Foros ›
Duatlón de Reis de Vimianzo
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2013, 0:02
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

1ª Victoria Fernández (Vimianzo)
2ª Almudena Suárez (A Coruña)
3ª Irene Añón (Arteixo)

1º José Manuel Pardo (Arteixo)
2º David Calzas (Vimianzo)
3º Amancio Espiñeira (Sigüeiro)
4º Josecho (dorsal 3)
5º ???????????????????
6º?????????????
7º???????????????
8º Arturo Ramos Ferrol
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2013, 0:21
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Speddies escribió:
Noraboa a organización, e sobre todo os voluntarios que aguantaron un día tan duro para facer a súa labor.

O dos tempos solucionábase simplemente preguntando o dorsal ós corredores segundo ían entrando en meta. Para apuntar chovendo, malo será que baixo un paraguas se rompa o papel, ou en todo caso, cun simple movil que vaia tomando nota de 100 números. No meu caso sei prácticamente seguro o posto no que quedei, pero a moita xente faríalle ilusión sabelo. Ó final esto é unha competición, popular, pero competición, e competir sen clasificación perde a súa gracia.

Por certo Gallego, ou moito me equivoco ou quedaches 8º.


Suscribo todo lo dicho. Con un paraguas y un poco de "imaginación", anotar "simplemente" el puesto en que iba llegando la gente, no era tán difícil.



De la manera que os "currasteis" esta prueba a pesar del tiempo, es una pena lo de "omitir" la clasificación.

De acuerdo que hacía un dia de "perros", que la prueba era (para vosotros) una prueba no competitiva, pero creo que del primero al ultimo (cada uno a su nivel) en el momento que se dá un "bocinazo de salida", salimos todos a competir, por eso a todo el mundo le gustaría haber sabido su puesto real.

Y no me vale los de los "3 Euros" (precio asignadado x la organización), ni de qué se dé x hecho de que cada uno llevase encima "un trebello electronico" (cosa que no ponía en el reglamento x ningún lado).
Además lo de las fotos (con todo mi respeto y admiración para los "valientes fotografos") no sirve de nada para saber el puesto "real" de cada uno, ya que las fotos, tanto en las 2 transiciones como en la meta, no ván correlativas en absoluto. Salimos unos y otros nó.


Dicho todo lo cual, uno repite "seguro" para el año que viene, pero esperando que las "críticas constructivas" sirvan para construir entre todos un "Duatlón de Reis de Vimianzo" mucho más grande.

Saludos


Última edición por Pollo o Mar, 15 Xan 2013, 21:44; editado 1 vez
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2013, 12:38
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Entendo que todos queiramos saber o noso posto e o noso tempo.
Sobre o crono xa estaba avisado que non se ían coller tempos (artigo 1º do regulamento xeral, tal como dixo Víctor). E sobre os postos, a toro pasado é moi fácil ver os erros, pero eu entendo tamén á organización porque as condicións climáticas non eran moi adecuadas. De todos modos agradécese moito que o digades (e máis aínda que aportedes solucións Guiño ) para telo en conta para o ano.
Para ir facendo así unha clasificación aproximada, máis que os postos (que salvo os primeiros, o resto non creo que ninguén os teña claros) creo que é mellor que cada un poña o tempo que fixo (se é que o controlou). No meu caso (Pablo Mira Pérez, dorsal 71) foi de 1h 57min 00 segundos (non vos riades eh!!! Avergoñado Avergoñado ). O primeiro tramo fíxeno en 22.39 o segundo en 1h 18min e 21 segundos (e gracias...) e o último en 16.00 (neses tempos van incluidas as transcións, claro). Como vedes, o meu é a bici... Triste
O posto nin idea pero supoño que con ese tempo, do 70 para arriba...
Insisto: gracias polas críticas constructivas.
r.correcaminos

Novo foreiro
Novo foreiro
4/05/11
45 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2013, 16:28
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

hola a todos,en esta prueba tuve mala suerte y me fui al suelo (con la inestimable ayuda de un corredor que tropezó conmigo al adelantarme)eso me lleva a hacer dos comentarios sin ánimo de calentar a nadie.
primero.en una competición como es el duatlon o mtb el que va delante no lleva retrovisores,si vamos a adelantarlo es mejor avisar con un grito o hacerlo con sumo cuidado
segundo.esta caida me llevó a quedarme en meta viendo como entrabais todos,y me consta que había un paisano en la meta diciendo el puesto de cada uno(por lo menos hasta el 62,ahí me fuí).
enhorabuena a todos y gracias a la persona que me trasladó con el quad y a todos los que os preocupasteis al cruzaros conmigo.
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2013, 16:40
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Vaia, pois lástima de non escoitar o meu posto ao chegar á meta, porque cada un dentro das súas posibilidades fomos a competir e gustariamos de saber a posición.
Por certo, alguén ten máis fotos do duatlón (habia máis sufridos fotógrafos ao longo do percorrido)? Buscando pola rede atopei este video da xente de A Laracha www.youtube.com/watch?...=autoshare
Josedr10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/10/11
3 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2013, 22:28
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Hola a todos! La verdad, en comparación con el año anterior, la prueba fue muy dura. Para los que somos de carretera, aún más. Me gustaría felicitar a todos los que fueron por el buen ambiente que hubo y en especial a los organizadores que con el día que hizo cumplieron de 10 (en especial a los que estaban en los cruces). Yo soy el dorsal 46 y creo que quedé de 19 (1 arriba - 1 abajo). Me sumo a las críticas constructivas de un par de duchas en meta (aunque sea en agua fría) y que no cuesta nada anotar los puestos y los tiempos (con un cronómetro que memorice vueltas). Por lo demás, de 10.
PD: tengo mi particular crónica de la carrera en mi blog: www.losretosdejose.blogspot.com Un saludo a todos y buenas carreras!!

www.losretosdejose.blogspot.com
juanesteiro

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/11
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xan 2013, 23:36
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

eu poño o meu tempo por si sirve de axuda (Juan Martinez dorsal 78)1:44:44 o posto non o sei pero creo q sera vinte e tantos . Xa me gustaria sabelo pero mais ou menos por ahi sera.
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Xan 2013, 11:25
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Eu son Javier Gómez. Dorsal 61.

Fixen 1:42:45 e andaría rondando o posto 20.

25' + 1:00:00 + 17:45 (sumando as transicións).

Apertas a tódolos Espartanos Aplauso Aplauso
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 17 Xan 2013, 15:28
Asunto: Re: Duatlón de Reis de Vimianzo

Pois cas fotos que colgou calzas, si que se pode saber o posto no que chegamos, o único algún adiantamento de última hora. Pero básicamente creo que da unha orientación do posto. Gracias polas fotos, e noraboa pola carreira a David Calzas, que ademáis seguro que o disfrutou estando na sua terra. Estaba avisado de saida que ia ben en bici, intentei seguilo cando me adiantou pero nin 5 metros fun capaz.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos