Foros ›
Disfrutar e competir no monte
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Feb 2013, 10:47
Asunto: Re: Disfrutar e competir no monte

mcorredoira escribió:
...vas por la carretera y miras a los cortafuegos como un adolescente pajillero mira el Private.

Comparación máis ilustrativa, imposible!!! Mr. Green Mr. Green
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Feb 2013, 13:28

URKO escribió:
mcorredoira escribió:
...vas por la carretera y miras a los cortafuegos como un adolescente pajillero mira el Private.

Comparación máis ilustrativa, imposible!!! Mr. Green Mr. Green
Ja,ja,ja,ja,ja!!!!!!,........ja,ja,ja,ja!!!!!!!!,......ja,ja,ja,ja!!!!!!!,....me declaro seguidor enfervorizado del sr.Corredoira,...como vi en alguno e estos foros escrito,...lider espiritual!!!!!!,....ja,ja,ja,ja!!!!!!,....que bueno!!!!!!!!
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Xov, 21 Feb 2013, 16:45

guti290971 escribió:
pois eu comparto en parte a idea dos que queren darlle caña e mellorar tempos e posicións.
Eu mesmo son feliz se lle gaño a Norris ou a Magono, e temos vacile no clube polo whatsapp se me mollan a orella.

Pero eu penso que son feliz somentes con disfrutar da soedade da montaña, neses intres que non ves a ninguén por diante nin por detrás,que te plantexas que carallo fas aquí en vez de estar durmindo o domingo pola mañá, e que poida acabar a proba sen mancarme e ca sensación de bágoas nos ollos indescriptible cando te espera a filla e a muller na meta.

Asi como os alpinistas coleccionan oitomiles, a min gostariame completar as probas de montaña galegas e veciñas.

podo dicir que non me venceu O Courel, nen Moaña, Bembrive, Parada do Sil, Alto Sil, serra de Arga , Barcelos, Illa de Arousa, clube fluvial de Lugo,Seixo branco,San Mamede, Esgos, Galiñeiro, Monfero.
Disfrutei de cada metro e de cada segundo de estas carreiras dando todo para chegar a meta, mais ou menos nos derradeiros postos, pero chegar.

De esa maneira teño a ben retar outras cotas virxenes para min como Penedos, Chandrexa, Viveiro, Xalo, Riós, pozo do Demo, Cuntis, Budiño, Triacastela, e comprobar nas miñas abundantes carnes se me castigan tanto como para abandonar o empeño.

Cada dia son mais tarahumara ou raramuri, desprezando os reloxos, pulsómetros, amortiguación, que para min non é necesario para fusionarme ca natureza e enfrentarme con cada reto que me supon un novo , descoñecido e apatecible trail, a ser posible en compañía dos meus colegas (ata ese momento máxico que desaparecen diante dos meus ollos trepando ou derrapando cortalumes ).
Pues si voy de lider espiritual fundo una secta destructiva del trail running y nos forramos todos!!!!
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Feb 2013, 18:13

Jaja, mcorredoira, ¿cómo me voy a enfadar? Y además no te preocupes, que a mi me sprintas y me quedo tan contento, jeje. Por cierto, tengo que reñirte porque esperaba que el otro día en el Galiñeiro pudiesemos trotar+charlar un rato, y al final nada. En otra ocasión será.

Por cierto, acabas de aunar dos de mis pasiones: las sectas y el trail-running, y no es coña.

www.sportgumby.blogspot.com
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Xov, 21 Feb 2013, 19:55

Mond y no es coña yo de adolescente iba con una biblia en la mano para discutir con los Mormones,llego un punto que me escapaban.Despues me colaba en los actos de nueva acropolis y tambien me acabaron echando,los testigos de Jehova de Monforte si no se lo prohibiese su religión me matarian,pero mis favoritas son las sectas cristianas norteamericanas.Yo viví alli entre los diecisiete y dieciocho e iba a sus misas.Decian cosas muy curiosas,por ejemplo en el colegio donde estudiaba yo no les podia dar clases una mujer embarazada y yo tuve unos cristos de cojones por defender a Darwing,crei que me extraditaban.
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Feb 2013, 20:47

Pues yo hubo una época que leí mucho y me documenté bastante sobre sectas (principalmente las destructivas), y de hecho mi tesis doctoral iba a estar relacionada con este tema.

Ahora vamos a tener que crear la Iglesia de la Runología, y seguir las enseñanzas del líder Ron M. Corredoira, jeje.

www.sportgumby.blogspot.com
margarita

Novo foreiro
Novo foreiro
27/02/13
2 Carreiras
5 Mensaxes
lalin
Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 10:02

cada un que vaia o que queira,o importante e saber o que vai un.Como principiante so podo decir,que o importante e participar!!!!!.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos