Foros ›
Interrunning Piñeiro 2012... 26 Febrero !!
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Feb 2012, 15:27
Asunto: Re: Interrunning Piñeiro 2012... 26 Febrero !!

Bueno pois a pesar de chimpar por riba de 15 rotondas ir co naris pejado as fachadas das casas... non hubo maneira 10.070 mts., po ano subo po las escaleiras da Iglesia... a ver si asi o consijo....

Est moi ben todo iso dos que se poñen no caixon que non lles corresponde, pero non vos olvidedes tamen dos que o fan o reves, os que tendo dorsal preferente (amarelo) o fixeron no ultimo caixon, e foron uns cuantos, que tendo marcas entre 35'/38' acreditadas e dorsal preferente, sairon atras pa disfrutar dun dia de carreiras.... Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Senfolgos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/12
18 Carreiras
71 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Feb 2013, 21:52

Eu son novato, apenas levo cinco meses correndo, supoño que a medición de 10.000 é sempre por asfalto e, por tanto, cada vez que colles unha curva polo interior subindo a acera estás recortando ou no paso por diante e non por detrás dos contenedores que había no mercado. Eu tamén o fixen, como todos os que me precedían, pero houbo unha chica que fixo conmigo case toda a carreira e íntegramente polo asfalto.
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 25 Feb 2013, 22:06

Cuidado!!! Estamos comentando el tema de 2012!!!
lileway

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/12
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Feb 2013, 22:30

Yo me coloqué donde me correspondía (al final de todo), no recorté en las curvas, era mi primera carrera de 10 km (lo máximo que he corrido han sido 7km) y aun por encima con catarro. Para mi lo más importante era terminar y así lo hice. me apartaba cuando escuchaba llegar corredores que iban por supuesto más rapido que yo (pq de momento en la espalda no tengo ojos) y aún así recibi 3 empujonesy eso que ibamos por la avenida. dos se disculparon pero uno hasta casi me echa tremenda bronca.Creo que hay que preocuparse menos de lo que hacen los demás y tratar de valorar a los que como yo dan todo lo que pueden y hasta más y no tratar de ganar a toda cosa por unos minutos o segundos que no nos van a hacer quedar de primeros

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos