| Rabbit escribió: |
| Hola Fer: Quería saber se a media de Carballiño vai facer clasificación por equipos? No caso de facela como vai ser? Cantos corredores van puntuar? O pasado venres fixen o circuito da carreira e pareceme unha carreira rápida pero pode ser engañosa para os corredores noveles xa que si se lanzan nos primeiros 3.5 Km co paso das voltas podeno pagar. Saudos. |
| secaiv escribió: |
| Unha dúbida, a carreira vai pasar polo paseo fluvial? ou vai todo por asfalto. |
| callosraba escribió: |
| No wikiloc faltoume estirar un chisco ate omde se xira no punto mais no oeste e por ilo fallan unhos metriños. Percorrido sobre a base do da popular pero ollo cà subida a saídado río,son 200m o 8% que na segunda e terceira volta faran moito dano. Particularmente coido que acertaron có diseño pero non busquedes MP porque na derradeira volta auguro auténticas pàxaras jijijiji |
| jujolin escribió: |
Ya falta poco según me ha dicho un pajarito para abrirse las inscripciones. Todo el mundo a apuntarse para que esta carrera perdure muchos años. |
| Albertinho escribió: | ||
Xa están abertas AQUÍ, |
me acabo de inscribir | jesusb escribió: | ||||
Gracias Albertinho me acabo de inscribir |
| Capi escribió: | ||||||
Jesusb.............Que lujo correr con el nº 1. Yo me apuntaré al pasar la media de Coruña, Ya tengo la planificación para el maratón de Coruña y esta media de Carballiño me va perfecta para probarme |
y Albertinho
quienes avisaron que se abrían las inscripciones. La verdad es que tengo la costumbre de apuntarme pronto para no tener que preocuparme de cuando se cierra el plazo o si hay límite de plazas. En la carrera invitada del Medio Maratón de Gijón, me felicitó la Organización en su página oficial por ser el primero en inscribirme...jeje, esta vez los Gallegos hemos sido mas rápidos que los Astures.