Foros ›
Autor
Mensaxe
panxoliñas

Novo foreiro
Novo foreiro
27/06/11
5 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Mar 2013, 23:37
Asunto: Re: VIG-BAY 2013 (17/03/2013)

Esta vai ser a primeira Media que faga, e a verdade é que estou un pouco.... vamos que teño medo,porque ata o momento solo participei en carreiras de 10km, 11 coma moito. Levo dous anos competindo e agora estou facendo ritmos de 3´30 mais ou menos, pero claro, en 10km. e a verdade non sei como afrontar este reto de 21km. Algun consello??? Gracias....
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mar 2013, 2:20

panxoliñas escribió:
Esta vai ser a primeira Media que faga, e a verdade é que estou un pouco.... vamos que teño medo,porque ata o momento solo participei en carreiras de 10km, 11 coma moito. Levo dous anos competindo e agora estou facendo ritmos de 3´30 mais ou menos, pero claro, en 10km. e a verdade non sei como afrontar este reto de 21km. Algun consello??? Gracias....

Haciendo esos tiempos en 10K no vas a tener problemas para acabar la MM. En la primera media lo importante es no fundirse de más al principio, pues se te puede hacer larga psicológicamente; intenta regular más o menos y si ves que al final puedes dar bastante, sigue Guiño

Pero vamos, haciendo 10.000 en 3'30 creo que podrías hacer la media en 3'50 o incluso en 3'45, pero ahí ya entras tú que eres el que se conoce. Suerte y nos vemos en la vigbay!
panxoliñas

Novo foreiro
Novo foreiro
27/06/11
5 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Mar 2013, 13:28

Moitas gracias polo consello "szylx" creo que poderia aguantar bastante ben un ritmo entre 3´50 e 4 . A verdade é que con rematala sen ter un pinchazo xa me conformaria. Gracias de novo e nos vemos na vigbay
miguelm

Maratoniano
Maratoniano
6/09/10
70 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Mar 2013, 13:35

una duda que me surge en cuanto a la logística y seguro q alguno lo tiene dominado:
como va el tema del bus de baiona a samil?

Mi idea es alojarme el fin de semana en baiona y allí dejaré el coche. Por lo que he leido hay un bus que sale a las 8:30 de baiona a samil, ahí van las dudas:

-solo hay UN bus? no irá un poco "abarrotado"?
-que haces con la ropa con la que no corras una vez en samil, hay taquillas? las dejas en el propio bus?
-y a esas horas hay algo abierto en samil donde tomar un cafe antes de la carrera?
Adiazlop

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/01/11
200 Carreiras
63 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 05 Mar 2013, 14:58

Hola, algún de vos ten pensado coller o Bus dende Lugo?
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 05 Mar 2013, 15:06

...

Última edición por Mincha o Mar, 05 Mar 2013, 15:07; editado 1 vez
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 05 Mar 2013, 15:07

miguelm escribió:
una duda que me surge en cuanto a la logística y seguro q alguno lo tiene dominado:
como va el tema del bus de baiona a samil?

Mi idea es alojarme el fin de semana en baiona y allí dejaré el coche. Por lo que he leido hay un bus que sale a las 8:30 de baiona a samil, ahí van las dudas:

-solo hay UN bus? no irá un poco "abarrotado"?
-que haces con la ropa con la que no corras una vez en samil, hay taquillas? las dejas en el propio bus?
-y a esas horas hay algo abierto en samil donde tomar un cafe antes de la carrera?

1. Saen varios autobuses dende Baiona e non acostuma a haber problemas.
2. En Samil podes deixar as cousas no servizo de garda roupas que cho levará a Baiona.
3. Café. MALOSERÁ Sorriso a Heladería San Remos soe estar xa aberta.

Boa carreira e non teñas medo que normalmente a organización é moi boa
miguelm

Maratoniano
Maratoniano
6/09/10
70 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Mar 2013, 17:23

graciñas Mincha

xa vou máis tranquilo, agora as que non poden fallar son as pernas Moi feliz Moi feliz
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 06 Mar 2013, 0:28

Na Vigo Baiona de este ano fixeron cambios na ruta. ¿alguén sabe o perfil e as distancias dos tramos novos? Gracias.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 06 Mar 2013, 0:32

Na Vigo Baiona de este ano fixeron cambios na ruta. ¿alguén sabe o perfil e as distancias dos tramos novos? Gracias.

Acabo de velo noutro fío e xa me respondo eu Ríndose Ríndose Ríndose

Información gracias o Diario de Beauvais Guiño
Penso que as marcas empeorarán xa que cos cambios increméntase o “sube e baixa”. A primeira modificación é na baixada a Praia a América que se colle a dereita en vez da a esquerda. Iso provoca que teñamos que coller unha subida duns 300 metros que non é excesivamente dura pero todo suma. Logo toca a zona plana de Praia América, onde tradicionalmente hai xente que afúndese e de seguido a outra modificación: Monte Lourido. Trátase dun tramo de uns 1500 metros con firme de adoquín irregular e continuos sube e baixas, terminando nunha baixada de forte pendente que pode pasar factura muscularmente. Remata este gtramo cunha leve subida que enlaza coa zona tradicional da carreira previa á ponte da Ramallosa.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Mér, 06 Mar 2013, 2:55

xoixe escribió:

Acabo de velo noutro fío e xa me respondo eu Ríndose Ríndose Ríndose

Información gracias o Diario de Beauvais Guiño
Penso que as marcas empeorarán xa que cos cambios increméntase o “sube e baixa”. A primeira modificación é na baixada a Praia a América que se colle a dereita en vez da a esquerda. Iso provoca que teñamos que coller unha subida duns 300 metros que non é excesivamente dura pero todo suma. Logo toca a zona plana de Praia América, onde tradicionalmente hai xente que afúndese e de seguido a outra modificación: Monte Lourido. Trátase dun tramo de uns 1500 metros con firme de adoquín irregular e continuos sube e baixas, terminando nunha baixada de forte pendente que pode pasar factura muscularmente. Remata este gtramo cunha leve subida que enlaza coa zona tradicional da carreira previa á ponte da Ramallosa.

Opino: Eu adestro por esa zona moitos días na semana. A subida hacia o pavillón de Panxón é de máximo 200 metros. E continua non moi dura. A zona de Monte Lourido non é adoquín (iso é o que hai en Portugal, que rompe ritmos e demáis) e un pavimento perfectamente instalado, con algunha pequena zona irregular por uso. Nada máis. Aprox son 1500 metros de tobogán. E verdade que a parte final é unga baixada de unos 200 metros de pendiente moderada. Isto é todo pola miña parte.. Angel

Correr, correr y correr......
Somachigum

Maratoniano
Maratoniano
7/06/11
9 Carreiras
273 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Mar 2013, 9:31

xoixe escribió:

En este mismo hilo paginas atras hay puesta las modificaciones, el track nuevo así como opiniones y descripciones de gente que a rodado por esas zonas.

Si no en la página de la Vig-Bay tambien viene el nuevo track del recorrido con su perfil
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
591 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Mar 2013, 12:20

El cambio por Monte Lourido hace la prueba mucho más bonita para el corredor que vaya a disfrutar de la misma....Las vistas son espectaculares y si el día es bueno será un puntazo para recrearse....En cambio, y como ya comenté, ..los que vayan a por marcas o a mejorar lo de años anteriores, que se vayan olvidando...Monte Lourido es un continuo sube y baja de los que rompen totalmente el ritmo...y cuando digo totalmente sé a lo que me refiero...cuando me toca tiradas fuertes por debajo de 3 30 siempre trato de evitarlo porque en ese kilómetro y medio bajo 15 segundos la media, pero lo que es peor...tras pasarlo y enlazar el paseo de la foz ya nunca vuelvo a recuperar el ritmo anterior,...me quedo a 3 35 0 3 40....y os estoy hablando de tiradas de 10 -15 kms como máximo....Ya ni os cuento lo que puede pasar si os pilla en el km 15-16 como va a ser el caso. Insisto, a los que vayan a correr a tope o a por marca...va a hacer mucha pupita. Mi consejo,...con calma y disfrutad del paraje. Guiño

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Mar 2013, 20:09

Pois este ano si acabo nas duas horas xa me conformo. Esperemos que o tempo nos acompañe. Un saudo a todos e vemonos na Vig-Bay
chusiño

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/01/13
20 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Mar 2013, 23:21

Joder xa me estades acojonando coa carreira,e a miña primeira media e pinta moi duro o circuito,a min as vistas non me importan,xa terei con mirar pra diante e aguantar,saudos e a sufrir na vig-bay

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos