Ven, 25 Xan 2013, 7:52 Asunto: Nuevo club de montaña, Asociación deportiva C.A.R.
Hola a todos.
Nuestra asociación finalizará la próxima semana los trámites de creación de un nuevo club de montaña.
Invitamos a todos aquellos corredores de montaña de la zona de Redondela (Pontevedra) y alrededores que estén interesados en federarse a que se pongan en contacto con nosotros.
Cuantos más seamos mucho mejor.
Podeis contactar con nosotros a través de nuestra web www.asociaciondeportivacar.com o en el correo info @ asociaciondeportivacar.com
Un saludo.
xan
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Ven, 25 Xan 2013, 10:44 Asunto: Re: Nuevo club de montaña, Asociación deportiva C.A.R.
Ola,
Noraboa por ise novo clube .
A disfrutar da montaña .
Ven, 25 Xan 2013, 21:04 Asunto: Re: Nuevo club de montaña, Asociación deportiva C.A.R.
Ese clube tanto tempo correndo xuntos po lo monte tiña que dar en algo
callosraba
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes
Sáb, 26 Xan 2013, 14:36 Asunto: Re: Nuevo club de montaña, Asociación deportiva C.A.R.
Me interesaaaaaaaa
AsociacióndeportivaC.A.R
Novo foreiro
24/01/13
0 Carreiras
38 Mensaxes
Redondela
Dom, 27 Xan 2013, 22:27 Asunto: Re: Nuevo club de montaña, Asociación deportiva C.A.R.
callosraba escribió:
Me interesaaaaaaaa
Hola callosraba grazas polo interes,serás ben recibido.Enviamoste unha mensaxe pa poñernos en contacto connosco.
saludos
callosraba
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes
Lun, 28 Xan 2013, 11:49 Asunto: Re: Nuevo club de montaña, Asociación deportiva C.A.R.
AsociacióndeportivaC.A.R escribió:
callosraba escribió:
Me interesaaaaaaaa
Hola callosraba grazas polo interes,serás ben recibido.Enviamoste unha mensaxe pa poñernos en contacto connosco.
saludos
gracias, sería un placer compartir club con Amador, Tonio,Gonzalo,etc....
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos