corredorespopulares.es escribió: |
Cecebre, soy editor de la web Corredores Populares ¿me das permiso para reproducir tu comentario en nuestra web? Saludos y gracias. lutaj @ corredorespopulares.es |
omiguel escribió: |
Apenas hai un par de meses que teño un garmin forerunner 410 e veño observando que: 1-É máis fiable que cando contaba pasos, pois os adestramentos suaves que antes pensaba que facía a 5'00'' o km resulta que os facía (según o gps) cerca de 5'30'' 2-É máis fiable que o contakilómetros do meu coche (con bastante diferencia) 3-É máis fiable que os puntos kilométricos da carretera e moito máis fiable que os do Camiño de Santiago 4-É máis fiable que a páxina gmap-pedometer.com por onde medía antes os recorridos (debe ser máis fiable porque marca sempre menos distancia) Agora ben, marca curvas que estou seguro que non fixen e líneas rectas polo medio dos edificios e recortes imposibles por fora da carretera que dan idea da precisión destos aparatos. De todos modos, paréceme unha axuda grande para marcar o ritmo tanto nos adestramentos como nas carreiras, e no pouco tempo que levo con él, cando o uso en carreiras de media e longa distancia, case me parece que estou facendo trampa, pois a información que da, aínda que non sexa 100% fiable, é de moita axuda á hora de regular o ritmo |
laroca escribió: |
creo que te equivocas.Estos medidores no sirven para las ciudades ya que los edificios desvirtuan el resultado.Solo sirven para espacios abiertos.Lo único fiable son las "ruedas medidoras".Y no es que sean caros lo que pasa es que no valen para medir distancias en ciudades. |
corvo escribió: |
Circuitos de ruta homologados en España Podese consultar por provincias ou comunidades. Información da lonxitude do circuito, probas para o que é valido, ano de medición e data de vixencia da homologación |