Foros ›
zonas entreno Coruña, Santiago
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2012, 6:53
Asunto: zonas entreno Coruña, Santiago

Hola a todos, llevo unos pocos meses entrenando con esto del trail running.

Las zonas de entreno que utilizo son:

Parque Bens
Zapateira
Xalo

y el otro día, al terminar de trabajar en Santiago me acerqué al Pico Sacro, para una salida muy corta.

Me gustaría conocer más zonas en las que poder hacer entrenos cortos, ya que cómo por la semana me paso el día en el coche, he decidido llevar las zapas y ropa de correr por si me surge la oportunidad.

Yo os pongo enlace a las rutas que he ido subiendo a wikiloc
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2012, 18:43
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

Te dejo un par de rutas en la zona de Coruña, Mesoiro-Morás-Zapateira es muy amplia y pasa por el Xalo, pero te pueda dar una idea de posibles rutas menores muy interesantes que, si fuese necesario, podría llegar a documentar. Otra muy buena es por el río Mandeo en los municipios de Coirós y Paderne, cerca de Betanzos.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2012, 20:31
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

Gracias Cándido, de la del Mandeo no tenía ni idea, habrá que probarla Moi feliz Moi feliz
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 19:41
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

Hago 2 veces por semana el trayecto Grove- Coruña, y siempre que paso al lado de la salida de Padrón, veo este monte.

un día de estos, cogeré el desvío y a tirar pa rriba



alguna ruta que nos lleve hasta su cima?
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Lun, 25 Xuñ 2012, 21:05
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

Un dos sitios onde mais disfruto en Coruña e no entorno da torre, dende os camiños que circunvalan o faro ata o campo da rata.
migulis

Novo foreiro
Novo foreiro
1/04/12
3 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2013, 17:52
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

mrcasal escribió:
Hago 2 veces por semana el trayecto Grove- Coruña, y siempre que paso al lado de la salida de Padrón, veo este monte.

un día de estos, cogeré el desvío y a tirar pa rriba



alguna ruta que nos lleve hasta su cima?

jaja a mi me pasa lo mismo!!!!
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2013, 23:09
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

Buenas rutas Blas
Mrcasal, se trata del Monte Meda, busca Herbón, A Coruña en Google Earth, verás que es sencillo llegar hasta ahí desde Padrón para dejar el coche y "perderse" por las pistas que verás en el mapa, las vistas son excelentes.
Yo también tengo la intención de ir algún día por ahí. Tal vez podríamos organizar un free-running de andar por casa, en Herbón hay una carballeira ideal para comer.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2013, 8:59
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

se non me engano ese é o monte que se sube (subía?) na andaina/carreira de 50km de padrón (soe ser en primavera)

percorrido desde padrón a ese monte na andaina gl.wikiloc.com/wikiloc...id=1448700

Pois ben, en lugar de mirar a dereita (según vas na foto) miras a esquerda tamén se ven uns montes que na miña opinión son máis bonitos no sentido de que hai moitas pistas forestáis, con desnivéis variados, zonas arboladas,... ainda que é unha opinión subxetiva, claro.

Mira o percorrido nesa zona na andaina de padrón gl.wikiloc.com/wikiloc...id=1448698 Comeza subindo xunto a igrexa do Santiaguiño

Os dous comezan nunha zona con sitio para aparcar

-- Chámame "ghose"
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1860 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2013, 15:00
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

Susinho, el entorno de la Torre a veces la gente lo desprecia porque parece que no hay ni desniveles y distancia suficiente para no tener que dar muchas vueltas, y como tu, entreno allí bastante a menudo y puedo asegurar que hay monte y caminos para aburrirse de correr, y además el entorno es de lujo.
zaloarteixo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/12
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2013, 15:18
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

En Arteixo fixose este ano un Trail, zona valle Loureda.
Tes o valle de Barrañan, ruta do rio Sisalde.
Dende Orro, fixose un Trail con orientacion, subiase cara Zapateira e despois coto de Bregua.
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2013, 23:59
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

zaloarteixo escribió:
En Arteixo fixose este ano un Trail, zona valle Loureda.
Tes o valle de Barrañan, ruta do rio Sisalde.
Dende Orro, fixose un Trail con orientacion, subiase cara Zapateira e despois coto de Bregua.

SI TE OS TRACS PODES COLGALOS.....
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Feb 2013, 0:00
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

ZANCADILLA escribió:
Susinho, el entorno de la Torre a veces la gente lo desprecia porque parece que no hay ni desniveles y distancia suficiente para no tener que dar muchas vueltas, y como tu, entreno allí bastante a menudo y puedo asegurar que hay monte y caminos para aburrirse de correr, y además el entorno es de lujo.

Yo algunas veces entreno en la Torre y esta bien para nhacer tierra y algunos denivees .... mola , y para nacer repeticiones en cuaetas tambien, lo que le falta es lo tecnico.
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Feb 2013, 0:36
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

Dende Meicende podedes tirar hacia Monticaño cos seus case 250 m de altitude,camiños hai abondo neste entorno e en Suevos para adestrar Trail,e despois baixar por Rañobre ata Sabón e alí podes empalmar co Paseo fluvial e coller o roteiro Mariñán ata o Xalo ou seguir ata Barrañán e continuar ata a Fraga de Sisalde ou coller o sendeiro que habilitaron para chegar ao santuario dos milagres de Caión,e incluso hai corredoiras afeitas para correr con vistas ao mar ata Razo.
É unha zona pouco coñecida e moi,moi bonita e con moitas posibilidades para adestrar.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1860 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Feb 2013, 18:58
Asunto: Re: zonas entreno Coruña, Santiago

Si blas, tienes razón, pero si quieres algo rompepiernas en la Torre, yo a veces me bajo hacia las rocas más cercanas al már y no paras de subir y bajar piedras. Lo que si le falta es esa cuesta de varios quilómetros, pero no se puede terlo todo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos