Mar, 05 Mar 2013, 19:45 Asunto: Re: Hola!
Supongo que ya te dirian que esto engancha, yo empece en septiembre del año pasado por un pique con un colega y la ultima fue la de Padron el sabado, y este sabado a la Estrada, un saludo y bienvenido.
Mar, 05 Mar 2013, 21:22 Asunto: Re: Hola!
Con tanto corredor acabaran inventandose un impuesto por desgaste de asfalto , Al tiempo.
Sludos y mucha suerte amigo .
Mond Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes
Mar, 05 Mar 2013, 21:40 Asunto: Re: Hola!
Hello, bienvenido (a lo de correr y al foro). Saludos. www.sportgumby.blogspot.com
Aqui un novato que ha decidido calzarse las zapatillas y empezar a probar en esto de correr!!!
Un saludo
Bienvenido, disfruta, progresa e ilusionate.
Y por favor no opines del precio de las carreras,jajajajajajajaja
perdonar el chiste es que no lo he podido evitar, jajajaja
13 hilos ya madre de Dios
BaoEs Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Mar, 05 Mar 2013, 21:53 Asunto: Re: Hola!
Bienvenido "meigallo"
Saludos desde VALDEORRAS
Mar, 05 Mar 2013, 22:52 Asunto: Re: Hola!
Ainda estas a tempo...non sabes onde te metes!"!, cantas veces me dixen a min mesmo....quen me mandaria meterme nesto?...co ben questaba eu durmindo no sofa.
ferunecoraxe Maratoniano
12/07/12
20 Carreiras
343 Mensaxes
Santiago de Compostela
Mér, 06 Mar 2013, 4:36 Asunto: Re: Hola!
Ola, benvido, si che vai pasar coma mín, que espero que si vas a mellorar en todo, si, en todo. Correr ten unha parte de sufrimento pero unha vez rematas a carreira entras pouquiño a pouco na................GLORIA. Felicidades polo primeiro paso, é o máis difícil, pero é como a primeira pedra dunha obra. Ánimo. Noraboa non por gañar senón por ter a coraxe de sair a correr.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos