vane Novo foreiro
4/01/12
36 Carreiras
32 Mensaxes
Lalín
Lun, 11 Feb 2013, 12:32 Asunto: Re: Carreira do Cocido de Lalin (10/02/13)
Enhorabuena a todos los que corrieron ayer, la verdad es que yo estaba en la entrega de dorsales (esta vez no corrí), y verlos llegar muertos de frío ,solo me hizo pensar dos cosas: Que locos estamos los atletas y que Lalín no hay manera...el cima es inclemente!!!!!
Lun, 11 Feb 2013, 12:45 Asunto: Re: Carreira do Cocido de Lalin (10/02/13)
vane escribió:
Enhorabuena a todos los que corrieron ayer...
Gracias a todos por esta carrera. En un día tan frío sentó muy bien el trato cálido que nos disteis.
mac-ray Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Lun, 11 Feb 2013, 14:11 Asunto: Re: Carreira do Cocido de Lalin (10/02/13)
Yo personalmente también empeoré mucho la segunda mitad de carrera, apuré demasiado en la bajada y me pasó factura, amén del mal tiempo y la subida por supuesto, llegando a meta me pilló una ráfaga que casi me deja parado del todo jajaj.
Lun, 11 Feb 2013, 19:26 Asunto: Re: Carreira do Cocido de Lalin (10/02/13)
Noraboa á organización. Si xa é complicado orgganizar unha carreira, facelo coas condicións de onte é moito peor. E sempre atendendo con gran amabilidade.
Tendes razón. Estamos toliños perdidos, pero ¡que nos quiten lo bailao!. Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño. asociaciongam.blogspot.com.es
Lun, 11 Feb 2013, 19:53 Asunto: Re: Carreira do Cocido de Lalin (10/02/13)
Percorrido precioso, a min encantoume todo, moi boa organización, para o ano volverei, so unha cousiña a mellorar, o tempo jajajaj.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos