Foros ›
Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5879 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2013, 21:09
Asunto: Re: V carreira de San Brais, Pontevedra

koala36 escribió:
Enrique escribió:

PD: Alguien tiene detalles sobre el pérfil de la carrera?cuestas y demás

a grandes rasgos.....llano imos encontrar pouco ....tratase de subir e baixar varias veces Guiño Guiño

Yo la corrí las 2 últimas veces, era sobre 4 kms, si el circuito es el mismo es un rompepiernas de carallo, y con desniveles importantes, nada de cuestecillas tendidas, es una carrera de fuerza, y muy "sinuosa", giros continuos, zonas estrechas.... vamos, un circuito nada monótono Sorriso
chusiño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/01/13
20 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2013, 17:04

Habera que votarlle valor,non o pintades nada bonito,eu estou acostumbrado a correr en llano pero bueno o importante e participar.Ala vamos....
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2013, 21:26

Apunteime para ir collendo ritmo pero si he como decides mais ben perderemolo.Para min se teño voas sensacions xa estou contento, iremos con calma.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2013, 13:34

¿Alguien tiene el perfil de la carrera?

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2013, 18:00

yo corrí el año pasado y tengo el recorrido con el Garmin. A ver si se puede ver:

www.runningahead.com/l...fc9ba3/map

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
490 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2013, 19:51

Rapaces este ano o recorrido non é o mismo.
A continuación mandovos o enlace do reglamento, na 5ª folla está o perfil e parece q será unha soa volta (5,4 kms). Saúdos.

championchipnorte.com/...LAS_13.pdf
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5879 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2013, 21:36

Si es una sóla vuelta, aunque sea una ampliación del recorrido del año pasado, si será sustancialmente diferente, ya que el año pasado el circuito sólo tenía 1'3 kms (los veteranos corríamos 3 vueltas para hacer 4 kms).
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 02 Feb 2013, 11:59

Despues de ver el recorrido, os puedo decir que la carrera va a ser durilla. El principio ya es en subida pero si realmente va en el sentido que dicen la rampa del restaurante San Blas, se las trae y despues, la subida hasta la rotonda, antes de pasar el puente, tiene tela. Lo bueno es que al pasar el puente se llanea bastante y la vuelta es a toda leche. La ventaja es que todo lo que se sube al principio se baja en la vuelta. Siempre que puedas.
Nos vemos alli

ricardotero.com/deporte
josemanuel

Novo foreiro
Novo foreiro
2/02/13
1 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Feb 2013, 19:58

a miña primeira carreira posto 180 a 4,52 non e un gran tempo pero iremos mellorando
mgrivera

Novo foreiro
Novo foreiro
15/01/13
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Feb 2013, 23:01

Hola:
Nunca he hecho un cross. Mi tiempo en ruta es de 25 minutos 5.5 kilometros (carrera de san brais)y 48 los 10K. Me animais a hacer esta carrera de cross? Necesitare calzado de cross?
Saludos y gracias
chusiño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/01/13
20 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Feb 2013, 13:15

Ainda teño as perniñas destrozadas,pero rematei ven,a ver si o proximo ano quitan algunha costa,ainda que metan mais kms que quiten algunha subida,soamente e unha suxerencia,saudos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 03 Feb 2013, 17:59

yomismo escribió:
Si es una sóla vuelta, aunque sea una ampliación del recorrido del año pasado, si será sustancialmente diferente, ya que el año pasado el circuito sólo tenía 1'3 kms (los veteranos corríamos 3 vueltas para hacer 4 kms).

non se debe marchar tan pronto, que despois tocan os lacons e teñen que sortealos de novo Moi feliz Moi feliz Guiño Guiño
saladino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/08/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Feb 2013, 18:10

Gracias a todos por vuestra participaciòn, poco a poco intentaremos ir mejorando, de año a año, una pena que los lacones se tuvieran que sortear varias veces, eso por no esperar. asta el proximo año, un abrazo a todos
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5879 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Feb 2013, 21:53

koala36 escribió:
yomismo escribió:

non se debe marchar tan pronto, que despois tocan os lacons e teñen que sortealos de novo Moi feliz Moi feliz Guiño Guiño

Buuuffff, espero q no me hubiese tocado uno q si no... Muro Muro Muro
Me dio mucha rabia marchar, pero la verdad es q eran los lacones o llevar los niños al circo, no tenía elección, sino me daban con el lacón en la cabeza jeje.
Estupenda carrera, igual q las anteriores veces q la corrí, un ambiente inmejorable, y este año con el plus de calidad q le da el cronometraje con chip, lo del circuito (q está muy bien, no dudé en apuntarme), y el nuevo recorrido, muy en consonancia con la orografía gallega Sorriso
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 04 Feb 2013, 11:32

yomismo escribió:

Buuuffff, espero q no me hubiese tocado uno q si no... Muro Muro Muro

Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose ;pois siiiii!!!!!!! Tocouche un, pero o non pasar nadie a recollelo volveron a sortealo. Eu ainda cho recollia e entregaba na proxima carreira, pero como habia que presentar o dorsal pois.....sorte para o que lle tocou o teu lacon Bailar Bailar Bailar Bailar Guiño Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos