dipper95 escribió: |
Canta razon tes compañeiro!! Algún fala coma se fose famoso e todos o tivesemos que coñecer e decirlle " Amen" Este e o meu terceiro ano facendo carreiras de montaña ( levo en torno a 25), non e que teña unha grande experiencia nin son un corredor rapido, pero procuro disfrutar de cada unha delas. O unico que podo dicir e que fai falla "Sentidiño". Sentidiño para valorar o que fai falta en cada situacion e deixarnos de mirar tanto o reloxo. A todos nos gusta quedar o mais arriba posible, e salimos a un Trail nocturno na Serra do Candan como se fosemos a correr polo paseo maritimo da Coruña ou pola praia de Samil (Morria de frio so de ver como ian alguns en Vilatuxe !!) Pode ser un erro da organizacion ( non o sei ) pero todos temos que estar preparados pa estas situacions cando saimos o monte sobre todo pola noite. Comprendo o cabreo dos que estiveron perdidos no monte, imaxino que os do GMTA daran a sua version, pero todos debemos ser conscientes do que facemos e dos problemas que podemos atopar. Ninguen estamos libres dun percance. Sentidiño e comprension. Vexo moito traballo detras de cada carreira!! Saudos |
arrivederci escribió: |
Cuanto sobrado y entendido se lee por aqui, sobre todo el Rafiki, con tus aires de superioridad te deslegitimas tu mismo. Dices que un control de paso sería muy costoso para la organización??? me parto, papel y lapiz en cada avituallamiento y 'coordinación' entre ellos para ver quien no pasó. Que se paga poco en las GMTA, dios!!! esa si que es buena, y para tu información un seguro para este tipo de carreras está en torno a 4€ persona, máximo 5. |
guti290971 escribió: |
A modo de anecdota contarvos que as zapas univ 8 bare grip 200 foron caralludas fronte tanta lama. Penso levalas a trails de inverno sempre que poida |
A modo de anecdota contarvos que as zapas univ 8 bare grip 200 foron caralludas fronte tanta lama. Penso levalas a trails de inverno sempre que poida |
O que non sei se se perdeu foi o Norris. Perdino de vista na saida e sabía que ia diante miña. Moito o chamei durante a carreira pero non me respostaba. ¿ estará ainda polo Candán ? |