
Hay cerca unha gasolineira ou algo donde lavar as bicis e a roupa un pouco para que a muller non nos chimpe fora da casa?

Hai unha gasolinera na entrada de Vimianzo pero está a uns 3 km de onde facemos a proba. Máis recomendable é que faledes ca muller do bar que hai alí ó lado da saída. Teñen unha mangueira e se llo pedides penso que vos deixa porque é moi amable (iso si, se se presta consumídelle algo no bar...).
juandepila

Novo foreiro
Novo foreiro
8/04/11
1 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Xan 2013, 16:59

Hola, vexo que hai xente inscrita no du de Ribadumia e no de Vimianzo. Espero que pensedes avisar,xa que hai lista de espera.
ordinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/11
2 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Xan 2013, 7:43

juandepila escribió:
Hola, vexo que hai xente inscrita no du de Ribadumia e no de Vimianzo. Espero que pensedes avisar,xa que hai lista de espera.

avisar e pronto!!!!!!!!!
Higui

Maratoniano
Maratoniano
21/04/11
237 Carreiras
82 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 11 Xan 2013, 9:14

Bos días, eu estaba inscrito e non podo ir. Xa pasei aviso onte, asi que polo menos hai unha plaza mais.
Ron23

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/12
0 Carreiras
259 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 11 Xan 2013, 10:10

A min onte avisaronme do Concello que quedaban prazas por si me interesaba ir (que non por que agora iba ir a Ferrol), asi que supoño que a xente avisou e agora estan avisando.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Xan 2013, 12:20

Alguén me pode enviar por privado un contacto ca organización¿?

saudos e gracias!
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Xan 2013, 15:42

Retomo o tema das zapatillas. Hoxe por aquí está chovendo a chuzos polo que o percorrido non quero pensar nin como estará de enlamado (por se fóra pouco seica tamén dan auga para mañá Triste ). Vamos, que vou cambiar de opinión e case que vou levar dous pares de zapatillas (un para a primeira transición e a bici e outro par para a segunda parte a pé). É o consello que vos dou. Vémonos mañá.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Xan 2013, 18:49

Mañan por lesión non acudirei, se alguen da organización quere darlle a miña praza a alguén q se poña en contacto. Dado que non son capaz de contactar con vos.

saudos!! e o pasedes moi ben!
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Xan 2013, 19:20

Oxala me trabuque, pero creo q o mal tempo vai deslucir moito esta proba....o limite de participantes xa era de partida baixo e creo q vai faltar moita xente....pola miña parte, en funcion de como este meu nocello, e de que vexa o mirar pola fiestra cando me levante decidirei se me achego ou non finalmente a Vimianzo.... Saudos e animo a todos....
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Xan 2013, 21:33

ageitos escribió:
Oxala me trabuque, pero creo q o mal tempo vai deslucir moito esta proba....o limite de participantes xa era de partida baixo e creo q vai faltar moita xente....pola miña parte, en funcion de como este meu nocello, e de que vexa o mirar pola fiestra cando me levante decidirei se me achego ou non finalmente a Vimianzo.... Saudos e animo a todos....

Pues no sé que tendrá que ver el mal tiempo o nó.
Si es x lesión vale, pero no acudir x el mal tiempo me parece una falta de respeto, sobre todo x la gente que se quedó fuera.

Yó al final acudiré ya que me inscribí a ultimisima hora al darse de baja (y avisar) un participante, cosa que agradezco.

Pero nó aparecer x culpa del mal tiempo......................................nó Parar

Suerte mañana a todos, pero bajo mi punto de vista en vez de deslucirse x el mal tiempo, la cosa será mas épica y divertida Mr. Green
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 14:03

Como me alegro de q me hubiesen llamado para participar en vimianzo. Se sufre pero disfruté mucho. Tenia su dureza en bici sobre todo pq las piernas no estan acostumbradas a la bici de montaña

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 16:54

Épico este duatlón!!!!
Ata houbo saraiba por si faltaba auga. Menudas pozas! Valían pa facer algún largo.
Noraboa ós organizadores e ós participantes.
Só faltan esas deseadas fotiños para que os que vaian para o ano estén avisados!
Ata outra.
cxose

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/11
0 Carreiras
256 Mensaxes
Panxón
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 17:24

Aplauso Aplauso Aplauso Menudo Duatlón¡¡¡ Quen dixo qué era suave ? Muro
Enhorabóa os organizadores ( ollo: inscrición 3 € - moi ben - ), o señor alcalde e dende logo a tódolos machotes ( ESPARTANOS lle chamaría eu ) , QUE TIVERON O QUE HAI QUE TER pra facer desta proba unha fermosa e épica batalla deportiva ( Pensando non se nota nada de que sempre saquéi boas notas en redacción ....ja, ja ja ).
¡¡¡Saudos e unha aperta forte dende o VAL MIÑOR , vémonos pro ano se Deus quere!!!
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 18:12

Si señor "epico del todo" como dije ayer x la noche en vista del tiempo que hacia e hizo Satisfecho

Todo un acierto la elección de los 3 circuitos........."Heavy Metal" el de bici x culpa del barro Muerto

Eso sí, le voy a pegar un pequeño tiron de orejas a la organización.
Cuando llegué (sobre 10-15 +o-) le comenté el numero de mi dorsal a la gente de la organización, ya que se me destrozó x el barrizal, y la respuesta fué.......solo tomamos el numero a los 5 primeros Abraiado

Vale que no se tomen tiempos, (como ponía en el reglamento) pero del primero al ultimo que realizamos "correctamente" este duro "Dú" tenemos el derecho a saber nuestro puesto exacto, dado que el año pasado así se hizo. Nono

Eso sí, todo lo demás de 10 Aplauso
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 19:42

Casi todos chegamos sen dorsal, pero se se sacan as fotos que facian na meta, podemos saber aproximadamente como chegamos. A min tamén me gustaría sabelo, pq na carreira a pe cheguei terceiro pero na bici perdín a conta da xente que me adiantou. Como anda a xente!!!. Apuntádeme para o ano que ben.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos