panxoliñas escribió: |
Esta vai ser a primeira Media que faga, e a verdade é que estou un pouco.... vamos que teño medo,porque ata o momento solo participei en carreiras de 10km, 11 coma moito. Levo dous anos competindo e agora estou facendo ritmos de 3´30 mais ou menos, pero claro, en 10km. e a verdade non sei como afrontar este reto de 21km. Algun consello??? Gracias.... |
miguelm escribió: |
una duda que me surge en cuanto a la logística y seguro q alguno lo tiene dominado: como va el tema del bus de baiona a samil? Mi idea es alojarme el fin de semana en baiona y allí dejaré el coche. Por lo que he leido hay un bus que sale a las 8:30 de baiona a samil, ahí van las dudas: -solo hay UN bus? no irá un poco "abarrotado"? -que haces con la ropa con la que no corras una vez en samil, hay taquillas? las dejas en el propio bus? -y a esas horas hay algo abierto en samil donde tomar un cafe antes de la carrera? |
xoixe escribió: |
Na Vigo Baiona de este ano fixeron cambios na ruta. ¿alguén sabe o perfil e as distancias dos tramos novos? Gracias. Acabo de velo noutro fío e xa me respondo eu ![]() ![]() ![]() Información gracias o Diario de Beauvais ![]() Penso que as marcas empeorarán xa que cos cambios increméntase o “sube e baixa”. A primeira modificación é na baixada a Praia a América que se colle a dereita en vez da a esquerda. Iso provoca que teñamos que coller unha subida duns 300 metros que non é excesivamente dura pero todo suma. Logo toca a zona plana de Praia América, onde tradicionalmente hai xente que afúndese e de seguido a outra modificación: Monte Lourido. Trátase dun tramo de uns 1500 metros con firme de adoquín irregular e continuos sube e baixas, terminando nunha baixada de forte pendente que pode pasar factura muscularmente. Remata este gtramo cunha leve subida que enlaza coa zona tradicional da carreira previa á ponte da Ramallosa. |
xoixe escribió: |
Na Vigo Baiona de este ano fixeron cambios na ruta. ¿alguén sabe o perfil e as distancias dos tramos novos? Gracias. |