Rabbit escribió: |
Hola fer3494: Sabedes xa como se van repartir as categorías para os trofeos? Saudos. |
Afiador escribió: |
Fer aínda que apenas manteñamos contacto polo que sei de ti solo podo decir que cando fas algo e ben organizado e sobre todo pensas nos corredores , entón estou seguro que o percorrido e sobre todo o trato os corredores vai a ser mais que correcto , eu desde logo espero poder ir de novo a patexar polas ruas e o parque de Carballiño unha vez mais ....parabens pola iniciativa.. |
mandu escribió: |
Monito ánimo. Pola niña parte esta media vai sustituir a vig bay . Teñolle moitas ganas |
martonky escribió: |
Que alegría poder correr pola terra do meu pai. Será a miña primeira media maratón e non pode ser en mellor sitio. Agardo novas para a inscripción e percorrido... 21kms correndo+ Carballiño= Polvo con cachelos ó rematar ![]() |
aaron_eu escribió: |
Esta media venme de luxo pa manter o planing de entrenos e seguir mellorando!!! Ali estarei dende a Costa Da Morte!!! Gran iniciativa e xa que non coñezo esa zona... Perfecto para asistir!! Nos vemos na saida!!! |
fer3494 escribió: | ||
Muchas gracias por decidirte a venir. ¿Estas preparando algo ?............................... Si no conoces la zona decirte que Aquí en Carballiño se prepara el mejor pulpo del mundo..........al menos tiene fama de eso Saludos y nos vemos |