Foros ›
III Costa-Trail de Oleiros
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pollo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Mar 2013, 19:58
Asunto: Re: III Costa-Trail de Oleiros

Yó estaba apuntado para este Sabado al "Duatlon Cross de Arteixo", por eso no me apunté a este Trail.

Al suspenderse ambos, si hay plazas libres en vuestro Trail para la nueva fecha, contar conmigo, ya que quería hacer ambas pruebas, y ahora sí puedo.

Mantenernos informados. Gracias.
robre

Novo foreiro
Novo foreiro
4/03/13
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Mar 2013, 20:21

Animo pros organizadores. Non hai dereito que a dous días da proba envíen ise papel. É unha carreira por camiños e corredoiras. ¿Porque non prohíben o macrobotellón do sabado que van facer no Palexco, tipo Gran Arena de Madrid?
É unha vergonza. Cartos que perden os hosteleiros de Mera, de Carral, das Pontes.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 21 Mar 2013, 20:44

Os que queiran correr polo monte poden ir a Verin.
Comenteilles a situación e abren prazo de inscripción ata mañá.
Polo menos teño onde correr , ainda que me queda mais lonxe!!!!!

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
benjamín.ez

Novo foreiro
Novo foreiro
21/03/09
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Mar 2013, 20:54

Dende a organización de POZO DO DEMO 3 VERÍN lamentamos a cancelación forzosa que tiveron que sufrir os nosos compañeiros de Artabros co seu Trail de Oleiros.

Ante as numerosas peticións que tivemos durante esta tarde para participar na nosa carreira e, despois de falar coa aseguradora que está cubrindo o seguro de responsabilidade civil da prova, decidimos de forma EXCEPCIONAL reabrir a inscrición para a Carreira de Monte ata mañán venres ás 17.00 horas.

Deste xeito, queremos axudar a aquelas persoas que desexen correr neste fin de semana, teñan un lugar onde facelo (sempre que queiran vir ata Verín, claro está).

As inscricións as podedes enviar a:
- pozododemo @ verin.net
- buzon @ multisport.es

NOTA ACLARATORIA DA ORGANIZACIÓN>>

A nosa carreira, tal e como dixo un forista fai pouco, NON É UN TRAIL EXTREMO.
Pozo do Demo é unha carreira de monte con detalles de trail e que conxuga outros detalles de carreira popular tradicional. Coidamos que é unha forma divertida de correr.
A Organización ten como proxecto, en edicións venideiras, completar a súa oferta deportiva cun trail a maiores da carreira de monte e a andaina xa existentes.

Moito Ánimo aos organizadores do Trail. Non vos merecedes esta "putada".
Un saúdo a todos
alveiras

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
14 Carreiras
193 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 11:01

En caso de llevarse a cabo el trail a modo de entrenamiento, ¿a que hora se daría la salida "clandestina" de la prueba?
gugon

Maratoniano
Maratoniano
10/01/11
24 Carreiras
259 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 11:13

Animo a la organizacion, yo que no podia ir el Domingo, si quedan plazas ire para mayo, ya mando el correo.

Una vez mas la sociedad civil pagando la inoperancia de los poderes publicos.... Muro
ferchi72

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/02/11
0 Carreiras
189 Mensaxes
Dexo - Oleiros - A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 12:06

El horario del domingo para correr por el monte será el mismo que el que sería para la carrera, ya que bastantes no se habrán enterado de la suspensión/aplazamiento y habrá que estár allí hasta esa hora, las 10:30
Artabro

Novo foreiro
Novo foreiro
10/07/06
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 14:10

Otro más que, salvo imprevisto, también se apuntará al "entrenamiento" del domingo a las 10:30.

Un saludo.
edu77

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/11
0 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 14:45

Dos más por aquí para el entreno.
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 16:49

delfin38 escribió:
Yo la organizaba igual, total para que hacen falta esos retrasados de verde? Por lo que veo el duatlon cros de arteixo sigue adelante. Quien pagará los gastos que ya hizo la organizacion y no aguantan hasta mayo?

Yo no creo que haya que faltarle el respeto a nadie, mucha gente le debe la vida a "esos retrasados de verde". Y no estaría mal dejar claro que la suspensión no es culpa ni capricho de la guardia civil, sino que ha partido de la Dirección General de Tráfico, la Guardia Civil ni pincha ni corta.
EL gran error (osea, burrada) de la DGT es no habérselo comunicado a su debido tiempo a la organización (a la que aplaudo siempre, porqeu esta carrera me parece una pasada).
Esto no es nuevo, por ejemplo la Vuelta a la Ría de Ferrol, los dos últimos años se ha tenido qeu cambiar de fecha para que no coincida con el puente de la Constitución.

Saludos, espero poder participar en mayo si me recupero de la lesioncilla....
ferchi72

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/02/11
0 Carreiras
189 Mensaxes
Dexo - Oleiros - A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 17:24

Desde la organización nunca se le echó la culpa a los Guardia Civiles, es más, el informe de la Guardia Civil de Oleiros es favorable para la realización del Trail, pero este señor Pedro José Pastor del Castillo – Jefe Provincial de Tráfico de A Coruña no se digno a respaldarlo.
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 17:51

ferchi72 escribió:
Desde la organización nunca se le echó la culpa a los Guardia Civiles, es más, el informe de la Guardia Civil de Oleiros es favorable para la realización del Trail, pero este señor Pedro José Pastor del Castillo – Jefe Provincial de Tráfico de A Coruña no se digno a respaldarlo.

No lo decía por la organización, ya digo que os aplaudo Aplauso Aplauso y me parece una putada avisaros con tan poco tiempo Enfadado (aparte de que no lo veo justificado) hablaba de los insultos que había por ahí.

Saludos!!! Guiño
Percheron

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/13
2 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 21:16

Pois eu estou moi cabreado porque me acaban de joder o fin de semana, pero discrepo do que comentades a maioría. A resolución das datas "prohibidas" é do 16 de xaneiro. A organización ten coñecemento polo menos dende o 22 de febreiro, cando o comunican aquí. E aínda así anuncian que se mantén en marzo, non sei en base a qué... hai que ter claro que o que solicitaron foi unha EXCEPCIÓN, e sendo unha excepción o normal é que non se conceda. O que está claro é que o primeiro é a seguridade vial, ¿ou pensamos que os nosos vicios están por riba de todo?. Un pouco mais de humildade. Avisan a tres días, si, pero sabéndose dende xaneiro que a data está vetada, e solo faltaría que se puxeran a mirar autorizacións de carreiras xa previamente desautorizadas de por si, antes que facer o seu traballo...

Así que arriscándome a levar unha malleira, eu penso que hai unha falta de previsión clara por parte da organización, e unha certa intransixencia á hora de manter a data cando era moi previsible que pasara isto. E o problema é que esa intransixencia non é a primeira vez que se da, á vista do que temos visto na prensa estes días e en anos anteriores, ata o punto de que algúns compañeiros renunciar a vir a esta carreira pola mala fama que colleu.
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 21:25

Percheron escribió:
Pois eu estou moi cabreado porque me acaban de joder o fin de semana, pero discrepo do que comentades a maioría. A resolución das datas "prohibidas" é do 16 de xaneiro. A organización ten coñecemento polo menos dende o 22 de febreiro, cando o comunican aquí. E aínda así anuncian que se mantén en marzo, non sei en base a qué... hai que ter claro que o que solicitaron foi unha EXCEPCIÓN, e sendo unha excepción o normal é que non se conceda. O que está claro é que o primeiro é a seguridade vial, ¿ou pensamos que os nosos vicios están por riba de todo?. Un pouco mais de humildade. Avisan a tres días, si, pero sabéndose dende xaneiro que a data está vetada, e solo faltaría que se puxeran a mirar autorizacións de carreiras xa previamente desautorizadas de por si, antes que facer o seu traballo...

Así que arriscándome a levar unha malleira, eu penso que hai unha falta de previsión clara por parte da organización, e unha certa intransixencia á hora de manter a data cando era moi previsible que pasara isto. E o problema é que esa intransixencia non é a primeira vez que se da, á vista do que temos visto na prensa estes días e en anos anteriores, ata o punto de que algúns compañeiros renunciar a vir a esta carreira pola mala fama que colleu.

Seria demasiado facil levarte a contraria , si superas o que o percorrido desta carreira afecta a circulacion , non dirias todalas cousas que dis.... pero bueno todos somos libres de opiñar o que pensemos. pero creo que o da mala fama da carreira sobrate, e mais si deixaran inscribirsa a 500 persoas ou a mais encherian sin problemas.
Percheron

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/13
2 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mar 2013, 21:37

blas62 escribió:
Seria demasiado facil levarte a contraria , si superas o que o percorrido desta carreira afecta a circulacion , non dirias todalas cousas que dis.... pero bueno todos somos libres de opiñar o que pensemos. pero creo que o da mala fama da carreira sobrate, e mais si deixaran inscribirsa a 500 persoas ou a mais encherian sin problemas.

E quen te di que non o sei? E que non se trata diso en absoluto, aparte de que tráfico ten que estar onde ten que estar e de que hai prioridades, o tema é que eu non falaba para nada diso. Eu falo de que isto sabíase que ía pasar dende hai mais dun mes, e mirouse para outro lado animando á xente a apuntarse, dunha maneira para min irresponsable. O da mala fama é opinable e subxetivo, polo que ti tes a túa opinión e eu a miña (e que cosnte que ía participar), e ademais tampouco é o tema... ainda así só hai que mirar a prensa... haberá corredores, a maioría, que estén en contra do que se di, pero tamén os hai que están a favor e optaron por non apuntarse. Non digo que maioría ou minoría, digo que pasa.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos